- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@Neouber ce taste apesi pentru ati arata acel meniu ascuns?
vezi ca e posibil si ca bareria sa nu fie buna si sa nu tina curent ca tu acolo vezi tensiunea si nu curentul
ce sistem audio ai pe ea? ai de ala cu display mare cd70 parca ii zice? ?
daca ai din ala vezi ca are sistem de racire si poate iti ramane cuplat ventilatorul de la el si iti descarca bateria
vezi ca e posibil si ca bareria sa nu fie buna si sa nu tina curent ca tu acolo vezi tensiunea si nu curentul
ce sistem audio ai pe ea? ai de ala cu display mare cd70 parca ii zice? ?
daca ai din ala vezi ca are sistem de racire si poate iti ramane cuplat ventilatorul de la el si iti descarca bateria
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Neouber a scris:ventilatorul nu ramane cuplat..s-ar auzi
Cineva pe alt forum zicea de un test FSA la service-urile Bosch
Cineva pe alt forum zicea de un test FSA la service-urile Bosch
nu trebuie neaparat sa mergi intr-un service bosch mai cam toate service au sistemul de diagnoza KTS si FSA
poti sa incerci dar importatnt e sa stie sa si foloseasca acel tester de diagnoza
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:problema semnalata de voi am patit-o la o corsa intr-o iarna nu a fost pornita masina 3 zile si nu a mai vrut sa o ia sub nici o forma pana nu am facut resoftare
La un upgrade de firmware m-am gindit si eu, dar fiind in garantie, asa ceva iesea din discutie. Cei de la service nu fac decit sa repete ca roboteii stricati aceeasi placa cu nu circul destul, etc. Acum insa ca mi-a expirat garantia (care pentru cei ca mine care vor tine sa masina cu garantie, ceea ce s-a dovedit a nu fi decit o mare si amara teapa), voi apela la ajutorul unui prieten sa faca o resoftare. La mine cel putin, problema cu tensiunea de incarcare nu se pune (e de 14.3V tot timpul, si pe BC si pe mAVO). Am de gind insa sa masor cumva curentul de incarcare, imediat ce pun mina pe masina.
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
Pentru ca una dintre putinele piste pe care nu le-am incercat nici eu si probabil nici multi dintre cei care au aceeasi problema, rog pe cei care stiu cu ce se maninca acest test FSA, sa puna un link, sau sa traduca acronimul pentru ca in forma asta "fsa" sau diverse combinatii cu car, test, etc google-ul nu intoarce nimic relevant. Apropo, cel putin la service-ul minune, reprezentanta opel din tg mures, nu au asa ceva. S-au incruntat la mine cind i-am intrebat de ampermetru cu clesti.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
geco0ol
FSAe un calculator de la bosch ite o adresa unde te poti documenta
http://rb-aa.bosch.com/adva...amp;publication=3
faza aia cu ampermetru de masurat curentul in baterie e grea pt toate serice-urile din romania ei nu au auzit de asa ceva si nu stiu sa folosesasca
sper sa poti rezolva problema
FSAe un calculator de la bosch ite o adresa unde te poti documenta
http://rb-aa.bosch.com/adva...amp;publication=3
faza aia cu ampermetru de masurat curentul in baterie e grea pt toate serice-urile din romania ei nu au auzit de asa ceva si nu stiu sa folosesasca
sper sa poti rezolva problema
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut
Stiu ca a trecut ceva vreme de cind am postat ultima oara, dar tin neaparat sa fac public felul in care eu am dat de capat problemei de care s-au plins alti citiva posesori de Opel. Problema mea era aceea ca dupa 2-3 zile de stationare a masinii aceasta nu mai pornea datorita descarcarii complete a bateriei (consum permanent nu exista, ampermetru indica 0.0A in repaus). Dupa multe teste, si scenarii derulate, am ajuns in sfirsit sa identific problema: am inlocuit consola de clima, ceea ce a dus la remedierea problemei. Daca pina acum aveam emotii sa las masina nepornita 2-3 zile, acum pot sa o las nepornita cu saptamina, pornind fara probleme din prima, la "sfert". Postez, repet, in speranta ca alti utilizatori in aceeasi situatie extrem de neplacuta si consumatoare de nervi, vor testa consola de clima, drept potential consumator de energie a bateriei. Cert este faptul, ca ulterior mi-a fost confirmat de terte parti ca aceasta a fost problema si in cazul lor.
Numai bine.
Stiu ca a trecut ceva vreme de cind am postat ultima oara, dar tin neaparat sa fac public felul in care eu am dat de capat problemei de care s-au plins alti citiva posesori de Opel. Problema mea era aceea ca dupa 2-3 zile de stationare a masinii aceasta nu mai pornea datorita descarcarii complete a bateriei (consum permanent nu exista, ampermetru indica 0.0A in repaus). Dupa multe teste, si scenarii derulate, am ajuns in sfirsit sa identific problema: am inlocuit consola de clima, ceea ce a dus la remedierea problemei. Daca pina acum aveam emotii sa las masina nepornita 2-3 zile, acum pot sa o las nepornita cu saptamina, pornind fara probleme din prima, la "sfert". Postez, repet, in speranta ca alti utilizatori in aceeasi situatie extrem de neplacuta si consumatoare de nervi, vor testa consola de clima, drept potential consumator de energie a bateriei. Cert este faptul, ca ulterior mi-a fost confirmat de terte parti ca aceasta a fost problema si in cazul lor.
Numai bine.