Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer
Soluție
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Cam asa ceva,doar testerul l-au pus pe masina,poate nu a vrut sa-si mudareasca manutele Smile)
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
In legatura cu intrebarea cu releul, si eu sint de parere ca el nu trebuie sa fie actionat cu cheia scoasa din contact , poate are vreo comanda care se ia dupa un timp, un fel de timer, ceva.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Da,cred ca asa e.O sa desfac eu matul cu firele care duc la ecu si sa caut pe acolo.Un electrician auto bun se gaseste foarte greu.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
releul asta de care zici este cel care trimite plus pe firul gros pina in modulul de viteze al ventilatorului?

Si alta intrebare - a parut ca vreo doua zile a mers, atunci cind ai zis ca ai gasit un contact imperfect?
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Da ala e,cand am zis ca a mers 2 zile,am umblat la o mufa care este undeva pe sub lonjeronul stang,ma gandeam sa scot mufa aia de acolo si sa o trag pe sus,si atunci am toate cablurile la vedere.
Cunoaste cineva un electrician auto bun in sector 6?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@sebage a intuit bine - control PWM pe un fir, feedback pe celalalt, problema e frumusica.
Voi incerca sa ma uit si eu la ea, trebuie sa ii dam de cap...
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Asa e,multumesc.Zice in descrierea erorii in linkul ala,ca daca Ecm nu primeste voltaj pentru feedback da eroarea asta.Deci cablul intrerupt.Trebuie sa iau la mana ambele cabluri subtiri si sa le urmaresc unde duc si sa gasesc intreruperea.Asta daca nu gasesc un electrician bun sa caute el.La observatii mai scrie ca,indiferent de eroare ventilatorul va functiona la 90%.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Intr-un final am gasit buba,era la mufa de sub lonjeron.

Cum am dat mufa afara,am vazut o portiune de cablu umflat,am taiat acolo cu un cater si era plin de cocleala,am taiat bucatica aia si am cositorit.Dupa 2,3 porniri a diaparut singura eroarea.Pentru scurt mi-a aparut si o eroare legata de AC,refrigerant cu presiune scazuta de intrare.Dar si asta a disparut singura.
Acum am alta intrebare, la 2.0 cdti euro 6 la ce temperatura ar trebui sa porneasca ventilatorul? Am aatept pana la 91gr,atat arata pe aplicatia Car scanner.Posibil sa deschida ventilatorul la temp. mai mare?
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Deci,dat de cap pana la urma,e curata masina nu mai are erori deloc.Acum a inceput cu AC,se aude cum cupleaza compresorul si atat.Teava nu da semn ca s-ar raci un pic,si nici ventilatorul sa porneasca.Tensiunile sant care trebuie pe mufa ventilatorului,mai putin cea de comanda care in loc sa fie de 3-4v ,este de 2.5v.
Multumesc la toata lumea pentru ajutor si pentru sfaturi,acum ne mutam pe topicul despre aer conditionat.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu o intrebare,daca am ventilatorul asta cu comanda pwm, in carcat24 mai apare o varianta tot cu acelasi tip de mufa dar este un motor simplu si o rezistenta termica .Pare ca motorul este legat la firele groase de plus si minus si rezistenta este legata la firele de sumbtiri alea de +12v pe cheie si firul de comanda.Pe catalogul ala zice ca modelul asta este pentru varianta cu cutie manuala si ala care il am eu este pentru cutie automata.
Daca iau de la dezmenbrari unul de ala, credeti ca ar functiona fara alte modificari?
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Numai oameni priceputi in serviceuri.Am fost alaltaieri sa bag freon ca deh am zis ca nu mai are si de aia nu porneste electroventilatorul.Dupa ce au bagat au zis ca e electrov. defect si de aia nu merge.Am fost la alt service,au pus aparatul de incarcat,dat drumul la motor,si nimic,nu crestea presiunea.Concluzia,ambreajul dus de la compresor.Mi-a aratat cu axul statea pe loc si restul se invartea.Luat ambreiajul si urmeaza sa-l montez.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Intr-un final rezolvat tot.Am aer conditionat,ventilatorul functioneaza!.Au fost 2 probleme,o data firul de comanda al ventilatorului intrerupt,remediat si tot nu pornea AC.Pentru AC era de vina flansa de pe axul compresorului,care avea cauciucul dezlipit,daca era cealalta varianta cu 3 fasii de tabla,nu mai erau probleme.Schimbat flansa,si-a revenit si AC si ventilatorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR