Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Este Y20DTH , "trebuie" sa functioneze swirl , dar pana acum vad ca nu exista inca o explicatie concreta (ai putea sa te uiti ce cod ai trecut pe senzorul de booost pressure?). Eu am astra, din anul 99 la astra este y20dth , la vectra este si y20dth si x20dth in 2000
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut si imi puteti spune cum se comporta masina daca nu functioneaza swirl? eu am un vectra c y20dth si am observat ca nu prea se misca tija aia....capsula e buna tine vacuum. Ar putea avea vreun efect asupra puterii masinii ...la demaraj ? multumesc
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ar putea sa ne spuna cineva la care functioneaza si sa o "scoata" pentru un test.
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:intercoolerul l-am verificat asa la ochi de urme de ulei pe el sau ceva care sa-mi dea de banuit ca ar fi spart.
L-am tinut plin cu motorina vre-o 2 zile in speranta ca pierde pe undeva motorina aia

posibil sa fie doar infundat..sau o parte din tubulaturile interioare sa fie infundate..
eu am facut in felul urmator, pentru ca nu am reusit sa scot intercoolerul de pe masina
am pornit masina vreo 10 min..
..am luat 1 spray 500ml antirugina(gen wd-40)//...
am oprit motorul
am desfacut furtunul dintre turbo si intercooler..si am pulverizat cam 1/4 din spray pe furtunul ala..dupa am pus furtunul la loc, am strans colierul..si l-am defacut de data asta pe cel dintre intercooler si admisie..am desfacut partea cu intecoolerul..odata desfacut se vede destul de bine interiorul intercoolerului ..am luat spray-ul minunie..si am pulverizat cam tot ce mai ramasese din spary 3/4 in interiorul intercoolerului de incepuse sa faca spuma(de la uleiul si mizeria din el)...am pus la loc furtunul de la intercooler si L-am lasat sa "dospeasca" vreo 15 minute sa curete bine..
Dupa cele 15 minute am desfacut tot furtunul intercooler-admisie dar de data aceasta din partea cu motorul..
am pornit masina, cu furtunul scos..l-am pus pe fratele meu la pedale..am tinut de furtun spre pamant..si el a acelerat masina cam pana dupa 3000rpm..
dupa vreo cateva secunde cum turbina baga aer in intercooler, toata mizeria impreuna cu solutia de spray care o bagasem in el, a fost aruncata pe furtun afara..am facut balta de mizerie de ulei, namol, ce a mai fost pe-acolo ca era destul de mult..
AM repetat inca o data toata operatiunea dar de data asta cu 1L de spirt(ca nu mai aveam spray)..si deja a iesit destul de cutat..
......
nu stiu cat de corect am procedat ca am folosit presiunea turbinei sa il curat..dar un lucrtu e sigur..am intercoolerul curat..
...............\
e o operatiune simpla ce se poate face acasa sau in fata blocului(daca nu trece niciun vecin prin preajma ca s-ar putea sa il umpleti de ulei..mie mi-a scapat din mana odata, de la presiunea care o baga turbina si am facut parbrizul negru)
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
numai 2 log-uri ... chiar nu mai are nimeni un log cu y20dth?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am sa revin si eu cu un log imediat ce fac rost de o baterie sa pot porni masina
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat .... de vina era catalizatorul , era infundat , acum ce am reusit sa testez ajung si la 2.2 bar.

-oricum poate mai pune cineva un log ... sau lumea asteapta numai rezolvari (clika-clika Smile )
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa ne lamuresti mai bine raku... Cum ti.am dat seama ca era infundat? Cum l.ai curatat ? Ce modificari se vad in comportamentul masinii? Unde e amplasat catalizatorul? Stiu ca sunt cam multe intrebari dar un eventual raspuns ne.ar scoate din ceata...Stima
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai am facut o diagnoza si la bp nu se ducea mai mult de 1.6 bar , turbina functiona , dar masina nu avea vlaga , asa ca m-am gandit ca traseul de evacuare este infundat. Am dat jos catalizator , toba intermediara si finala si le-am suflat cu presiune. Catalizatorul este imediat dupa toba intermediara (cum te uiti sub masina spre motor). De curatat nu prea poti ca daca bati in el se sparge fagurele din interior.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ma gandesc destul de serios sa fac si eu operatiunea asta mai ales ca am observat ca si vectra mea a devenit cam puturoasa de ceva vreme. Inca nu am pus.o pe tester dar nici martori aprinsi nu am. Furtunul de la turbo la mine abia dupa 3000 ture se intareste ... pana in 3000 bagi mana in el. Fum negru nu am vazut sa scoata...a ta scotea fum cand o accelerai pe loc de ex..? offtopic: stiu ca am o fisura in intercooler cat ar putea sa cantareasca asta in scaderea puterii motorului? Stima
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da scotea si fum ... dar curios cum la tine nu scoate avand in vedere ca ai intercooler-ul fisurat. Pai daca scapa presiune pe la intercooler poate avea treaba si cu puterea. dar mai intai pune-o pe tester si sa revii cu un log.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
azi mi-am facut curaj si am demontat sorbul de motorina din rezervor sa-l curat mai "profi" inainte bagam presiune de aer direct prin furtunul de tur cu gandu ca asa se curata cel mai practic sorbu dar se pare ca m-am inselat.
Sorubul aproape era acoperit cum un fel de zmoala cauciucata de culoarea namolului, l-am curata la cu apa calda sub presiune pana cand a iesit ca nou.
Acum motoru parca si-a mai recuperat din vlaga, raspunde mai bine la acceleratie, astept sa-mi repar laptopul ca sa pot pune testeru sa vad cum stau cu boost pressure
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
asteptam cu interes ...
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cand o sa am timp o sa ma bag si eu sa curat sorbul ... cine stie ce am si eu pe acolo Smile
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
gata am 4 logouri facute.
unu este facut cand masina stationeaza si celelalte sunt facute circuland prin bucuresti
http://rapidshare.com/files..._201104041438.csv
http://rapidshare.com/files..._201104041440.csv
http://rapidshare.com/files..._201104041446.csv
http://rapidshare.com/files..._201104041450.csv
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cat iesea la bp inainte sa cureti sorbul , ca acum vad ca se duce 2.2 - 2.3
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu am niciun log facut pana sa curat sorbul.
Trubina mea are joc longitudinal in ax si incepe sa faca ceva zgomot dupa 3000rpm
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@krashy22 te rog mult cand ai timp trimite-mi pe mail logurile, ca este infernal sa le downloadez de pe rapidshare, ma pune sa astept 1,3 min.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cu scuzele de riguare pentru intarziere, am facut un_grafic pe unul din logurile lui krashy22.
Ca diferente fata de logul meu, observ ca lui krashy22 ecu ii cere turbinei tot timpul o presiune mare (undeva intre 1.8 si 2.0 bar).
Pareri....?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine variaza 1.8 - 1.9 , dar din cate am inteles nu este nici o problema , e o mica anomalie la astra y20dth pana in 2000 , din 2001 am vazut ca indica altceva (la relanti 1.1 si urca) , acum vreau sa ma interesez daca este cumva un update de soft si daca ar modifica ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR