- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Deci, dupa tine, cu cat are cutia ma lunga, cu atat viteza este mai mare
Deci, pana la 300 kmh cu un motor de 50 de cai, nu e decat o chestiune de raport de transmisie ?
Scuze, 230 cu un motor de 115 cai (stock, masina pe drum drept) nu prea e posibil... Nu fac o afirmatie categorica (in lipsa experimentelor si ale calculelor de care nu am nici timp, nici chef, nici masina necesara la dispozitie)
Verifica totusi fiabilitatea prietenului sau... a GPS-ului...
(Cutia mea e 140kmh=3000 ture)
Deci, pana la 300 kmh cu un motor de 50 de cai, nu e decat o chestiune de raport de transmisie ?
Scuze, 230 cu un motor de 115 cai (stock, masina pe drum drept) nu prea e posibil... Nu fac o afirmatie categorica (in lipsa experimentelor si ale calculelor de care nu am nici timp, nici chef, nici masina necesara la dispozitie)
Verifica totusi fiabilitatea prietenului sau... a GPS-ului...
(Cutia mea e 140kmh=3000 ture)
- ancutza1010
- *
- 32 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Astra 1994 x16sz
- Prahova
ancutza1010
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nush ce sa zic...m-am luat si eu cu vreo 2 infumurati cu masini care le vezi peste tot, la toti (BMW)...316,318 sunt minciuni pentru calibra sau cel putin asta e parerea mea...la 320D doar daca il prinzi prin curbe, ca altfel nu prea ai sanse cu c20ne...au mai fost passat`uri 90CP care au luat fum si 131CP, care la drum intins mi`a dat ceata complet insa de pe loc aveam botul in fata ...de astra 1.6 16v nici nu mai zic sau vectra A-B sau loganuri sau renault...ar trebui sa fim constienti ca totusi calibra e o masina sport, facuta pentru asa ceva, tinand cont ca pe spatele ei tine o legenda...cred sau tin sa cred, cu toate ca e o masina de generatie mai veche are multe posibilitati, mai ales daca motorul e bine pus la punct, poate multe si lasa in urma multe masini de generatie mai noua sau chiar noua.
Modificarile care le am la masina sunt: toba sport in 2 iesiri cap-coada (fara serpisori ( ), catalizator scos si filtru de aer k&n pus recent...
Modificarile care le am la masina sunt: toba sport in 2 iesiri cap-coada (fara serpisori ( ), catalizator scos si filtru de aer k&n pus recent...
- cimpianadryan
- **
- 84 mesaje
- din 09 Sep 2009
- Astra 2001 z20let
- Sibiu
cimpianadryan
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
alex_t a scris:"apropo ai 115 cai stock sau ai modificari?"
eu am inteles intrebarea lui in sensul daca am motorul stock de 115 cai, sau am modificari. exista SAU-ul ala.ma rog, doar el ne poate lamuri, daca am inteles gresit....my bad.
ca sa revenim la subiect...nu am facut niciodata o cursa lansata...adica la viteze de peste 140 km/h sa vad cum se comporta...
ca viteze..a 1-a o schimb la turatia maxima deoarece a 2-a e foarte lunga... cel mai bun timp 0-100 aprox 8.7 sec cu masina goala.
eu am inteles intrebarea lui in sensul daca am motorul stock de 115 cai, sau am modificari. exista SAU-ul ala.ma rog, doar el ne poate lamuri, daca am inteles gresit....my bad.
ca sa revenim la subiect...nu am facut niciodata o cursa lansata...adica la viteze de peste 140 km/h sa vad cum se comporta...
ca viteze..a 1-a o schimb la turatia maxima deoarece a 2-a e foarte lunga... cel mai bun timp 0-100 aprox 8.7 sec cu masina goala.
IO ZIC SA MAI NUMERI ODATA SECUNDELE ALEA DE LA 0-100 CA ITI DA CU REST
- cimpianadryan
- **
- 84 mesaje
- din 09 Sep 2009
- Astra 2001 z20let
- Sibiu
cimpianadryan
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
ancutza1010 a scris:posesor de c20ne...dar pe astra cabrio (1360 de kg)
1.cam orice diesel din generatia golf4 skoda 1 1.9 tdi fara modificari majore...
2.passat nou 20 skoda noua 2.0 tdi ambele
3santa fe 2.2 diesel aprox 190 de cai zicea propietaru
4 tiguan 2.0 tdi cu dsg
bmw e36 1.8 is (143 cai + modifcari)
320 24 valve
si altele
precizez ca masina mea e mai grea ca o calibra dar bat calibra....nu am absolut nici o modificare
1.cam orice diesel din generatia golf4 skoda 1 1.9 tdi fara modificari majore...
2.passat nou 20 skoda noua 2.0 tdi ambele
3santa fe 2.2 diesel aprox 190 de cai zicea propietaru
4 tiguan 2.0 tdi cu dsg
bmw e36 1.8 is (143 cai + modifcari)
320 24 valve
si altele
precizez ca masina mea e mai grea ca o calibra dar bat calibra....nu am absolut nici o modificare
ASTEA SUNT MASINILE CARE TE-AU FACUT NU?
gabi1904
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1992 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
...ma trezesc si eu dupa 1 an
- Posesor de c20ne pe calibra
- e masina de week-end
- ce-i drept, e jenant sa ai o masina gen octavia2, renault fluence, sau bmw e46 320d.... si sa treaca pe langa tine o masina cu 10- 15 ani mai veche (gen: calibra, bmw e30, golf3...etc) si.... dupa cee realizezi ca ti-ai dat silinta sa il depasesti in trafic, nu ai putut decat sa admiri tipsurile evacuarii adversarului, sau fumul lasat dupa ce a virat grabit depasind alte masini, te consolezi cu ideea ca ala o sa traga mai des decat tine in PECO, iar tu ai o masina mai noua care iti ofera mai mult confort.
Nu toate masinile sunt capabile sa alerge, si nu toate masinile care alearga sunt confortabile si au consum mic... doar caii nu o sa moara de foame, nu?
Despre "tuningul" c20ne-ului ...se merita si nu se merita in acelasi timp:
SE MERITA:
- deoarece are la baza un bloc turnat, aliajele din pistoane/ bolturi/ biele sunt de foarte buna calitate
- acest motur rezista la "hinghereala" fara sa uzeze prea mult din el... lucrul care se uzeaza destul de des: segmentii de ungere (...iar pe langa ei, intreaga echipa de semeringuri si garnituri, dar pe astea le trecem pe lista de consumabile)
NU SE MERITA:
- pentru modificari gen: axa cu came, galerii admisie, filtre mai permisive,pompa de benzina cu debit marit, evacuari direct-flow,injectoare cu debit marit, remapari ECU (facute cu cap nu pe genunchi)... cheltui cel putin 1000 eur (daca iei componentele SH) si peste 3500 eur daca le iei noi ...... iar odata cu puterea, o sa ai nevoie si de mai mult control: sistem de franare mai performant, un kit de suspensii care iar te mai saracesc de 500-1000 eur
- cu toate modificarile enumerate mai sus nu scoti mai mult de 130-140 cai (chiar si cu alezare chiuloasa in scopul maririi raportului de comprimare in cilindri) (nu treceti de 10:1 .... eu am ajuns la 11,5:1 - rezultate: chiuloasa ovalizata si planetara dreapta smulsa cu tot cu bucata din blocul motor unde era prins in suruburi suportul planetarei)
DECI: UN C20NE TUNAT E LA FEL DE PRETENTIOS CA UN C20LET ...o sa se incinga mai tare, o sa-ti trebuiasca uleiuri si garnituri mai speciale, o sa-ti "zburde" pinioanele prin cutie, o sa-ti rupa planetarele in fel si fel de moduri la care nu te-ai gandit NEVER..... daaaaar .... O SA TE DISTREZI PE CINSTE!
Sper ca n-am plictisit pe nimeni... sa fiti iubiti
- Posesor de c20ne pe calibra
- e masina de week-end
- ce-i drept, e jenant sa ai o masina gen octavia2, renault fluence, sau bmw e46 320d.... si sa treaca pe langa tine o masina cu 10- 15 ani mai veche (gen: calibra, bmw e30, golf3...etc) si.... dupa cee realizezi ca ti-ai dat silinta sa il depasesti in trafic, nu ai putut decat sa admiri tipsurile evacuarii adversarului, sau fumul lasat dupa ce a virat grabit depasind alte masini, te consolezi cu ideea ca ala o sa traga mai des decat tine in PECO, iar tu ai o masina mai noua care iti ofera mai mult confort.
Nu toate masinile sunt capabile sa alerge, si nu toate masinile care alearga sunt confortabile si au consum mic... doar caii nu o sa moara de foame, nu?
Despre "tuningul" c20ne-ului ...se merita si nu se merita in acelasi timp:
SE MERITA:
- deoarece are la baza un bloc turnat, aliajele din pistoane/ bolturi/ biele sunt de foarte buna calitate
- acest motur rezista la "hinghereala" fara sa uzeze prea mult din el... lucrul care se uzeaza destul de des: segmentii de ungere (...iar pe langa ei, intreaga echipa de semeringuri si garnituri, dar pe astea le trecem pe lista de consumabile)
NU SE MERITA:
- pentru modificari gen: axa cu came, galerii admisie, filtre mai permisive,pompa de benzina cu debit marit, evacuari direct-flow,injectoare cu debit marit, remapari ECU (facute cu cap nu pe genunchi)... cheltui cel putin 1000 eur (daca iei componentele SH) si peste 3500 eur daca le iei noi ...... iar odata cu puterea, o sa ai nevoie si de mai mult control: sistem de franare mai performant, un kit de suspensii care iar te mai saracesc de 500-1000 eur
- cu toate modificarile enumerate mai sus nu scoti mai mult de 130-140 cai (chiar si cu alezare chiuloasa in scopul maririi raportului de comprimare in cilindri) (nu treceti de 10:1 .... eu am ajuns la 11,5:1 - rezultate: chiuloasa ovalizata si planetara dreapta smulsa cu tot cu bucata din blocul motor unde era prins in suruburi suportul planetarei)
DECI: UN C20NE TUNAT E LA FEL DE PRETENTIOS CA UN C20LET ...o sa se incinga mai tare, o sa-ti trebuiasca uleiuri si garnituri mai speciale, o sa-ti "zburde" pinioanele prin cutie, o sa-ti rupa planetarele in fel si fel de moduri la care nu te-ai gandit NEVER..... daaaaar .... O SA TE DISTREZI PE CINSTE!
Sper ca n-am plictisit pe nimeni... sa fiti iubiti
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat