- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,174 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Multumesc pt ajutor si revin cu o eventuala rezolvare !
PS: Loganuirle sunt celebre pentru stopurile lor facute cu instalatia de la pomul de iarna ! 😃
Undooo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2022
- Mesaj Privat
poti sa ne spui daca mototul s-a oprit complet sau inca se mai invarte in momentul in care tu iei piciorul de pe ambreiaj?
autoaprindere se numeste atunci cand desi dai cheia pe "0" motorul continua sa functioneze dar nu in parametrii normali, functionarea este ca si cum ar merge in 1-2 pistoane, daca motorul merge normal cand tu dai cheia pe "0" inseamna ca e o problema la contact ... ne-ai ajuta si te-ai ajuta daca ai fi mai explicit, daca ai raspunde direct la intrebari, tu parca spui niste ghicitori ... cand esti intrebat daca motorul este oprit complet cand ridici piciorul de pe ambreiaj, poti raspunde cu da sau nu sau poti spune ca motorul inca se mai invarte desi cheia e pe "0" (autoaprindere sau contact defect)
daca motorul s-a oprit complet este imposibil ca masina sa mai faca vreo miscare in momentul in care tu ridici piciorul de pe ambreiaj, imposibil !
Cel mai sigur este vorba de autoaprindere asta mi se intimpla si mie la A14NET si nu reusesc sa gasesc cauza astfel am dat si de acest topic daca stiti cumva ca re poate fi cauza autoaprinderii va rog sa imi sugerati si mie ce pot face injectoare/contact/verificat instalatie electrica... la mine simptomul este fix ca cel descris de tine in cazul autoaprinderii
Va multumesc