Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca vrei iti pot recomanda mecanicul care mi-a curatat mie radiatoarele.
Skip ads

  • alex_shaolin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ieri am patzit-o mai grav ca nici odata...oameni buni se abureste inuntru ca dreeaqu abur gros nu gluma,insesizabil la miros dar parca putin umed nici nu mai vad pe unde umblu toata geamurile se fac mate de abur,degeaba tin ventilatia deschisa...daca o dau mai tare parca mai rau face,deschid geamul se trage destul de rapid aburul dar dupa ce inchid relativ rapid iar se aburesc Very Happy inchid ventilatia...la fel...dau drumu la AER gata se dezabureste Embarassed si asta se intimpla cind mai am pe cineva in masina,nu cind sint singur(mult mai putin se abureste singur)radiatorul nu e spart,nu pierd apa pe nicaieri,am bagat si un slek de radiator ca curgea putin pe la un furtun desi colierul era strins...(in masina asta am bagat 1000 E de cind am luat-o adica de 2 luni Sad )
  • victor

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1996 u25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sa fi fericit!!!!!!! eu am bagat 3000 euro in 6 luni. mai mult ca sigur ai caloriferul fisurat si iti baga aer umed si mai cred ca nu iti functioneaza nici climatizarea. asta din urma e problema lor. du-te daca vrei la ges service( pe langa why not) sau ii gasesti si pe net pt detalii.
  • alex_shaolin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Moamaaaa 3000??? da ce a avut frate?nu te supara dar inseamna ca eu sint ookk cu 1000,a meritat?eu am centricubat pompa de injectie si am schimbat injectorul cu senzor si acum tremura motorul ca naiba la relanti si merge inegal cum accelarez un pic e ok nush ce naiba are ca acum imi arata in ralanti 2,2 l/h consum o fi avansul mare?am facut-o la taji la cutitu de argint..
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pt. Victor
Sunt fericit sa aud vesti de la tine...........dar,....daca tot ai revenit..................am vrea sa vedem si noi achizitia.....ceva poze.....daca se poate.
  • victor

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1996 u25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pt alex
eu zic sa uiti de taji! iti recomand pe altcineva daca mai vrei o verificare a pompei sau a tot ce tine de alimentare: bebe 0724318436. e undeva pe chitila acum la un service iveco. sincer mie la relantiu imi arata 0.6l/h.



PS poza e pentru manfred!
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Frumoasa....s-o stapanesti sanatos.......sa dea Dumnezeu sa te bucuri de ea.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si amea sta tot asa 94gr si daca o calc se face 98-100 si am termostatul dat afara ,am curatat instalatia de racire ,rezulataul este ca ajunge mai greu la acei 90gr dar si cand a ajuns la 90gr se face si 95- si de acolo nu mai pleaca ,daca o afum se face 98-100 .
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! stie cineva daca atunci cand pornesc aerul conditionat trebuie sa porneasca ambele electroventilatoare sau doar unu. La mine problema este ca ba pleca compresorul de clima, ba nu pleaca si ventilatorul din dreapta nu pleaca nici aproape de 95 de grade, ventilatorul din stanga pleaca la cateva secunde, dupa ce pornesc aerul. mi-a verificat cineva instalatia de aer conditionat si mi-a spus ca am presiune prea mare pe instalatie (4-4,5 atmosfere in turatie scade sub 4) si ca de vina ar fi ventilatorul 2 care nu porneste si se face recirea doar pe jumatate de radiator. Asa o fi? Motor X25DT.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Misule ,intrbarea ta este putin incurcata caci amesteci racirea motorului cu clima .
Dar uite cum este : cand apa din radiator creste de 98gC pleaca ambele ventilatoare pe prima turatie cam 1500 t/min + pompa de apa auxiliara a radiatorului ( care este langa filtru de aer) Acesta pornire este dictata de termotatul superior de pe radiator ( in dreapta sub furtunul de apa ce vine din motor) Daca apa se duce la 115 gC ventilatoarele trec la viteza a doua 3000t/min cu ajutorul termostatului montat tot pe radiator mai jos de primul. Presiunea de 4,5At cred ca o ai in vasul de expansiune si este NORMALA !
Clima : cand pornesti clima pleaca ambele ventilatoare pe turatia intaia imediat. Daca presiunea gazului de racire ajunge la 165 At se trece la turatia a doua prin intermediul presostatului montat pe tevile de aluminiu ale climei aflat cam in dreptul termostatului inferior de pe radiator. Cred ca am fost clar si daca ai intrebari revino.

Succes !
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
[quote="iriahu"]Hi Misule ,intrbarea ta este putin incurcata caci amesteci racirea motorului cu clima .
Dar uite cum este : cand apa din radiator creste de 98gC pleaca ambele ventilatoare pe prima turatie cam 1500 t/min + pompa de apa auxiliara a radiatorului ( care este langa filtru de aer) Acesta pornire este dictata de termotatul superior de pe radiator ( in dreapta sub furtunul de apa ce vine din motor) Daca apa se duce la 115 gC ventilatoarele trec la viteza a doua 3000t/min cu ajutorul termostatului montat tot pe radiator mai jos de primul. Presiunea de 4,5At cred ca o ai in vasul de expansiune si este NORMALA !
Clima : cand pornesti clima pleaca ambele ventilatoare pe turatia intaia imediat. Daca presiunea gazului de racire ajunge la 165 At se trece la turatia a doua prin intermediul presostatului montat pe tevile de aluminiu ale climei aflat cam in dreptul termostatului inferior de pe radiator. Cred ca am fost clar si daca ai intrebari revino.

Salut, multumesc pentru raspuns. Pe mine nu m a intereseaza recirea motorului (am dat temperatura apei pt a se vedea cam cat a fost morotul pornit cu aerul mergand) La mine baiul este ca: compresorul de aer conditionat ba porneste ba nu porneste (atunci cand porneste baga rece), ventilatorul 2 nu porneste nici dupa 20-30min de cand am pornit aerul, ventilatorul 1 porneste imediat (asta atuci cand vrea compresorul sa porneasca) Cineva mi-a spus ca din cauza ca ventilatorul 2 nu porneste se face racirea doar pe jumatate de radiator, creste presiune in instalatia de climatizare si nu mai porneste compresorul, presiunea de 4,5At este pe instalatia de climatizare. Mentionez ca de regula nu porneste compresorul atunci cand e foarte cald afara. Vreau sa stiu daca are legatura faptul ca ventilatorul 2 nu porneste (verificat relee si sigurante) cu compresorul care porneste doar atunci cand vrea el. Ce sa mai verific atat pt ventilator cat si pt compresor?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Misule, din cele scrise de tine inteleg ca "poate " ca ventilatorul 2 este defect si atunci cineva la legat pe nr. 1 direct la 12 V,turatia mare de 3000 t/min. Sustin asta pentruca ele lucreaza o data in serie ( si se invart cu jumatate de viteza cand fiecare din ele primeste cate 6-7 V ) si apoi se invart in paralel cand primeste fiecare cate 12 V. Toate astea se fac printr-un joc de releie. Cauta pe site caci am mai scris detaliat cum functioneaza releiele ( atunci imi ziceam Edy ) . In insalatia de freon sunt min 45 At pana la 60 si nu 4,5 . Mai cauta si vei gasi si despre asta sau intreaba la un garaj. Asa ca verifiva in spatele grilului din fata daca nu s-a umblat la fire ! Si bine inteles de verificat vent. 2 direct dela baterie daca se invarte.
Succes !
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
iriahu a scris:Hi Misule, din cele scrise de tine inteleg ca "poate " ca ventilatorul 2 este defect si atunci cineva la legat pe nr. 1 direct la 12 V,turatia mare de 3000 t/min. Sustin asta pentruca ele lucreaza o data in serie ( si se invart cu jumatate de viteza cand fiecare din ele primeste cate 6-7 V ) si apoi se invart in paralel cand primeste fiecare cate 12 V. Toate astea se fac printr-un joc de releie. Cauta pe site caci am mai scris detaliat cum functioneaza releiele ( atunci imi ziceam Edy ) . In insalatia de freon sunt min 45 At pana la 60 si nu 4,5 . Mai cauta si vei gasi si despre asta sau intreaba la un garaj. Asa ca verifiva in spatele grilului din fata daca nu s-a umblat la fire ! Si bine inteles de verificat vent. 2 direct dela baterie daca se invarte.
Succes !


Salut, verificat ventilatorul este ok, instalatia electrica este neatinsa si intr-o stare foarte buna (fara fire coapte sau mufe oxidate) Numai bine!
  • andrey_17_2004

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti am si eu un omega din 97 de 2.5td si de o saptamana am probleme cu racirea daca trec de 2000 de turatii apa creste la 100 de grade si peste daca urc un deal urca apa imediat la 100 de grade i am schimbat termostatul ca am crezut ca este blocat acuma am dubii in privinta vascocuplajului elicea se invarte cu mana daca am 95 de grade si opresc motorul o invart ca si cum nu ar tineo nimik oare tre sa o schimb vascocuplajului sau numai rola de la elice ca nu stiu exact cum e prinsa rola sau ce tine rola pe vascocuplaj daca ma puteti ajuta si pe mine astept un raspuns va multumesc
  • andrey_17_2004

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut misu ajuta ma si pe mine ca vad ca te pricepi
  • andrey_17_2004

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut iriahu ajuta ma si pe mine ca vad ca te pricepi
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal Andrei,
Vascocuplajul este insurubat in axul pompei , nu are nici o legatura cu fulia daca cupleaza sau nu.
Daca apa urca foarte repede la 100 si peste atunci sigur este vascocupla
Mai verifica - daca atunci cand demarezi mai sportiv temperatura creste foarte rapid peste 100 de grade si se aprinde becul din bord , verifica nivelul din vasul de expansiune ( ATENTIE -la cald nu desface busonul , apa este sub presiune ) daca aceasta a refulat mai mult ca sigur ai garnitura de chilasa ciupita
Parerea mea este sa cumperi un vascocuplaj nou ( 350 lei )
succesuri
  • andrey_17_2004

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
stefan ms de raspuns dar nu inteleg cuvantul daca apa refuleaza daca face bulburuci adica bule de aer,ca am desfacut odata la 100 de grade apa si stiu ca e sub presiune:-p .se poate sa fie sarit vreun fir de la vasco ca nu stiu cum sa il probez daca cupleaza sau nu oricum mersi de raspuns o sa ma uit azi sa vad daca la 100 de grade elicea de la vasco se invarte
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Atunci cand garnitura este arsa presiunea din capul pistonului ajunge in sistemul de racire , de aici rezulta si refularea lichidului de racire ( adica da pe afara )
In ceia ce priveste vascoculpa nu are nici un fir deoarece nu este electrica , cuplajul se face cu ajutorul bimetalului care se afla in interiorul vascocuplajului ( nu se repara )
Parerea mea este sa-l schimbi , altasolutie nu este
  • andrey_17_2004

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut stefan ms de ajutor am rezolvat treaba cu racirea am schimbat vascocuplajul si cand am dat si radiatorl jos am zis sa il spal putin si si am observat sa era infundat nu mergea bine apa prin radiator cred ca asta era problema ca vascocuplajul era la fel cu cel vechi dar vasco era doar o fulie ce sta elicea pe el asta e. dar tot la 100 de grade si asta se invarte cu mana cand opresc motorul.te rog trimitemi o poza cum arata vascocuplajul asta pe mail te rog andrey_17_2004@yahoo.com
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR