- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Injectorul era BOSCH. L-am extras mai greu ca era negru ca in pozele de mai sus si asta duce la intepenirea lui in chiulasa. L-am inlocuit cu altul cumparat SH de pe eBay. Si a trebuit sa indoi putin conducta de motorina, pentru ca capatul ei era prea sus si cand il puneam in injector si apoi il infiletam imi ridica injectorul in sus si rezultatul era ca nu-mi etansa corect pe saiba de foc de dedesupt (injectorul se înclina efectiv sub furca de prindere). Dupa ce am corectat curbura conductei de motorina s-a remediat situatia si a etansat corect.
- Ccristina118
- *
- 9 mesaje
- din 12 Jan 2020
Ccristina118
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2020
- Mesaj Privat
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat
Ahappyuser, eu știu cã la injectoarele Denso din cele doua imagini anterioare nu sunt garnituri de cauciuc! Sunt doar șaibele din cupru jos și atât...La Bosch e altfel. Daca injectorul baga într-una și temperatura in camera de ardere creste, cam care ar fi consecințele? Cat ulei poate sa intre pe lângã injector inspre camera de ardere? Nu ar fi mai degrabã invers? Sã împingã compresia afara amestecul carburant? Eu sper sa nu aibã surpriza sa fie cum au fost multe DTJ-uri, pistoane și cilindri (3 și 4) varzã.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@BT7330
Nu pot sa raspund concret la intrebarea ta pentru ca nu am ,,bucurii,, de-astea gen Denso pe motorul de ISUZU. D.p.m.d.v e foarte bine asa cum e la motorul meu (cu sistem de injectie BOSCH, e deja clasic as zice).
Pe de alta parte, daca la noul tip de chiulasa garnitura de cauciuc nu mai exista... nu inteleg prea bine ce se intampla cu uleiul care curge in jos pe langa injector pâna in apropierea saibei de foc. Temperatura este mare in zona respectiva si atunci uleiul ajuns pâna acolo jos se arde (nu prea cred ca rezista in contact direct cu temperaturile existente in apropierea camerei de ardere).
In pozele postate de pe cilindrii #3 si #4 pistoanele arata nasol, e clar ca injectoarele lor nu mai inchideau iar cilindrii respectivi au primit carburant chiar si in timpii cand injectia nu trebuia sa lucreze. Topirea pistonului indica o functionare indelungata la o temperatura mult prea mare in camera de ardere.
Nu pot sa raspund concret la intrebarea ta pentru ca nu am ,,bucurii,, de-astea gen Denso pe motorul de ISUZU. D.p.m.d.v e foarte bine asa cum e la motorul meu (cu sistem de injectie BOSCH, e deja clasic as zice).
Pe de alta parte, daca la noul tip de chiulasa garnitura de cauciuc nu mai exista... nu inteleg prea bine ce se intampla cu uleiul care curge in jos pe langa injector pâna in apropierea saibei de foc. Temperatura este mare in zona respectiva si atunci uleiul ajuns pâna acolo jos se arde (nu prea cred ca rezista in contact direct cu temperaturile existente in apropierea camerei de ardere).
In pozele postate de pe cilindrii #3 si #4 pistoanele arata nasol, e clar ca injectoarele lor nu mai inchideau iar cilindrii respectivi au primit carburant chiar si in timpii cand injectia nu trebuia sa lucreze. Topirea pistonului indica o functionare indelungata la o temperatura mult prea mare in camera de ardere.
- Ccristina118
- *
- 9 mesaje
- din 12 Jan 2020
Ccristina118
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2020
- Mesaj Privat
Ok. Întreb și eu ca prostul- nu mã pricep la mecanicã- dacã tot au mașinile astea atâția senzori și se aprind atâtea beculețe în bord,cum se poate sã se strice injectoarele fãrã nici un avertisment? Nu ar fi normal sã se aprindã ceva martori în bord sã îți arate cã ceva nu funcționeazã bine? Chiar și înainte de a scoate injectoarele mașina a pornit normal,nu are în bord aprins decât martorul mașinã cu cheie,care stã aprins de vreo jumãtate de an.( Am fost și i-au pus tester și nu apãrea nici o eroare,au spus cã nu știu de ce stã aprins dar nu este nimic grav). Mașina mergea brici,pornea mereu numai când îi arãtam cheia și deodatã a murit. Nu mã așteptam sã rãmân în drum.