weroGt
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2015
- Mesaj Privat
stan raul
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
Pai dupa ce am.verificat treptele...am schimbat termostatul, radiatorul si cred ca degeaba...deoarece sus este fierbinte...iar daca bag mana sub el nu este la fel de cald. Chiar si acesta nou. Pompa am.verificat.o scotand furtunele cele 2 de la vas. Si am vazut ca baga lichid. Destul de bine...nusht ce sa.i mai fac...
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pot sa functioneze perfect ambele ventilatoare, sa fie radiatorul perfect functional si termostatul bun/termocupla buna. Daca fagurii radiatorului fata sunt o parte din ei indoiti (ex. de la spalatoriile auto unde dau cu spalatorul ca minerii) iar restul infundati cu mizerie (cum a fost cazul meu) singura solutie e sa demontezi grila, bara fata si tabla din fata dintre lonjeroane pe care sta asezata bara, apoi avand libera toata suprafata radiatorului sa indrepti cat de mult poti fagurii deja indoiti ai radiatorului sa poata trece ceva aer printre ei (aripioarele alea minuscule dintre celulele radiatorului) si apoi sa sufli bine-bine tot radiatorul cu aer comprimat la 5 bari. Asta a fost situatia mea, si a fost ,,de show,, cand am vazut ce praf a putut sa iasa dintre celule atunci cand l-am suflat cu aer comprimat. Nu se mai vedea motorul, asa nor de praf s-a facut, instantaneu.
Asta a fost rezolvarea la mine. A mea are 3 ventilatoare de racire, dar erau fix degeaba, am curatat radiatorul principal cu detartrant, am schimbat termocupla cu una noua pe original si termostatul cu unul care deschidea mai devreme, am curatat tot circuitul de racire la interior cu sare de lamaie 10% si rezultatele au fost relativ slabe.
Nu dispera, intotdeauna exista o rezolvare daca esti motivat si nu cedezi.
Asta a fost rezolvarea la mine. A mea are 3 ventilatoare de racire, dar erau fix degeaba, am curatat radiatorul principal cu detartrant, am schimbat termocupla cu una noua pe original si termostatul cu unul care deschidea mai devreme, am curatat tot circuitul de racire la interior cu sare de lamaie 10% si rezultatele au fost relativ slabe.
Nu dispera, intotdeauna exista o rezolvare daca esti motivat si nu cedezi.
stan raul
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
Radiatorul este nou. Pe motivul acesta l.am schimbat. Toata lumea ca ..e infundat...ca jos era mai rece decat sus. (Temperatura). Si aproape degeaba...cand am tot dat jos antigelul era curat si si din motor cand am schimat termostatul. Mai ramane decat pompa...dar baga....acuma poate fac o aroganta si o schimb...dar nu.mi vine...ca e nasol...dar e buna...
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ok, atunci cu radiatorul asta nou scoate temporar termostatul si vezi daca mai urca temperatura. Daca creste, apa nu circula suficient de mult. Cu termostatul la locul lui, pana la 92 grade C apa circula doar pe circuitul mic daca termostatul lucreaza corect, daca pe circuitul mic e un blocaj sau pompa nu face servici atunci se va incalzi. Apa sa fie la nivel si sa nu ai presiune mare in vas.
stan raul
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
stan raul
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
ionyboy
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
salutare am un opel vectra b 2001 2.2 dti y22dtr si am o problema cu ea de vreo saptamana cu motoru pornit si dupa jumatate de ora lasat pornit el imi baga aer rece in masina la temperaturile de afara daca pisc putin aceleratie 1500 de ture sa zic incepe sa bage imediat caldura dupa ce a stat pornita daca iau picioru de pe aceleratie iar vine rece daca merg cu ea si ridica apa aproape de 80 de grade imi baga caldura tot timpu , dar specific ca am fost la drum cu ea si nu se ridica apa nici la 90 de grade abia ajunge intre 80 si 90 de grade si fortata dat 150 160 . dati-mi o ideie din ce poate face ? are legatura compresoru de clima sau ca i-am schimbat cureaua de accesorii acum o luna cam asa , sau poate fi termostatu >? astept o parere poate a mai patit cineva sa nu cumpar aiurea ca la service cand am intrebat deja compresoru si e ieftin tare de la 10 mil in sus hai ca termostatu asta e dar poate ati intalnit careva ?
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La o prima impresie, la turatii mici NU AI FLOW suficient de apa FIERBINTE prin radiatorul de incalzire habitaclu. Cu motorul la relanti dupa 3-5min de asteptare cu ventilatorul de incalzire habitaclu pe pozitia 2, ridica capota si vezi daca furtunul de intrare in radiatorul de incalzire habitaclu este fierbinte, furtunul respectiv ar trebui sa fie fierbinte, nu doar cald/calâi.
Doua posibile cauze :
- termostat: nu etanseaza corect sau ramane partial deschis
- la Vectra B X20DTH/Y20DTH exista o supapa de bypass pe radiatorul de incalzire habitaclu si acesta cedeaza in timp (apa nu mai intra prin radiatorul de incalzire habitaclu, trece efectiv pe langa el face un fel de bypass) vezi daca exista acest mecanism si la motorizarea ta.
Doua posibile cauze :
- termostat: nu etanseaza corect sau ramane partial deschis
- la Vectra B X20DTH/Y20DTH exista o supapa de bypass pe radiatorul de incalzire habitaclu si acesta cedeaza in timp (apa nu mai intra prin radiatorul de incalzire habitaclu, trece efectiv pe langa el face un fel de bypass) vezi daca exista acest mecanism si la motorizarea ta.
- adrian terinte
- ****
- 1,214 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,214
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ovidiubuliga
- *
- 19 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Botosani
ovidiubuliga
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
buna ziua,
detin un Opel Vectra B1 cu motor x16xel de aprox.5luni.Problema ce ma sacaie in momentul acesta:
-apa creste uneori(nu tot timpul...) pana pe liniile rosii al indicatorului( am inlocuit termostatul,dar era bun,pus in apa la aprox.93 gr.acesta deschide,probat de mai multe ori)
-in momentul cand creste temperatura furtunul gros de dupa termostat este rece,deci nu deschide(dar am schimbat si probat termostatul cumparat nou)
-se creaza in instalatie presiune cam mare zic eu,furtunele sunt destul de tari in comparatie cu alte masini.Am scos furtunul de la circuitul mic din vasul de expansiune si cu motrul pornit curge lichid cam anemic,cu bulbuci,cand accelerez iese parca si cu spume.
Cand se incalzeste apa asa tare nu am nici caldura in interior,am climatronic.
Aceste probleme au aparut decurand,asta vara a functionat totul ok,deschidea pe la 92 grade,daca era cazul porneau ventilatoarele si racea.
Ieri a crescut la fel si am dat putin ,putin tare... drumul la capacul de la vas sa iasa presiunea un pic si am auzit cum a dat drumul termostatul la apa in radiator.Ma gandesc ca din cauza presiunii din instalatie nu poate deschide temostatul...
Radiatorul este nou,termostat nou.Distributia a fost schimbata de fostul proprietar,acum un an,dar nu stiu daca si pompa a fost schimbata,acesta este plecat din tara si nu-l pot intreba.
Va rog un sfat,o idee,ce ar putea sa aiba.
Multumesc !
detin un Opel Vectra B1 cu motor x16xel de aprox.5luni.Problema ce ma sacaie in momentul acesta:
-apa creste uneori(nu tot timpul...) pana pe liniile rosii al indicatorului( am inlocuit termostatul,dar era bun,pus in apa la aprox.93 gr.acesta deschide,probat de mai multe ori)
-in momentul cand creste temperatura furtunul gros de dupa termostat este rece,deci nu deschide(dar am schimbat si probat termostatul cumparat nou)
-se creaza in instalatie presiune cam mare zic eu,furtunele sunt destul de tari in comparatie cu alte masini.Am scos furtunul de la circuitul mic din vasul de expansiune si cu motrul pornit curge lichid cam anemic,cu bulbuci,cand accelerez iese parca si cu spume.
Cand se incalzeste apa asa tare nu am nici caldura in interior,am climatronic.
Aceste probleme au aparut decurand,asta vara a functionat totul ok,deschidea pe la 92 grade,daca era cazul porneau ventilatoarele si racea.
Ieri a crescut la fel si am dat putin ,putin tare... drumul la capacul de la vas sa iasa presiunea un pic si am auzit cum a dat drumul termostatul la apa in radiator.Ma gandesc ca din cauza presiunii din instalatie nu poate deschide temostatul...
Radiatorul este nou,termostat nou.Distributia a fost schimbata de fostul proprietar,acum un an,dar nu stiu daca si pompa a fost schimbata,acesta este plecat din tara si nu-l pot intreba.
Va rog un sfat,o idee,ce ar putea sa aiba.
Multumesc !
weroGt
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2015
- Mesaj Privat
- ovidiubuliga
- *
- 19 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Botosani
ovidiubuliga
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
Multumesc pentru interes!
Apa nu pierd semnificativ in sensul ca imi picura rar pe la una din termocuple,asta de cand am schimbat radiatorul,dar cum am spus ,cate un picur....dupa schi,barea radiatorului nu am avut aceste probleme.
Cand imi face aceste probleme apa din vas creste,peste semn,dar inca nu mi-a dat pe afara.
Pe furtunul de la circuitul mic care duce in vas nu ar trebui sa curga mai cu ceva presiune?
Istoricul acestei masini in legatura cu racirea nu-l prea stiu...Am cumparat-o cu radiatorul crapat,nu tare,sus la racordul cu furtunul de dupa termostat.Acum ma gandesc la doua posibilitati la cum curge lichidul pe acel furtun,mai ales cand accelerez si curge anemic si cu bulbuci: pompa de apa sau garnitura de chiuloasa.
Infundat nu am gasit nimic,am suflat prin toate furtunurile posibile.Lichidul este curat.
Ce spune-ti?
Apa nu pierd semnificativ in sensul ca imi picura rar pe la una din termocuple,asta de cand am schimbat radiatorul,dar cum am spus ,cate un picur....dupa schi,barea radiatorului nu am avut aceste probleme.
Cand imi face aceste probleme apa din vas creste,peste semn,dar inca nu mi-a dat pe afara.
Pe furtunul de la circuitul mic care duce in vas nu ar trebui sa curga mai cu ceva presiune?
Istoricul acestei masini in legatura cu racirea nu-l prea stiu...Am cumparat-o cu radiatorul crapat,nu tare,sus la racordul cu furtunul de dupa termostat.Acum ma gandesc la doua posibilitati la cum curge lichidul pe acel furtun,mai ales cand accelerez si curge anemic si cu bulbuci: pompa de apa sau garnitura de chiuloasa.
Infundat nu am gasit nimic,am suflat prin toate furtunurile posibile.Lichidul este curat.
Ce spune-ti?
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca tre sa iei in calcul serios pompa de apa ( chiar daca e mai anevoios din cauza distributiei care trebuie desfacuta si montata iar ) , daca nu ai debit poate sa fie palele pompei care se mai belesc , mai ales ca nu ai detalii despre istoricul instalatiei de racire . Posibil ca la ultima schimbare a distributiei nu a fost inlocuita si pompa de apa si daca are aripioarele deteriorate cam asta ar fi cauza . E doar o parere , sper sa descoperi ca si cauza una mai simpla decat asta dar e bine de luat in calcul .
- ovidiubuliga
- *
- 19 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Botosani
ovidiubuliga
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
Multumesc!
Sambata o duc la un service sa vedem cu pompa,pana atunci ii anulez termostatul sa vad ce se mai intampla,ma refer la acea presiune din instalatie si lipsa presiunii,zic eu, la furtunul de la vasul de expansiune.
Este posibil ca acel termostat ce l-am cumparat (Vernet-Calorstat) sa cedeze de nou?Dupa montarea acestuaia a lucrat bine,apa ajungea pe la 92 grade(cum de altfel si deschide),deschidea,scadea temperatura pe la 85 si tot asa vreo doua zile dupa care iar nu deschide,creste temperatura.
Va rog,cum pot sa-mi dau seama daca pompa lucreaza corect? Vreau sa ma asigur cat de cat,poate nu este necesara demontarea ei,acum sunt un pic pe "janta" si cu banii.
Sambata o duc la un service sa vedem cu pompa,pana atunci ii anulez termostatul sa vad ce se mai intampla,ma refer la acea presiune din instalatie si lipsa presiunii,zic eu, la furtunul de la vasul de expansiune.
Este posibil ca acel termostat ce l-am cumparat (Vernet-Calorstat) sa cedeze de nou?Dupa montarea acestuaia a lucrat bine,apa ajungea pe la 92 grade(cum de altfel si deschide),deschidea,scadea temperatura pe la 85 si tot asa vreo doua zile dupa care iar nu deschide,creste temperatura.
Va rog,cum pot sa-mi dau seama daca pompa lucreaza corect? Vreau sa ma asigur cat de cat,poate nu este necesara demontarea ei,acum sunt un pic pe "janta" si cu banii.
- ovidiubuliga
- *
- 19 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Botosani
ovidiubuliga
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am vesti proaste pentru mine...ambele termostate declanseaza la 92 gr. ala vechi si 91-92 gr. ala nou.Temperatura la apa am masurat-o cu un termometru Amprobe IR-750-EUR imprumutat de la un prieten.Acesta are si sonda K care am introdus-o in apa si cu IR pe termostat.Deci ma paste o garnitura de chiuloasa...
- bibu16v
- *******
- 6,870 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,870
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Am si eu X16XEL ... am avut si probleme cu racirea, prin primavara, cand a dat caldura bine, similare cu ale tale(nu neaparat identice) ...
Am constatat:
-instalatia de racire foarte murdara, desi inlocuisem lichidul, cu o spalare prealabila cu solutie speciala Liquimoly(care e cam o abureala, daca mizeria/depunerile sunt groase) in toamna;
-orificiul de trecere a lichidului de racire prin clapeta de acceleratie colmatat;
-comportament eratic al sistemului de racire, porniri ale ventilatoarelor la temperaturi nespecifice, oprirea chiar a A/C-ului peste o anumita temperatura.
S-au suspectat un circuit deficitar al lichidului de racire, cu suspiciunea pe pompa de apa, care, desi destul de batrana, avea doar 20.000km(reali!).
Am remediat:
-curatat furtune (cele de diametru mic), a iesit piatra de pe ele sub forma de aschii;
-curatat radiator racire prin demontare, spalare interioara repetata sub presiune, am scos mal la greu din el, de ziceai ca a fost bagata-n motor apa din sant;
-desfundat orificiu din corpul clapetei de acceleratie;
-spalare, cat s-a putut, a instalatiei de racire cu radiator demontat;
-inlocuit ambele termocuple, decalibrate de-a lungul timpului, fiind originale ale masinii(la mine sunt doua, ptr cele 2 trepte de ventilatie, si, putini stiu, cea de-a 2-a termocupla, cea cu 3 contacte, are si rol de protectie a motorului la supraincalzire prin decuplarea A/C-ului, la nevoie, ea era cea care, in mod eronat, oprea A/C-ul);
-inlocuit si termostat, din precautie, era batran oricum;
-spalare repetata, dupa montare, a instalatiei cu solutia mai sus mentionata si clatire.
De-atunci am circulat si la temperaturi de 35grd C, cu viteza maxima admisa pe autostrada, masina incarcata si urcusuri sustinute, si desi uneori temperatura ajungea (cu A/C) si la 105grd C, nu am constatat deficiente, ventilatoarele isi faceau datoria, temperatura scadea ...
Mi-as dori, in viitor, ceea ce recomand si altora, o spalare mai avansata cu ceva soda si sare de lamaie, cum am vazut pe-aici pe forum, undeva ...
Am constatat:
-instalatia de racire foarte murdara, desi inlocuisem lichidul, cu o spalare prealabila cu solutie speciala Liquimoly(care e cam o abureala, daca mizeria/depunerile sunt groase) in toamna;
-orificiul de trecere a lichidului de racire prin clapeta de acceleratie colmatat;
-comportament eratic al sistemului de racire, porniri ale ventilatoarelor la temperaturi nespecifice, oprirea chiar a A/C-ului peste o anumita temperatura.
S-au suspectat un circuit deficitar al lichidului de racire, cu suspiciunea pe pompa de apa, care, desi destul de batrana, avea doar 20.000km(reali!).
Am remediat:
-curatat furtune (cele de diametru mic), a iesit piatra de pe ele sub forma de aschii;
-curatat radiator racire prin demontare, spalare interioara repetata sub presiune, am scos mal la greu din el, de ziceai ca a fost bagata-n motor apa din sant;
-desfundat orificiu din corpul clapetei de acceleratie;
-spalare, cat s-a putut, a instalatiei de racire cu radiator demontat;
-inlocuit ambele termocuple, decalibrate de-a lungul timpului, fiind originale ale masinii(la mine sunt doua, ptr cele 2 trepte de ventilatie, si, putini stiu, cea de-a 2-a termocupla, cea cu 3 contacte, are si rol de protectie a motorului la supraincalzire prin decuplarea A/C-ului, la nevoie, ea era cea care, in mod eronat, oprea A/C-ul);
-inlocuit si termostat, din precautie, era batran oricum;
-spalare repetata, dupa montare, a instalatiei cu solutia mai sus mentionata si clatire.
De-atunci am circulat si la temperaturi de 35grd C, cu viteza maxima admisa pe autostrada, masina incarcata si urcusuri sustinute, si desi uneori temperatura ajungea (cu A/C) si la 105grd C, nu am constatat deficiente, ventilatoarele isi faceau datoria, temperatura scadea ...
Mi-as dori, in viitor, ceea ce recomand si altora, o spalare mai avansata cu ceva soda si sare de lamaie, cum am vazut pe-aici pe forum, undeva ...
- ovidiubuliga
- *
- 19 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Botosani
ovidiubuliga
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
multumesc,am sa incep sa curat cand ma duc la mecanic pentru inlocuirea garniturii,acasa nu am cum.Cu termostatul (componenta din interior)demontat imi face presiune mare(asta in maxim2 Km parcursi).Deci clar...cand desfac busonul de la vas iesi un miros urat...parca a gaze.
Ma gandesc,din cauza presiunii create termostatul nu poate deschide apa spre radiator,altfel nu-mi explic de ce ambele termostate puse intr-o oala si monitorizat temperatura cu un termometru destul de bun ,deschid ambele la 92 gr.+-1gr(deschide aprox 3mm) si cand ajunge la 105 gr deschide maxim .Montate pe motor ele nu deschid nici cand acu' -i pe rosu,dar cand am deschis putin busonul de la vas si a iesit presiunea(nu de tot si cu bagare de seama) a dat drumul si termostatul la lichid in radiator.
Cand am inlocuit radiatorul am bagat apa cu furtunul prin toate orificiile dar nu a curs mizerie sau namol...lichidul la mine este curat,roz.
Apropos,ce antigel bagati in xel-uri fabricate in 98? am cautat,dar raspunsurile sunt la egalitate intre G11 si G12,deci inca sunt confuz....
Ma gandesc,din cauza presiunii create termostatul nu poate deschide apa spre radiator,altfel nu-mi explic de ce ambele termostate puse intr-o oala si monitorizat temperatura cu un termometru destul de bun ,deschid ambele la 92 gr.+-1gr(deschide aprox 3mm) si cand ajunge la 105 gr deschide maxim .Montate pe motor ele nu deschid nici cand acu' -i pe rosu,dar cand am deschis putin busonul de la vas si a iesit presiunea(nu de tot si cu bagare de seama) a dat drumul si termostatul la lichid in radiator.
Cand am inlocuit radiatorul am bagat apa cu furtunul prin toate orificiile dar nu a curs mizerie sau namol...lichidul la mine este curat,roz.
Apropos,ce antigel bagati in xel-uri fabricate in 98? am cautat,dar raspunsurile sunt la egalitate intre G11 si G12,deci inca sunt confuz....
- bibu16v
- *******
- 6,870 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,870
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat