Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salutare
Ce cauciucuri sa aleg Runflat sau Ranforsate pt insignia?
multumesc
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
roata de rezerva ai?
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Nu nu am.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Atunci cele runflat sunt folositoare in caz de neplaceri, nu am avut dar am inteles ca sunt mai zgomotoase si mai grele, daca sunt colegi care au probabil iti vor da info suplimentare.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si mai scumpe...mult mai scumpe decât cele normale
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Presupun ca asta e asumata 😄
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
canguru a scris:Atunci cele runflat sunt folositoare in caz de neplaceri, nu am avut dar am inteles ca sunt mai zgomotoase si mai grele, daca sunt colegi care au probabil iti vor da info suplimentare.


Daca sunt noi(anvelopele runflat), atunci este totul ok, dupa un timp (2ani) incep sa "deranjeze", dupa cum stii, am detinut un BMW serie 3, care vine cu astfel de anvelope din fabrica..., in primii doi ani a fost ok, apoi, au inceput sa "rontaie" putin...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pentru confortul de a nu trebui sa te murdaresti pe miini merita Runflat, insa... confortul ''sub fund'' pe anvelope atit de rigide e oribil in conditiile drumurilor romanesti. Am avut ocazia sa iau 4xRFT aproape noi (rulate max 200 km) la doar 400 lei bucata si le-am vindut si eu dupa alti 200 km , dupa ce doar denivelarile asfaltului scuturau masina evident mai mult decit cele XL-ranforsate. Ambele tipuri sint intarite, doar ca XL sint putin mai flexibile, cica sa suporte umflare mai mare la incarcare mai mare a masinii. Plus ca e adevarat ca trebuie service cu scule speciale ca sa dejanteze RFT, nu aia de colt de strada cum vezi des pe la noi. Unii vulcanizatori zic ca RFT nu se mai vulcanizeaza , ci il arunci. Apoi, dupa ce ca e scump ... Nici eu n-am mai facut pana de cind am trecut la Insignia, adica jante mai mari= probabil cauciuc mai bine facut unde zice ca trebuie XL , cred ca datorita masinii grele. Eu chiar as incerca non XL, poate neranforsarea talonului mai da ceva confort, dar nu stiu cum se pastreaza comportamentul masinii la curbe daca e mai moale/deformabil cauciucul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR