ThePuiu a scris:de 2 zile, de cind e frig, motorul toarce ca o pisica....gros si uniform! Mai mare dragu sa merg cu ea. Azi, plec de acasa la 16 grade si totul a fost ok, cind ma intorc, 24 grade (a stat o ora la soare)....belea! Nervos, plec cu ea asa bornaind si dupa cteva sute de metrii (din cauza curentului de aer) temperatura din bord ajunge la 18 grade....trag pe dreapta, opresc motorul, il pornesc iarasi si plec....merge perfect. Clar exista o dependenta intre mersul "in 3 injectoare" si temperatura ambianta pe care o masoara. Cei din service din Oradea au spus ca nu au mai auzit niciodata de asa ceva! I-am sfatuit sa citeasca forumul! Parca cu cit e mai cald afara cu atit mai rau merge.... la 28-29 grade aproape imi moare cind plec de pe loc. Ajutati-ma cu o idee ce sa fac ca altfel o bag la vinzare, desi...mi-e tare draga!
Salut,
Eu am avut un Ford Foscus inainte de Insignia si am avut probleme de genul cu el. Adica a inceput prin a muri la relanti si apoi murea motorul si in mers, la viteza mica. Singurii care au dat de cap problemei (dupa 6 service-uri) au fost cei de Bosch Diesel Service din Cluj care au dat jos injectoarele, le-au curatat si le-au recalibrat, toate pt o suma rezonabila. Cu ocazia asta am aflat si ca masina avea cu vreu 200 mii km in plus dupa uzura injectoarelor. Ti recomand cu caldura pentru ca reprezentanta nu a fost in stare sa ii dea de cap. Am sa merg si eu cu Ingnia mea sa vad de ce face asa la cald.