cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
canguru a scris:Atunci cele runflat sunt folositoare in caz de neplaceri, nu am avut dar am inteles ca sunt mai zgomotoase si mai grele, daca sunt colegi care au probabil iti vor da info suplimentare.
Daca sunt noi(anvelopele runflat), atunci este totul ok, dupa un timp (2ani) incep sa "deranjeze", dupa cum stii, am detinut un BMW serie 3, care vine cu astfel de anvelope din fabrica..., in primii doi ani a fost ok, apoi, au inceput sa "rontaie" putin...
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Pentru confortul de a nu trebui sa te murdaresti pe miini merita Runflat, insa... confortul ''sub fund'' pe anvelope atit de rigide e oribil in conditiile drumurilor romanesti. Am avut ocazia sa iau 4xRFT aproape noi (rulate max 200 km) la doar 400 lei bucata si le-am vindut si eu dupa alti 200 km , dupa ce doar denivelarile asfaltului scuturau masina evident mai mult decit cele XL-ranforsate. Ambele tipuri sint intarite, doar ca XL sint putin mai flexibile, cica sa suporte umflare mai mare la incarcare mai mare a masinii. Plus ca e adevarat ca trebuie service cu scule speciale ca sa dejanteze RFT, nu aia de colt de strada cum vezi des pe la noi. Unii vulcanizatori zic ca RFT nu se mai vulcanizeaza , ci il arunci. Apoi, dupa ce ca e scump ... Nici eu n-am mai facut pana de cind am trecut la Insignia, adica jante mai mari= probabil cauciuc mai bine facut unde zice ca trebuie XL , cred ca datorita masinii grele. Eu chiar as incerca non XL, poate neranforsarea talonului mai da ceva confort, dar nu stiu cum se pastreaza comportamentul masinii la curbe daca e mai moale/deformabil cauciucul.