- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Sambata aceasta am fost la Opel Erebus (dealerul de unde am achizitionat masina), cu ocazia Portilor Deschise. Aveau in parcare un Opel Zafira si un Astra GTC. Ambele au un design foarte reusit dupa mine, mai ales GTC-ul, care este sportiv, proaspat, tineresc, pare "incordat". Zafira arata foarte bine pentru un monovolum, peste concurenta.
Am avut oportunitatea sa conduc si un Astra GTC 2.0 CDTI cu Start & Stop, asa ca o sa postez cateva pareri personale.
Cum am zis, designul e super. Pe langa asta, forma de coupe nu a rapit din spatiul pentru bagaje (portbagaj la fel de mare ca la varianta hatchback) si pare-se nici din spatiul pentru picioarele ocupantilor din spate. Prietenul cu care am fost, nu s-a plans si chiar a zis ca sta la fel de confortabil ca in varianta cu 5 usi. Usile mari permit un acces destul de facil la locurile din spate. Pe de alta parte, usile mari presupun si o raza de deschidere mai mare, deci trebuie avut grija sa nu parchezi prea aproape de alta masina.
Varianta de echipare era un Enjoy cu ceva optionale, AFL, senzori de ploaie si lumina, FlexRide, jenti de 18 si scaune ergonomice fata. De la volan, masina mi s-a parut la fel ca un Astra in 5 usi, mai ales ca s-a nimerit sa fie aceeasi motorizare cu cea pe care o am. Se conduc la fel, dar GTC-ul mi s-a parut un pic mai rigid datorita jentilor pe 18 cel mai probabil. Motorul avea abia 131 km, deci nu era rodat si prin urmare parea ca ramanea fara suflu ceva mai repede decat cel de pe Astra-ul din dotare, care a trecut de 5700km.
Ceea ce eram curios sa aflu, era functionarea sistemului Start & Stop. Noroc ca se mersese cu masina si era motorul cald, putandu-se indeplini astfel conditiile necesare pentru ca sistemul sa intervina. Mentionez ca vine ca dotare de serie, dar poate fi oprit de la butonul Eco de pe bord. Este interesant, la semafor, cum opresti, cum se opreste si motorul (daca nu functioneaza compresorul de la a/c, temperatura apei este 90 grade, etc). Cand se face verde, pana se apasa ambreiajul la fund, motorul a si pornit, fara trepidatii sau zgomote neplacute. Am inteles ca are o baterie mai puternica, un alternator mai puternic si un electromotor mai durabil. Pe durata test-drive-ului, motorul s-a oprit de vreo 5 ori.
Personal, sistemul mi se pare inteligent, mi-a placut, functioneaza fara repros. Intrebarea este daca va fi la fel dupa 10.000 de porniri. In Bucurestiul nostru aglomerat, la o ora de varf cred ca s-ar opri de cateva zeci de ori, in cazul in care s-ar strabate orasul de 2 ori pe zi (spre/dinspre serviciu). Cum spuneam, poate fi dezactivat, iar eu daca as avea dotarea asta "indesata" o data cu masina, as tine-o dezactivata, cumva ma indoiesc ca o masina la 50.000 km facuti doar in Bucuresti ar mai functiona la fel ca cea de test-drive.
In rest, o alta impresie legata de design este ca pozitiile DRL sunt cam inguste si nu atat de vizibile ca cele de pe Astra hatchback, iar semnalizatoarele spate sunt niste pastratele de 5x5cm, cam mici dupa mine. De pret, dealerul zicea ceva de genul 20.000 de euro pentru masina pe care am condus-o, asta dupa discount-uri. Din pacate, s-au scos o parte din categoriile sociale care se incadrau la discounul de 3%, ramanand doar jurnalistii sau angajatii unor companii multinationale gen Petrom, OMV, Oriflame, etc (companii care au achizionat masini Opel pentru flotele lor).
Am avut oportunitatea sa conduc si un Astra GTC 2.0 CDTI cu Start & Stop, asa ca o sa postez cateva pareri personale.
Cum am zis, designul e super. Pe langa asta, forma de coupe nu a rapit din spatiul pentru bagaje (portbagaj la fel de mare ca la varianta hatchback) si pare-se nici din spatiul pentru picioarele ocupantilor din spate. Prietenul cu care am fost, nu s-a plans si chiar a zis ca sta la fel de confortabil ca in varianta cu 5 usi. Usile mari permit un acces destul de facil la locurile din spate. Pe de alta parte, usile mari presupun si o raza de deschidere mai mare, deci trebuie avut grija sa nu parchezi prea aproape de alta masina.
Varianta de echipare era un Enjoy cu ceva optionale, AFL, senzori de ploaie si lumina, FlexRide, jenti de 18 si scaune ergonomice fata. De la volan, masina mi s-a parut la fel ca un Astra in 5 usi, mai ales ca s-a nimerit sa fie aceeasi motorizare cu cea pe care o am. Se conduc la fel, dar GTC-ul mi s-a parut un pic mai rigid datorita jentilor pe 18 cel mai probabil. Motorul avea abia 131 km, deci nu era rodat si prin urmare parea ca ramanea fara suflu ceva mai repede decat cel de pe Astra-ul din dotare, care a trecut de 5700km.
Ceea ce eram curios sa aflu, era functionarea sistemului Start & Stop. Noroc ca se mersese cu masina si era motorul cald, putandu-se indeplini astfel conditiile necesare pentru ca sistemul sa intervina. Mentionez ca vine ca dotare de serie, dar poate fi oprit de la butonul Eco de pe bord. Este interesant, la semafor, cum opresti, cum se opreste si motorul (daca nu functioneaza compresorul de la a/c, temperatura apei este 90 grade, etc). Cand se face verde, pana se apasa ambreiajul la fund, motorul a si pornit, fara trepidatii sau zgomote neplacute. Am inteles ca are o baterie mai puternica, un alternator mai puternic si un electromotor mai durabil. Pe durata test-drive-ului, motorul s-a oprit de vreo 5 ori.
Personal, sistemul mi se pare inteligent, mi-a placut, functioneaza fara repros. Intrebarea este daca va fi la fel dupa 10.000 de porniri. In Bucurestiul nostru aglomerat, la o ora de varf cred ca s-ar opri de cateva zeci de ori, in cazul in care s-ar strabate orasul de 2 ori pe zi (spre/dinspre serviciu). Cum spuneam, poate fi dezactivat, iar eu daca as avea dotarea asta "indesata" o data cu masina, as tine-o dezactivata, cumva ma indoiesc ca o masina la 50.000 km facuti doar in Bucuresti ar mai functiona la fel ca cea de test-drive.
In rest, o alta impresie legata de design este ca pozitiile DRL sunt cam inguste si nu atat de vizibile ca cele de pe Astra hatchback, iar semnalizatoarele spate sunt niste pastratele de 5x5cm, cam mici dupa mine. De pret, dealerul zicea ceva de genul 20.000 de euro pentru masina pe care am condus-o, asta dupa discount-uri. Din pacate, s-au scos o parte din categoriile sociale care se incadrau la discounul de 3%, ramanand doar jurnalistii sau angajatii unor companii multinationale gen Petrom, OMV, Oriflame, etc (companii care au achizionat masini Opel pentru flotele lor).