- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Constatari de-a lungul timpului:
Pompa noua schimbata prin ianuarie, s-a oprit de citeva ori.
Ieri procedat la masuratori mai insistente: De la releu pleaca tensiune de 12V, la ea ajungeau doar 4-5V...
Problema depistata de fapt la mufa intermediara; se afla in spate, mufa superioara este tot sub bancheta din spate dar pe partea opusa pompei, fiind fixata cu un surub torx care se roteste dar nu se desface; cea inferioara e sub masina. Azi o sa incerc sa ridic masina de spate sa identific modul de "lock" - se pare ca la opel fiecare mufa are sistemul ei de "lock".
E drept, pompa originala are canal sapat in colector dar defectul de fapt era in acea mufa.
Pompa noua schimbata prin ianuarie, s-a oprit de citeva ori.
Ieri procedat la masuratori mai insistente: De la releu pleaca tensiune de 12V, la ea ajungeau doar 4-5V...
Problema depistata de fapt la mufa intermediara; se afla in spate, mufa superioara este tot sub bancheta din spate dar pe partea opusa pompei, fiind fixata cu un surub torx care se roteste dar nu se desface; cea inferioara e sub masina. Azi o sa incerc sa ridic masina de spate sa identific modul de "lock" - se pare ca la opel fiecare mufa are sistemul ei de "lock".
E drept, pompa originala are canal sapat in colector dar defectul de fapt era in acea mufa.
- ionelpricop85
- *
- 12 mesaje
- din 04 Jan 2013
- Corsa 1996 C12
- Iasi
ionelpricop85
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1996 C12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2013
- Mesaj Privat
- ionelpricop85
- *
- 12 mesaje
- din 04 Jan 2013
- Corsa 1996 C12
- Iasi
ionelpricop85
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1996 C12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2013
- Mesaj Privat
- andrei0288
- *
- 8 mesaje
- din 10 Apr 2012
- Vectra 1997 x18
- Arges
andrei0288
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2012
- Mesaj Privat
- bogdansbg
- **
- 100 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Vectra 2001 Z22
- Bucuresti
bogdansbg
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Astazi am schimbat pompa de benzina la un Opel Corsa C, motor 1.2 benzina (Z12XE) din 2003.
Iata pozele cu explicatii, iar daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
Inainte de a va apuca sa schimbati Pompa de Benzina verificati daca siguranta este intreaga si daca pompa chiar e moarta. Pt a incepe verificarile scoateti capacul negru de sub bancheta spate pentru a avea acces la pompa si eventual s-o ascultati daca functioneaza.
Identificati panoul cu relee si sigurante, intre flansa amortizorului stanga fata si farul stanga fata, are un capac mare negru, se deschide usor.
V-am colorat cu mov sa identificati releul mai usor.
Siguranta se afla in cadrul aceluiasi panou cu relee, dar putin mai sus, sub un alt capacel negru. A doua de la stanga la dreapta, coloana 2. (Pozitia F9, aveti schema aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63371)
Daca siguranta este OK, adica intreaga, trecem la verificarea pompei de benzina. Extrageti releul cu grija. Cuplati un fir mai gros intre pozitiile 30 si 87. Aveti imaginea mai jos cu pozitia pinilor (scrie si la baza releului, se vede dupa extractie). Nu este nevoie de contact, aceasta conexiune leaga direct bateria la pompa.
Mergeti in masina si ascultati pompa daca functioneaza. Daca se aude ca bazaie, atunci merge, nu mai aveti treaba acolo. Inchideti si orientati-va catre alt topic/subiect pe alte teme: EGR si altele.
Pentru cei care nu aud pompa si trebuie sa o schimbe sa urmareasca mai departe.
In primul rand decuplati borna de la baterie (plusul). (nu uitati ca dupa recuplare la Cas/CD/Radio o sa va ceara pinul din 4 cifre).
Asa arata capacul pompei de benzina dupa indepartarea capacului negru de sub bancheta. La mine este imbibat in WD40 pt degripare si lubrifiere.
Eu am folosti spray WD40 pentru lubrifiere si ungere. Capacul meu nu a fost desfacut niciodata si a necesitat cateva ore de atentie (vreo 4h).
Lasati la inmuiat cam 30 de minute.
In imagine se poate observa cum am ajutat putin piciorusele in care se prinde capacul sa se degripeze. Nu fiti brutali, daca le rupeti schimbati tot rezervorul. Miscati foarte usor, cu o surubelninta dreapta, stanga-dreapta, daca nu merge din prima mai asteptati, orientati-va spre altele. Lubrifiati. Trebuie rabdare, mai ales cu "vechituri" ruginite.
Dupa care am trecut la bocaneala. Capete de acest gen se afla de jur imprejurul inelului de etansare. Luati-le pe toate la rand si loviti scurt, moderat ca putere. Asa se incepe dizlocarea.
Cand a inceput sa se invarta / miste, decuplati furtunasele. Au niste cleme care se apasa usor cu surubelninta. Trageti usor si rotativ furtunele pana ies. Pregatiti niste servetele. Nu vor fi decat cateva picaturi de benzina.
Se scoate inelul cu grija. Si se inspecteaza pentru probleme/defectiuni. Al meu chiar daca e ruginit se pare ca fierul folosit a fost de calitate si a rezistat.
Se invarte usor de capacul pompei si se incepe extractia. Daca pare ca nu iese insistati usor, stanga/dreapta. Este si o garnitura de cauciuc acolo care uneori poate fi lipita datorita caldurii si ruginei si poate opune putina rezistenta. Nu va demotivati, continuati! Aproape ati reusit ce-i mai greu.
Iata si capacul scos, se vede galeata in care sta ansamblul in care e prinsa pompa pt a rezista la socuri.
ATENTIE cum il inclinati sau unde-l puneti sa nu cada mizerie in rezervor. Cel mai bine aspirati (daca puteti) inainte de a-l deschide.
Deschideti usile pentru a face ventilatie. Nu vreti sa creati o bula de vapori de benzina in interiorul masinii si nici nu vreti dureri de cap cateva zile de la intoxicare.
Veti vedea 2 mufe scaldate in benzina, cel de alimentare si cel care indica nivelul de benzina.
Decuplati firul de alimentare (cel cu mufa mare). Firul/mufa celui care indica nivelul nu l-am putut scoate si nici n-am insistat, m-am descurcat.
Dupa extractie veti intampina cea mai dificila etapa, dupa bocaneala de cateva ore . FILTRUL pompei de benzina. Nu, nu este filtrul de benzina al masinii, ala e in alta parte. Este alt filtru si asta este bine, pentru ca este foarte fin si rezistent, iar la mine dupa aproape 255.000km nu are pic de impuritati la interior. Aviz amatorilor care spun ca pompa trage mizerii daca mergi cu putina benzina in rezervor. N-are cum sa traga datorita acestui filtru.
Din pacate, pentru a scoate pompa, trebuie ca acest filtru sa fie scos si asta implica o scula, ceva care sa va ajute la extragerea lui si a sigurantei ce se vede in imagine. (si credeti-ma ca este foarte dura si rezistenta, d-aia zic de scula speciala de extragere a ei) Altfel, trebuie Dezmembrat in bucati, rupt si aruncat. Pompa de benzina pe care o cumparati trebuie sa vina cu UN FILTRU si O SIGURANTA similara (daca este originala). Daca este aftermarket sau altceva asteptati-va ca forma filtrului sa fie diferita. Daca din pachet lipseste filtrul si siguranta puteti s-o dati inapoi pe motiv ca ii lipsesc piese. Deci mare Atentie.
Prin urmare, pentru ca nu am avut cum sa scot filtrul original si siguranta lui, l-am dezmembrat si l-am montat pe cel nou, care evident nu are aceeasi forma, dar poate fi indoit putin pentru a sta in loc.
NOTA: Pentru a schimba pompa trebuie desfacut NUMAI furtunul care intra in ea.
La final se monteaza la loc pompa in "fagurele" ei, se baga in "galeata", se pune garnitura pe conturul gaurii capacului si se baga usor capacul la loc, se fixeaza inelul de etansare astfel incat capetele alea sa fie in dreptul urechilor, se apasa usor si se incearca o rotire pentru a incepe prinderea. Puteti lubrifia inainte cu putin WD40. Dupa ce ati fixat, incepeti bocaneala in sens invers, lovind aceleasi urechi, incet, luati-le pe rand pentru a conferi o rotatie si o prindere uniforma.
Si gata. Am pus borna la baterie, am pus contactul, NU s-a auzit pompa deloc pornind (am fost putin dezamagit), dupa care am dat la cheie. Dupa 5-6 invarteli s-a auzit pornind pompa si a luat-o motorul din nou. S-a balbait pana si-a tras benzina ca lumea. Am lasat-o in pace, nu am calcat-o, nu am deranjat-o cu nimic, am tinut doar piciorul apasat pe ambreiaj pana si-a revenit. Dupa ce si-a revenit i-am dat cateva pedale pentrua trage sanatos benzina. Am dat si o tura cu ea si merge corespunzator. Pompa se aude si functioneaza bine. Momentan la cate chei am dat de proba nu a pornit niciodata inaintea motorului, ci NUMAI dupa pornirea efectiva. Dar este un lucru bun ca porneste ca inainte. Probabil calculatorul avea informatia ca e benzina pe conducte de la ultima pornire si abia dupa ce am dat la cheie a realizat ca nu mai e benzina si adat comanda la pompa sa-i mai trimita.
Acum merge totul corespunzator.
Daca ati reusit va felicit. Daca aveti intrebari nu ezitati sa intrebati.
Succes !
Astazi am schimbat pompa de benzina la un Opel Corsa C, motor 1.2 benzina (Z12XE) din 2003.
Iata pozele cu explicatii, iar daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
Inainte de a va apuca sa schimbati Pompa de Benzina verificati daca siguranta este intreaga si daca pompa chiar e moarta. Pt a incepe verificarile scoateti capacul negru de sub bancheta spate pentru a avea acces la pompa si eventual s-o ascultati daca functioneaza.
Identificati panoul cu relee si sigurante, intre flansa amortizorului stanga fata si farul stanga fata, are un capac mare negru, se deschide usor.
V-am colorat cu mov sa identificati releul mai usor.
Siguranta se afla in cadrul aceluiasi panou cu relee, dar putin mai sus, sub un alt capacel negru. A doua de la stanga la dreapta, coloana 2. (Pozitia F9, aveti schema aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63371)
Daca siguranta este OK, adica intreaga, trecem la verificarea pompei de benzina. Extrageti releul cu grija. Cuplati un fir mai gros intre pozitiile 30 si 87. Aveti imaginea mai jos cu pozitia pinilor (scrie si la baza releului, se vede dupa extractie). Nu este nevoie de contact, aceasta conexiune leaga direct bateria la pompa.
Mergeti in masina si ascultati pompa daca functioneaza. Daca se aude ca bazaie, atunci merge, nu mai aveti treaba acolo. Inchideti si orientati-va catre alt topic/subiect pe alte teme: EGR si altele.
Pentru cei care nu aud pompa si trebuie sa o schimbe sa urmareasca mai departe.
In primul rand decuplati borna de la baterie (plusul). (nu uitati ca dupa recuplare la Cas/CD/Radio o sa va ceara pinul din 4 cifre).
Asa arata capacul pompei de benzina dupa indepartarea capacului negru de sub bancheta. La mine este imbibat in WD40 pt degripare si lubrifiere.
Eu am folosti spray WD40 pentru lubrifiere si ungere. Capacul meu nu a fost desfacut niciodata si a necesitat cateva ore de atentie (vreo 4h).
Lasati la inmuiat cam 30 de minute.
In imagine se poate observa cum am ajutat putin piciorusele in care se prinde capacul sa se degripeze. Nu fiti brutali, daca le rupeti schimbati tot rezervorul. Miscati foarte usor, cu o surubelninta dreapta, stanga-dreapta, daca nu merge din prima mai asteptati, orientati-va spre altele. Lubrifiati. Trebuie rabdare, mai ales cu "vechituri" ruginite.
Dupa care am trecut la bocaneala. Capete de acest gen se afla de jur imprejurul inelului de etansare. Luati-le pe toate la rand si loviti scurt, moderat ca putere. Asa se incepe dizlocarea.
Cand a inceput sa se invarta / miste, decuplati furtunasele. Au niste cleme care se apasa usor cu surubelninta. Trageti usor si rotativ furtunele pana ies. Pregatiti niste servetele. Nu vor fi decat cateva picaturi de benzina.
Se scoate inelul cu grija. Si se inspecteaza pentru probleme/defectiuni. Al meu chiar daca e ruginit se pare ca fierul folosit a fost de calitate si a rezistat.
Se invarte usor de capacul pompei si se incepe extractia. Daca pare ca nu iese insistati usor, stanga/dreapta. Este si o garnitura de cauciuc acolo care uneori poate fi lipita datorita caldurii si ruginei si poate opune putina rezistenta. Nu va demotivati, continuati! Aproape ati reusit ce-i mai greu.
Iata si capacul scos, se vede galeata in care sta ansamblul in care e prinsa pompa pt a rezista la socuri.
ATENTIE cum il inclinati sau unde-l puneti sa nu cada mizerie in rezervor. Cel mai bine aspirati (daca puteti) inainte de a-l deschide.
Deschideti usile pentru a face ventilatie. Nu vreti sa creati o bula de vapori de benzina in interiorul masinii si nici nu vreti dureri de cap cateva zile de la intoxicare.
Veti vedea 2 mufe scaldate in benzina, cel de alimentare si cel care indica nivelul de benzina.
Decuplati firul de alimentare (cel cu mufa mare). Firul/mufa celui care indica nivelul nu l-am putut scoate si nici n-am insistat, m-am descurcat.
Dupa extractie veti intampina cea mai dificila etapa, dupa bocaneala de cateva ore . FILTRUL pompei de benzina. Nu, nu este filtrul de benzina al masinii, ala e in alta parte. Este alt filtru si asta este bine, pentru ca este foarte fin si rezistent, iar la mine dupa aproape 255.000km nu are pic de impuritati la interior. Aviz amatorilor care spun ca pompa trage mizerii daca mergi cu putina benzina in rezervor. N-are cum sa traga datorita acestui filtru.
Din pacate, pentru a scoate pompa, trebuie ca acest filtru sa fie scos si asta implica o scula, ceva care sa va ajute la extragerea lui si a sigurantei ce se vede in imagine. (si credeti-ma ca este foarte dura si rezistenta, d-aia zic de scula speciala de extragere a ei) Altfel, trebuie Dezmembrat in bucati, rupt si aruncat. Pompa de benzina pe care o cumparati trebuie sa vina cu UN FILTRU si O SIGURANTA similara (daca este originala). Daca este aftermarket sau altceva asteptati-va ca forma filtrului sa fie diferita. Daca din pachet lipseste filtrul si siguranta puteti s-o dati inapoi pe motiv ca ii lipsesc piese. Deci mare Atentie.
Prin urmare, pentru ca nu am avut cum sa scot filtrul original si siguranta lui, l-am dezmembrat si l-am montat pe cel nou, care evident nu are aceeasi forma, dar poate fi indoit putin pentru a sta in loc.
NOTA: Pentru a schimba pompa trebuie desfacut NUMAI furtunul care intra in ea.
La final se monteaza la loc pompa in "fagurele" ei, se baga in "galeata", se pune garnitura pe conturul gaurii capacului si se baga usor capacul la loc, se fixeaza inelul de etansare astfel incat capetele alea sa fie in dreptul urechilor, se apasa usor si se incearca o rotire pentru a incepe prinderea. Puteti lubrifia inainte cu putin WD40. Dupa ce ati fixat, incepeti bocaneala in sens invers, lovind aceleasi urechi, incet, luati-le pe rand pentru a conferi o rotatie si o prindere uniforma.
Si gata. Am pus borna la baterie, am pus contactul, NU s-a auzit pompa deloc pornind (am fost putin dezamagit), dupa care am dat la cheie. Dupa 5-6 invarteli s-a auzit pornind pompa si a luat-o motorul din nou. S-a balbait pana si-a tras benzina ca lumea. Am lasat-o in pace, nu am calcat-o, nu am deranjat-o cu nimic, am tinut doar piciorul apasat pe ambreiaj pana si-a revenit. Dupa ce si-a revenit i-am dat cateva pedale pentrua trage sanatos benzina. Am dat si o tura cu ea si merge corespunzator. Pompa se aude si functioneaza bine. Momentan la cate chei am dat de proba nu a pornit niciodata inaintea motorului, ci NUMAI dupa pornirea efectiva. Dar este un lucru bun ca porneste ca inainte. Probabil calculatorul avea informatia ca e benzina pe conducte de la ultima pornire si abia dupa ce am dat la cheie a realizat ca nu mai e benzina si adat comanda la pompa sa-i mai trimita.
Acum merge totul corespunzator.
Daca ati reusit va felicit. Daca aveti intrebari nu ezitati sa intrebati.
Succes !
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Felicitari pt tutorial.Este bine de stiut ca acel inel de fixare/etansare al pompei poate fi mai usor manevrat daca improvizati o scula
in forma unui [U] sau [Y] ale carei extremitati intra in gaurile inelului.De altfel asa si arata scula originala pt demontarea capacului pompei.O alta chichita este ,ca oringul de etansare ,atunci cand se remonteaza capacul sa fie uns cu putin ulei de motor.In acest fel va intra foarte usor in locasul lui ,iar rotirea inelului de fixare se va face mult mai usor.
in forma unui [U] sau [Y] ale carei extremitati intra in gaurile inelului.De altfel asa si arata scula originala pt demontarea capacului pompei.O alta chichita este ,ca oringul de etansare ,atunci cand se remonteaza capacul sa fie uns cu putin ulei de motor.In acest fel va intra foarte usor in locasul lui ,iar rotirea inelului de fixare se va face mult mai usor.
- bogdansbg
- **
- 100 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Vectra 2001 Z22
- Bucuresti
bogdansbg
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Multumesc.
Intr-adevar, cine are scula pentru a deschide cu ajutorul gaurilor, este mult mai indicat.
Eu am dat cu WD40 pe garnitura si pe capac si pe inel. Oricum inainte de a-l pune la loc (inelul de etansare), l-am curatat cat am putut de rugina. O surubelninta e deajuns.
Am vazut ca un coleg de aici, dupa ce a montat-o, i-a dat cu grund pentru a-i prelungi viata. Este indicat grundul, mai ales ca e si umezeala pe acolo si ii prelungeste viata.
Intr-adevar, cine are scula pentru a deschide cu ajutorul gaurilor, este mult mai indicat.
Eu am dat cu WD40 pe garnitura si pe capac si pe inel. Oricum inainte de a-l pune la loc (inelul de etansare), l-am curatat cat am putut de rugina. O surubelninta e deajuns.
Am vazut ca un coleg de aici, dupa ce a montat-o, i-a dat cu grund pentru a-i prelungi viata. Este indicat grundul, mai ales ca e si umezeala pe acolo si ii prelungeste viata.
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sconckss
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Dupa toate verificarile necesare adica relee si sigurante am desfacut pompa de benzina si am costatat ca unul din carbuni era sub dimensiune. Am cumparat pompa benzina cielo(dupa spusele unui coleg de mai sus) dupa ce am verificat ochiometric dimensiunea motorasului si se potriveste perfect si cu filtru de la cielo + mufa electrica este identica.Sper sa tina ca asta originala adik 135000. Multumesc lui Dan Cuciureanu, pentru informatia cu relee, oricum era dus si releul de la pompa. pret pompa cielo 130ron m-am scos cu cateva navete de bere si cateva gratare
ali13bv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Am tot citit dar nu am reusit sa gasesc un raspuns. La corsa mea X10xe, constat ca si cu releul scos si facut "strap" (87-30)nu ajunge curent la pompa. Am curent doar pentru sonda de nivel(10V). Prima data am verificat siguranta, pompa demontata care functioneaza direct la 12V, apoi am constatat lipsa curentului pe pinii 3-4 al mufei de alimentare. Nu stiu ce sa mai verific. Parerea altor persoane, .... ar putea fi si de la senzorul de turatie? Am citit doua posturi mai sus ca ar fi mai inatai un releu principal, apoi cel al pompei de benzina. Eu stiu doar de cel mov din partea dreapta a bordului dupa ce scoti torpedoul. Cum pot identifica ambele relee?
Am tot citit dar nu am reusit sa gasesc un raspuns. La corsa mea X10xe, constat ca si cu releul scos si facut "strap" (87-30)nu ajunge curent la pompa. Am curent doar pentru sonda de nivel(10V). Prima data am verificat siguranta, pompa demontata care functioneaza direct la 12V, apoi am constatat lipsa curentului pe pinii 3-4 al mufei de alimentare. Nu stiu ce sa mai verific. Parerea altor persoane, .... ar putea fi si de la senzorul de turatie? Am citit doua posturi mai sus ca ar fi mai inatai un releu principal, apoi cel al pompei de benzina. Eu stiu doar de cel mov din partea dreapta a bordului dupa ce scoti torpedoul. Cum pot identifica ambele relee?
- bogdansbg
- **
- 100 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Vectra 2001 Z22
- Bucuresti
bogdansbg
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
ali13bv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sal bogdansbg, m-am gandit si eu la asta, dar am observat ca la pinii 3-4 vine curent doar cand dau la automat.Dupa ce am demontat pompa, pus pe direct la baterie si constatat ca este buna, am remontat, dat la cheie, a dat semne sa porneasca dar nimic. Acum dau la cheie si parca merge electormotorul in gol.
Maine desfac mai multe si revin cu detalii.
Maine desfac mai multe si revin cu detalii.
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- bogdansbg
- **
- 100 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Vectra 2001 Z22
- Bucuresti
bogdansbg
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ali13bv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
29cris92
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
salut ! Am si eu o nelamurire. Am fost cu masina mea un opel corsa Z14XE la tester si imi da presiune mica in pompa de benzina. Ca simptome sunt : dimineata cand o pornesc in treptele 1 si 2 imi merge in suturi pana trec de 2500 de turatii ; cateodata cand pun contactul se aude un bazait ascutit de la pompa ca si cum se chinuie sa amorseze si plus bazaie cam tare in ultima perioada ; iar cateodata in mers imi cam taie alimentarea si o da in nas putin. Nelamuririle mele sunt : o fi pompa de vina, e pe duca ? sau o fi altceva?
oare sa incerc sa o curat sau sa o schimb direct ?
Multumesc !
oare sa incerc sa o curat sau sa o schimb direct ?
Multumesc !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat