Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • paulLeMans

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat

Stiu, Fly, dar astept o saptamina pina vin....
Sint nerabdator sa pun odata anvelopele pe masina...
Vroiam o solutie rapida, la indemina, un "know-how romanesc" mi-ar fi convenit.
Merci Smile
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dar oare cu vopsea normala alba nu merge?Tamponata cu betisorul de ureche?
  • paulLeMans

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:Dar oare cu vopsea normala alba nu merge?Tamponata cu betisorul de ureche?


Nu, nu merge. "Email"-ul este o vopsea rigida, iar anvelopa flexibila.
Trebuie o vopsea flexibila.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
paulpojan a scris:
Ursu/\82 a scris:Dar oare cu vopsea normala alba nu merge?Tamponata cu betisorul de ureche?


Nu, nu merge. "Email"-ul este o vopsea rigida, iar anvelopa flexibila.
Trebuie o vopsea flexibila.


Tocmai am gasit acest marker SCHNEIDER 270 la mine in oras pret 10lei ma duc sa-l cumpar.Ce ziceti, va fi bun?

Un site informativ http://www.adcomputers.ro/m...0-alb-p-6670.html
  • nmugurel2003

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sa ne spui si noua daca a mers cu Schneider-ul, pls!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
O sa va spun dar vreau sa caut in un spray special sa dau dupa ce vopsesc(desenez)cauciucurile.Un fel de tratament de cauciuc pe baza de silicon sa se si formeze o pelicula protectoare si sa ofere si o elasticitate cauciucului am vazut ceva pe net de la sonax dar nu gasesc in magazine in schimb am gasit ceva de la prevent. Ma mai documentez si va anunt
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am vopsit si jantele si cauciucul.Eu zic ca au iesit bine.Acum spuneti si voi:













  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca tie iti place nu mai conteaza ce zice lumea
mie unu mi-ar fi placut mai mult cu capace la roti decat asa vopsite ,dar asta e parerea mea
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
claudiu-cld a scris:daca tie iti place nu mai conteaza ce zice lumea
mie unu mi-ar fi placut mai mult cu capace la roti decat asa vopsite ,dar asta e parerea mea


Capacele nu fac nimic altceva decat sa ingreuneze racirea franelor.Si de asta am preferat o metoda sa scap de capace(la mine erau pline cu gauri mici). Nu ma deranjeaza parerea ta Wink
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
da la asta nu m-am gandit ca ingreuneaza racirea franelor
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la racirea franelor... nu uitati ca nu vorbim despre masini de curse. Vorbim despre masini de familie, oras, etc. N-as crede ca gaurile de pe janta contribuie la racire, rolul lor e usurarea jantelor, si totodata rigidizarea lor.
In alta ordine de idei, au iesit frumos. Avand masina alba, mi-as vopsi si eu jantele de otel, de iarna.
PS- imi place poza cu produsele duplicolor, aveam si eu una la fel, inainte sa apara jipanul respectiv peste tot Evil or Very Mad
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
tereferi la poza facuta de mine la produsele pe care le-am folosit
m-am gandit ca e bine sa vada fiecare ce produse am folosit
la jentile de iarna eu folosesc capace de plastic ca arata mai bine decat fara ele,
dar fiecare face cum vrea
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu. la poza lui ursu82. dar parca e pe alt topic, caci are 2.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
McFly a scris:Nu. la poza lui ursu82. dar parca e pe alt topic, caci are 2.


Nu am 2 posturi, am postat in 2 unul pentru vopsirea cauciucurilor si unul pentru jenti.Si incearca sa cobori tu transfagarasanul cu capace la roti.Eu am patito imi iesea fum din tamburi si nu aveam frane deloc si jentile erau aproape rosii si mai aveam 30 km pana la european sibiu brasov.Ghici ce am facut.Am scos capacele fiindca sa stii ca blocheaza racirea franelor si am mers doar in frana de motor pana la european cu II a I si uneori A III.Am avut un noroc fantastic, dar asta e cu totul altceva.
P.S. cu toate ca nu aveam frane deloc , la european si-au revenit complet fara sa am pb dupa.Nu cunosc fenomenul Question
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am coborat transfagarasanul, nu o data, nu de doua si nici de trei ori Cool cu capace bineinteles. Da, franele erau de fiecare data calde, dar asta nu mi se pare anormal. Dar hai sa ramanem la vopsitul jantelor si eventual sa vorbim intr-un topic dedicat, despre racirea fortata a franelor.

PS - ar merge totusi un test, in stil Mythbusters: coborat de 2 ori transfagarasanul, o data cu capace, o data fara Wink
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
McFly a scris:Am coborat transfagarasanul, nu o data, nu de doua si nici de trei ori Cool cu capace bineinteles. Da, franele erau de fiecare data calde, dar asta nu mi se pare anormal. Dar hai sa ramanem la vopsitul jantelor si eventual sa vorbim intr-un topic dedicat, despre racirea fortata a franelor.

PS - ar merge totusi un test, in stil Mythbusters: coborat de 2 ori transfagarasanul, o data cu capace, o data fara Wink


Vreau doar sa precizez doar atat ca nu am folosit frana de motor nici macar odata la coborare pana nu am ramas fara frane.O lasam pe liber si in curba frana si tot asa pana am incurcato noroc ca am avut reflexe bune si nu am sarit in prapastie deoarece m-au lasat brusc Wink
  • nmugurel2003

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:O lasam pe liber si in curba frana si tot asa pana am incurcato noroc ca am avut reflexe bune si nu am sarit in prapastie deoarece m-au lasat brusc Wink


Shocked Si mai erai cu cineva in masina cand faceai giumbuslucurile astea?
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nmugurel2003 a scris:
Ursu/\82 a scris:O lasam pe liber si in curba frana si tot asa pana am incurcato noroc ca am avut reflexe bune si nu am sarit in prapastie deoarece m-au lasat brusc Wink


Shocked Si mai erai cu cineva in masina cand faceai giumbuslucurile astea?


Din pacate da ,dar nu m-am gandit o clipa ca ma vor lasa
  • 4di

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am mai postat intr-un topic reconditionarea jantelor mele dar cum acest topic este dedicat unui tutorial am sa postez si aici cum a decurs reconditionarea, asa ca:

Cam asa aratau jantele mele inainte:



Am inceput cu hartie abraziva waterproof granulatie 200 si multa apa pana am ajuns la primer-ul original:


Apoi am chituit toate zgarieturile cu un chit de aluminiu si am adus la nivel cu hartie abraziva uscata de 400:


Dupa asta am spalat bine jantele de praf, le-am degresat cu alcool izopropilic, am izolat bine anvelopele si au urmat 3 straturi subtiri de primer:

Dupa primer ar mai fi trebuit sa dau cu hartie abraziva de 600 sa mai finisez putin suprafata dar am renuntat de lene sa nu mai izolez din nou anvelopele. Laughing acum imi pare rau, puteau iesi perfecte.

A urmat vopseaua in 4 straturi subtiri si 4 straturi de lac
Dupa vopsesa:


Dupa lac:


Produsele folosite au fost acestea:


Rezultatul final:


Pe una din jante nu am slefuit destul de drept chitul cred ca se vede in ultima imagine si daca te uiti de aproape se vad ceva denivelari dar daca nu sti unde sa te uiti nu se vad si in 2 locuri cand am dat cu lac a picurat din tubul de spray dar eu sunt multumit de ce a iesit fata de cum aratau la inceput cu juliturile acelea adanci.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Au iesit foarte bine ,dar se puteau si mai bine daca insistai acolo cu smirghel.
Oricum pentru o operatiune facuta acasa de un sa zic asa neprofesionist este OK.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR