In general la motoarele opel benzina sau diesel, probleme au fost cu semeringurile de supapa, semeringuri ce au cauzat consum mare de ulei, consum ce nu reflecta neaparat starea motorului (compresie)... in mod normal prin folosirea uleiului de calitate schimbat la timp motoarele de generatie noua nu necesita segmentare durata de viata depasind 500. 000 km... Segmentii de fabrica oricum sunt "mai moi" fata de ce se cumpara aftermarket la eventuala segmentare, deci poate fi un motor la care se intervine pt operatiunea asta sa zicem la 200.000km si segmentii originali cu fanta de uzura dubla, fara coxare la ungere, fara nici un fel de uzura la cilindru, iar dupa 200.000km sa apara o uzura agresiva asupra blocului cu segmentii din comert. Stima
dj05fmx
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1990 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
In general la motoarele opel benzina sau diesel, probleme au fost cu semeringurile de supapa, semeringuri ce au cauzat consum mare de ulei, consum ce nu reflecta neaparat starea motorului (compresie)... in mod normal prin folosirea uleiului de calitate schimbat la timp motoarele de generatie noua nu necesita segmentare durata de viata depasind 500. 000 km... Segmentii de fabrica oricum sunt "mai moi" fata de ce se cumpara aftermarket la eventuala segmentare, deci poate fi un motor la care se intervine pt operatiunea asta sa zicem la 200.000km si segmentii originali cu fanta de uzura dubla, fara coxare la ungere, fara nici un fel de uzura la cilindru, iar dupa 200.000km sa apara o uzura agresiva asupra blocului cu segmentii din comert. Stima