- Vlad Ciocoiu
- *
- 14 mesaje
- din 10 Mar 2015
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Vlad Ciocoiu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2015
- Mesaj Privat
Revin cu o alta mica problema legata de un zgomot produs la motor cand il opresc.
De data asta e vorba de alt zgomot decat cel pe care l-am descris mai sus.
Ieri am curatat EGR-ul masinii pentru ca aveam eroare de ceva timp si imi facea probleme. Dupa finalizarea operatiunii toate au fost bune si frumoase, EGR-ul functioneaza aparent normal, insa in momentul in care opresc motorul se opreste putin cam zgomotos avand si o mica trepidatie.
Mentionez ca inainte de curatarea EGR-ului nu facea asa.
Ce credeti ca ar putea fi?
Si daca tot am mentionat de curatarea EGR-ului, am constatat un comportament putin diferit al acceleratiei, in sensul ca motorul incepe sa aiba viata abia dupa 2500 rpm, in conditiile in care inainte de curatarea EGR-ului simteam ca incepe sa accelereze mai serios dupa 1800-2000 rpm iar acum la aceasta turatie este aproape mort.
Ar putea avea legatura cu faptul ca masina a stat fara baterie timp de 2 ore si s-au resetat anumiti parametri ai computerului de bord? Nu stiu daca este adevarat dar mai demult mi-a spus cineva ca masina memoreaza cumva stilul de condus al soferului pentru a se adapta la cerintele lui, de aceea ma gandesc ca stand 2 ore fara baterie s-au resetat acei parametri memorati anterior.
Multumesc
De data asta e vorba de alt zgomot decat cel pe care l-am descris mai sus.
Ieri am curatat EGR-ul masinii pentru ca aveam eroare de ceva timp si imi facea probleme. Dupa finalizarea operatiunii toate au fost bune si frumoase, EGR-ul functioneaza aparent normal, insa in momentul in care opresc motorul se opreste putin cam zgomotos avand si o mica trepidatie.
Mentionez ca inainte de curatarea EGR-ului nu facea asa.
Ce credeti ca ar putea fi?
Si daca tot am mentionat de curatarea EGR-ului, am constatat un comportament putin diferit al acceleratiei, in sensul ca motorul incepe sa aiba viata abia dupa 2500 rpm, in conditiile in care inainte de curatarea EGR-ului simteam ca incepe sa accelereze mai serios dupa 1800-2000 rpm iar acum la aceasta turatie este aproape mort.
Ar putea avea legatura cu faptul ca masina a stat fara baterie timp de 2 ore si s-au resetat anumiti parametri ai computerului de bord? Nu stiu daca este adevarat dar mai demult mi-a spus cineva ca masina memoreaza cumva stilul de condus al soferului pentru a se adapta la cerintele lui, de aceea ma gandesc ca stand 2 ore fara baterie s-au resetat acei parametri memorati anterior.
Multumesc
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat