Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit o poza care arata ce am spus eu mai devreme (sus in stanga):

Eu cred ca e mult mai usor de facut
Paulll a scris:Se gaseste un furtun prin care circula apa calda, se taie si sa leaga la el o spirala sau un U din cupru care se baga in vasul pt lichid parbriz. Practic se prelungeste traseul acelui furtun prin vasul de lichid parbriz.
Eu am avut un Mercedes din 1994 (W124) si avea ceva de genul acesta.

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sunt mai multe impedimente daca as aplica solutia descrisa de tine.
1. Circuitul de incalzire e un circuit presurizat. Deci as avea probleme daca se va sparge vre-un furtun sau un colier nu va etansa cum trebuie.
2. Serpentina are 6mm in diametru. Furtunul de retur are 28 mm la interior , 32 mm la exterior. Practic voi strangula furtunul.
3. Pe masura ce se consuma lichidul din vas eficienta acestei serpentine va scadea .
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca tot incalzirea electrica a lichidului din vas cu termostat care sa decupleze la o anumita temperatura este optima iar cum avea cineva problema:

Pentru varianta cu bujie incandescenta :
- trebuie pus un intrerupator pentru pornire/oprire incalzire bujie ;

SIMPLU legat la oglinzile incalzite(dezaburire luneta)
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR