Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mikyboy
.........daca voi putea pleca de la servici voi veni cu placere daca nu voi astepta alta ocazie si vreau sa zic ca problema cu demarajul am rezolvato partial ......... problema este electrovalva care deschide clapeta din turbina si am inversato cu una identica aflata linga baterie si acum turbina se simte undeva la 1900 ---2000--2100 si merge destil de bine va trebui sa o inlocuiesc si pe cea stricata si sper sa schimbe mersul si mai bine ...........mai tinem legatura
Skip ads

  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
sal. poate sa-mi spuna cineva cum sa schimb furtunasele de cauciuc(conducte de motorina) ce se afla deasupra conductelor metalice de motorina la astra 2 ydth? Am curatat egr-ul si admisia si imi aruca motorina pe la acele furtunase si cred ca sunt fisurate.
Plus ca nu prea trage ca inainte. Nu mai are nerv si cred ca aici e problema.merci.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,078
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal
Impingi apoi tragi de ele. Repeta miscarile pana ies. Bafta!
  • Gutenberg

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ciniparu a scris:sal. poate sa-mi spuna cineva cum sa schimb furtunasele de cauciuc(conducte de motorina) ce se afla deasupra conductelor metalice de motorina la astra 2 ydth? Am curatat egr-ul si admisia si imi aruca motorina pe la acele furtunase si cred ca sunt fisurate.
Plus ca nu prea trage ca inainte. Nu mai are nerv si cred ca aici e problema.merci.

Pai daca ai probleme cu furtunasele, iti mai porneste masina? Am curatat si eu de curand admisia si EGR si la pornire mi-a ramas aprins martorul "elicopter", masina manifestand clasica lipsa de putere. In cazul in care a ramas aprins martorul, verifica si mufa amplasata undeva catre partea dreapta, deasupra galeriei de admisie (nu stiu exact cum se numeste, eventual voi pune o poza); la mine, se rupsese un fir de acolo (in urma demontarii galeriei) si de aceea nu dadea comanda la turbo si nu tragea masina.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
masina porneste chiar f bine dar voi schimba acele furtunase apoi voi verifica si mufa respectiva, dupa care am sa va comunic si voua rezultatele. mersi pentru indrumari! bafta!
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
va salut pe toti ca nu am mai fost pe demult pe forum din motive personale dar iata ca revin si eu cu o intrebare .......de ce nu trage si nu pot demara cu masina decat dupa 2000 de turati pur si simplu nu trage motoru daca trebuie sa urc o panta abrupta si sant incarcat motoru da sa moara in treapta 1 si trebuie sa il tin din ambeaj e o problema dificila si vreau sa mai adaug ca dupa 2000-2500de tute masina sprinteaza ..... degeaba merg eu sportiv cu ea ca imi face un consum de ma rupe motorul este de 2000 dti 16v zafira model 2001 daca stie cineva ce as putea sa-i mai fac il astept cu un raspuns aici pe forum
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@sorinsorin
Poti sa incerci o diagnoza eventual.
Dupa aceea poti sa verifici electrovalva turbo, furtunase vacum si senzorul MAP.
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutare..... am fost si am facut diagnoza si totul e ok nu da nici un defect si masina tot asa se comporta i-am zis si celui care a facut testul si mi-a zis ca asa sant motoarele astea nu au demaraj la plecarea de pe loc .......si drept sa zic asa ceva nu mi se pare normal am verificat si furtunasele acum vreo luna si erau ok .Apropo ce trebuie sau cum trebuie sa lucre electrovalva de la turbo si unde este senzorul MAP
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul MAP este montat pe galeria de admisie, in dreapta, se curata bine, iar electrovalva de la turbo trebuie sa-ti traga tija de la turbina, la maxim. Poti cupla furtunasele de vacum intre ele astfel incat sa ocolesti electrovalva, faci o proba si daca trage bine motorul clar electrovalva trebuie schimbata.
  • Gutenberg

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2006

  • Mesaj Privat
sorinsorin a scris:... si mi-a zis ca asa sant motoarele astea nu au demaraj la plecarea de pe loc .....

"meseriasul" care a putut debita asa ceva poate sa mearga sa se apuce de frizerie, normal, dupa un curs de recalificare... auzi tu vorba inteleapta scoasa pe gurita lui.. nu are demaraj... De fapt, ce ne mai miram...? Incompetenta se poate ascunde in muulte feluri... Ma duc si eu sa imi iau motorul asta (Y20DTH) la un ne-demaraj la plecarea de pe loc... Wink poate macar fac sa scartaie greierii de pe marginea drumului, daca cu demarajul nu reusesc... (ma scuzati de off-topicul emotional)
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc IULIAN DE RASPUNS SPER SA DESCOPAR CE VA AVEA ,......... SI ASTA E ASTIA SANT MESERIASI LA NOI SI VREAU SA ZIC CA ASTA FACE PARTE DINTR-O REPREZENTANTA OPEL DIN SIBIU SANT TARE DEZAMAGIT CRED CA AICI SE POT REZOLVA MULTE NECLARITATI MULTUMESC INCA ODATA CELOR CE MI-AU RASPUNS......................REVIN CU NOUTATI DACA VOR FI
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
....
nu mai scrie cu MAJUSCULE - este echivalentul strigatului.

pune o poza cu cele doua electrovalve din dreapta (de langa baterie) ...

bafta
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
scuze dar de ce sa pun o poza cu electrovalvele? ca nu mai inteleg nimic
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mitica_SB a scris:N-as putea sa-ti spun, pt ca eu inca n-am pus-o pe masina pe cea lipita, dar nu vad de ce nu te-ar duce cateva mii (sau zeci de mii) de km.

Intre timp am reusit sa scot de pe net un EPC versiunea 3.01 in care am gasit codul garniturii O-ring (Part no. 93172881, Kat no. 4705944), dar nu reusesc sa vad imaginile cu partile componente ale diverselor ansambluri... Am instalat EPC-ul folosind un program sd4hide... Are cineva vreo solutie?


salutare. dupa codul care l-ai indicat, in EPC apare O-ring-ul, dar apare ca fiind pt EGR-ul electronic ... e la fel garnitura si pt cel vacuumatic ? intreb doar ca sa ma linistesc daca am dat comanda degeaba pt ea sau e buna Very Happy ca e aproape 20 lei si aia Sad
  • ciurliburli

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua!As dori un raspuns clar,daca Zafira 1,8 16 v are EGR!As vrea sa o curat,am citit ca nu ar avea,dar nu am vz nici un raspuns clar!Mersi anticipat.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vezi aici daca arata ca asta in josul pagini.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40

Si in zona asta se afla (Poza), mare grija cu mufa baga o surubenita subtire prin fata are o piedica din plastic protejata in interior ai tendinta sa il desfaci pe cel de afara care se vede.
Este prins in doua suruburi Torx atat, si are o garnitura de tabla este simplu de schimba mare grija cu suruburile sa nu le scapati o sa le cautati era sa-l scap intre radiatoare si sa vezi dupa aceea ce simplu este Embarassed .






  • panda217

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Zafira
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.Zafira mea A din 2004 nu a mai vrut sa traga,aparea cheita pe bord.Am curatat egr ,admisia(m-am speriat de ce am gasit acolo),am verificat sistemul vacumatic si am observat ca in spatele debimetrului este una care daca aspir s-au suflu pe furtunas nu blocheaza aerul.Este normal ?
Multumesc
Acum merge dar parca tot nu trage cum mi-ar placea.

Oare sa curat si turbina eu e greu?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca pe furtunul de vacum de la turbina care este acolo unde zici tu in spate la Debitmetru tragi aer ar trebui sa vezi ca la turbina valva respectiva actioneaza o tija. Daca nu face asta atunci ai o membrana sparta... Mai poti vedea asta si cand pornesti motorul si ar trebui sa vezi ca exact atunci acea tija se retrage si ramane retrasa. Daca nu este asa atunci acolo e problema...
  • panda217

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Zafira
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mikyboy .
Furtunulvine chiar din dreapta bateriei de la alt vaacum si se aude cand trag aer ca si cum ar fi apa nvacumul din spatele debimetrului.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR