- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
SGVmoraru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Astra H (Z17DTH) , care la turatie constanta ,in mers,merge cam "in valuri" mai ales in treapta a 3. Daca ridic piciorul mai brusc de pe acceleratie parca fac frana de motor.
Din ce am observat si cu OpCom si accelerand in gol,se pare ca ECU nu vede pozitia corecta a pedalei de acceleratie. In gol daca mentin acceleratia constant ,se tureaza continuu. Am schimbat pedala si face la fel.
Am inteles ca merge facut update de soft si s-ar rezolva. Se poate? Si care ar fi pretul?
Am un Astra H (Z17DTH) , care la turatie constanta ,in mers,merge cam "in valuri" mai ales in treapta a 3. Daca ridic piciorul mai brusc de pe acceleratie parca fac frana de motor.
Din ce am observat si cu OpCom si accelerand in gol,se pare ca ECU nu vede pozitia corecta a pedalei de acceleratie. In gol daca mentin acceleratia constant ,se tureaza continuu. Am schimbat pedala si face la fel.
Am inteles ca merge facut update de soft si s-ar rezolva. Se poate? Si care ar fi pretul?
- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
SGVmoraru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- laurentziu83
- *
- 2 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Galati
laurentziu83
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
EDS Auto mi-a rezolvat o problema la care alte service-uri ori nu-i dadeau de cap, ori ziceau ca e normal, ori ca e prea veche masina (Astra G 2006 Z14XEP 140 de mii de km).
Povestea incepe cam asa: pe la 120 de mii de km in 2018 a inceput sa zornaie lantul de distributie, asa ca am decis sa-l schimb. Am dus masina la service-ul CMT din zona Titulescu, fiind aproape de casa. S-au chinut vreo 2 zile sa-l schimbe, dupa care, cand mi-au dat masina, aveam o bataie la pornire, cheia statea aprinsa pana pornea motorul iar motorul nu avea agilitate, era ca o Dacie cu avansul dereglat. Fiind masina prietenei, n-am sesizat pe loc. La o iesire din oras, am sesizat ca nu e ce trebuie.
Am verificat cu pedalele eroarea, a rezultat ca e ceva de la senzorul de la axa de admisie. Am banuit ca e ceva in neregula la distributie, asa ca n-am mai dus-o la primii, sa nu mi-o faca si mai rau, asa ca am dus-o la Revizie auto service in Pantelimon. Ma anunta ei ca au pus distributia la loc, ca doar sus era in neregula (la axe) si ca e ok acum. Ok, am vazut ca nu mai e cheia aprinsa, inseamna ca s-a rezolvat. Tot insa nu mi se parea ca e ce trebuie, comparativ cu Megane-ul meu 1.6 16V. Am zis ca deh, motor mai slab, macar consuma cu 1.5 litri mai putin in extraurban (intre 5-6% ia la mers cu 100 constant, spre 6 daca merg pe A2, la Reno nu vad sub 6.5 chiar daca are cruise). Ma seca insa ca vibra la plecarea de pe loc destul de urat atunci cand ma mai suiam in ea. Zic sa o duc la service sa-i schimb suportii motor. Schimbat turnulet si antibalans, masina facea la fel. A trebuit sa plec un an din tara, asa ca n-am mai avut timp de masina. Dupa ce m-am intors, m-am suit iar in ea si mi-am amintit de vibratii, destul de prezente pe partea pasager. Mai citesc pe forum ca sunt suporti motor Topran la care "sa te obisnuiesti cu vibratiile"; ok, ii schimbam.O duc din nou la service, schimb TOTI SUPORTII cu Corteco si Febi (cutie, turnulet, antibalans, distributie), masina facea la fel iar de la service n-au ce sa-mi faca. Da, dar...dar incercati sa o accelerati mai mult la plecarea de pe loc. "Dacia 1310 a lui taica-miu nu vibra asa". Studiind problema, am mai constatat si ca motorul cam vibreaza si la accelerare, ca si cum ar fi ceva dezechilibrat in el.
Pana la urma o duc la EDS auto, unde s-a constatat ca suportul de la pompa de apa n-avea un surub bine strans, dar ca trebuie reprogramata masina pentru a vedea despre ce vibratii este vorba. Aici masina a stat vreo 2 zile, problema fiind destul de atipica, s-a verificat inclusiv distributia unde s-a constatat ca senzorul de axa cu came era deplasat cu cativa mm si de aici problemele. S-a mai curatat si EGR-ul, s-a mai crescut si relanti-ul, ideea e ca dupa 2 zile am luat alta masina de aici. Banuiesc ca s-a muncit ceva, nu e usor atunci cand trebuie sa repari ce au stricat altii si sa-ti dai seama ce au stricat, insa acum masina merge cursiv, te lipeste in scaun cand accelerezi mai puternic am si eu benzinar, nu vibratii ca la diesel, accelereaza frumos, nu mai vibreaza podeaua la pasager.
Multumesc!
Povestea incepe cam asa: pe la 120 de mii de km in 2018 a inceput sa zornaie lantul de distributie, asa ca am decis sa-l schimb. Am dus masina la service-ul CMT din zona Titulescu, fiind aproape de casa. S-au chinut vreo 2 zile sa-l schimbe, dupa care, cand mi-au dat masina, aveam o bataie la pornire, cheia statea aprinsa pana pornea motorul iar motorul nu avea agilitate, era ca o Dacie cu avansul dereglat. Fiind masina prietenei, n-am sesizat pe loc. La o iesire din oras, am sesizat ca nu e ce trebuie.
Am verificat cu pedalele eroarea, a rezultat ca e ceva de la senzorul de la axa de admisie. Am banuit ca e ceva in neregula la distributie, asa ca n-am mai dus-o la primii, sa nu mi-o faca si mai rau, asa ca am dus-o la Revizie auto service in Pantelimon. Ma anunta ei ca au pus distributia la loc, ca doar sus era in neregula (la axe) si ca e ok acum. Ok, am vazut ca nu mai e cheia aprinsa, inseamna ca s-a rezolvat. Tot insa nu mi se parea ca e ce trebuie, comparativ cu Megane-ul meu 1.6 16V. Am zis ca deh, motor mai slab, macar consuma cu 1.5 litri mai putin in extraurban (intre 5-6% ia la mers cu 100 constant, spre 6 daca merg pe A2, la Reno nu vad sub 6.5 chiar daca are cruise). Ma seca insa ca vibra la plecarea de pe loc destul de urat atunci cand ma mai suiam in ea. Zic sa o duc la service sa-i schimb suportii motor. Schimbat turnulet si antibalans, masina facea la fel. A trebuit sa plec un an din tara, asa ca n-am mai avut timp de masina. Dupa ce m-am intors, m-am suit iar in ea si mi-am amintit de vibratii, destul de prezente pe partea pasager. Mai citesc pe forum ca sunt suporti motor Topran la care "sa te obisnuiesti cu vibratiile"; ok, ii schimbam.O duc din nou la service, schimb TOTI SUPORTII cu Corteco si Febi (cutie, turnulet, antibalans, distributie), masina facea la fel iar de la service n-au ce sa-mi faca. Da, dar...dar incercati sa o accelerati mai mult la plecarea de pe loc. "Dacia 1310 a lui taica-miu nu vibra asa". Studiind problema, am mai constatat si ca motorul cam vibreaza si la accelerare, ca si cum ar fi ceva dezechilibrat in el.
Pana la urma o duc la EDS auto, unde s-a constatat ca suportul de la pompa de apa n-avea un surub bine strans, dar ca trebuie reprogramata masina pentru a vedea despre ce vibratii este vorba. Aici masina a stat vreo 2 zile, problema fiind destul de atipica, s-a verificat inclusiv distributia unde s-a constatat ca senzorul de axa cu came era deplasat cu cativa mm si de aici problemele. S-a mai curatat si EGR-ul, s-a mai crescut si relanti-ul, ideea e ca dupa 2 zile am luat alta masina de aici. Banuiesc ca s-a muncit ceva, nu e usor atunci cand trebuie sa repari ce au stricat altii si sa-ti dai seama ce au stricat, insa acum masina merge cursiv, te lipeste in scaun cand accelerezi mai puternic am si eu benzinar, nu vibratii ca la diesel, accelereaza frumos, nu mai vibreaza podeaua la pasager.
Multumesc!
- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
free ride
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2007 Ilfov
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
DCIonut
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2022
- Mesaj Privat
Salutare! Am si eu novoie de ajutorul vostru, va rog.
Am un Opel Astra H 1.6 benzina, cutie automata.
Intr-un viraj la viteza foarte mica, s-a auzit un mic zgomot la motor si s-au aprins 4 martori in bord. Din acel moment, cutia de viteze s-a blocat si schimba doar treptele 1 si 2. In modul manual nu mai functioneaza deloc. Am facut o diagnoza si erorile au fost sterse. Dupa 100 de metri, martorii s-au aprins la loc si problema a reaparut. Ma puteti ajuta ajuta cu aceasta problema? Am deschis o discutie si sunt pozele atasate. Multumesc
https://www.clubopel.com/vie...83&highlight=
Am un Opel Astra H 1.6 benzina, cutie automata.
Intr-un viraj la viteza foarte mica, s-a auzit un mic zgomot la motor si s-au aprins 4 martori in bord. Din acel moment, cutia de viteze s-a blocat si schimba doar treptele 1 si 2. In modul manual nu mai functioneaza deloc. Am facut o diagnoza si erorile au fost sterse. Dupa 100 de metri, martorii s-au aprins la loc si problema a reaparut. Ma puteti ajuta ajuta cu aceasta problema? Am deschis o discutie si sunt pozele atasate. Multumesc
https://www.clubopel.com/vie...83&highlight=
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
DCIonut a scris:Salutare! Am si eu novoie de ajutorul vostru, va rog.
Am un Opel Astra H 1.6 benzina, cutie automata.
Intr-un viraj la viteza foarte mica, s-a auzit un mic zgomot la motor si s-au aprins 4 martori in bord. Din acel moment, cutia de viteze s-a blocat si schimba doar treptele 1 si 2. In modul manual nu mai functioneaza deloc. Am facut o diagnoza si erorile au fost sterse. Dupa 100 de metri, martorii s-au aprins la loc si problema a reaparut. Ma puteti ajuta ajuta cu aceasta problema? Am deschis o discutie si sunt pozele atasate. Multumesc
https://www.clubopel.com/vie...83&highlight=
Am un Opel Astra H 1.6 benzina, cutie automata.
Intr-un viraj la viteza foarte mica, s-a auzit un mic zgomot la motor si s-au aprins 4 martori in bord. Din acel moment, cutia de viteze s-a blocat si schimba doar treptele 1 si 2. In modul manual nu mai functioneaza deloc. Am facut o diagnoza si erorile au fost sterse. Dupa 100 de metri, martorii s-au aprins la loc si problema a reaparut. Ma puteti ajuta ajuta cu aceasta problema? Am deschis o discutie si sunt pozele atasate. Multumesc
https://www.clubopel.com/vie...83&highlight=
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
adrian82 a scris:Salut Andrei la voi la EDS schimbati si conductele de frana la Astra g 1.7dti caravan model 2001 si ce pret ma duce ?
Salut, imi pare rau dar nu te putem ajuta. Am incercat la un moment dat sa achizitionam uneltele si conducta, sincer nu mai stiu unde ne-am blocat.
2kappa a scris:Salut, 1.0 xep, agila, 3 injectoare de schimbat, am piesele. Cost manoperã și pe când o programare? Mulțumesc frumos
Salut, noi nu procedam asa.
In primul rand, NOI decidem daca este necesara inlocuirea injectoarelor. De cele mai multe ori, nu ele sunt cauza problemei.
In al doilea rand, preferam sa aducem noi piesele, in felul asta avand control asupra calitatii lucrarii per ansamblu. Cele mai multe probleme si feedback-uri negative am avut cu masini fara istoric la noi, cu piese aduse de client.
Sper sa apreciezi sinceritatea raspunsului, desi nu te ajuta cu nimic.
CFiricel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2021
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut, nu ne ocupam cu dezmembrari.
La Z18XE crapa mai degraba pompa.
LE: Revin, pentru a nu fi interpretat gresit. Acesta este un topic dedicat unui service autorizat RAR. Nu dezmebram, nu cioplim. Cand putem sa reparam fara a inlocui, o facem doar daca avem certitudinea ca nu sunt riscuri. Din cauza asta uneori suntem acuzati ca suntem doar inlocuitori de piese, iar alteori ca suntem carpitori. Noi decidem cand reparam ("carpim") si cand inlocuim piesa, pentru ca noi ne asumam ce-am facut acolo. In cazul pompei de benzina, preferam sa inlocuim tot ansamblul care nu e foarte scump, decat sa riscam pentru o economie de cateva zeci de lei. In alte cazuri (module electronice de exemplu, foarte scumpe in general) - bineinteles ca in primul rand incercam sa le reparam.
La Z18XE crapa mai degraba pompa.
LE: Revin, pentru a nu fi interpretat gresit. Acesta este un topic dedicat unui service autorizat RAR. Nu dezmebram, nu cioplim. Cand putem sa reparam fara a inlocui, o facem doar daca avem certitudinea ca nu sunt riscuri. Din cauza asta uneori suntem acuzati ca suntem doar inlocuitori de piese, iar alteori ca suntem carpitori. Noi decidem cand reparam ("carpim") si cand inlocuim piesa, pentru ca noi ne asumam ce-am facut acolo. In cazul pompei de benzina, preferam sa inlocuim tot ansamblul care nu e foarte scump, decat sa riscam pentru o economie de cateva zeci de lei. In alte cazuri (module electronice de exemplu, foarte scumpe in general) - bineinteles ca in primul rand incercam sa le reparam.
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am facut o noua revizie si diagnoza la masina personala. Un mare ”Multumesc” atat pentru servicii cat și explicatile oferite! Si fara a face reclama ci doar pentru a oferi o imagine clara, pretul per reper a fost mai mic sau egal cu cel afisat pe site-ul unor magazine online de piese auto.
Am facut o noua revizie si diagnoza la masina personala. Un mare ”Multumesc” atat pentru servicii cat și explicatile oferite! Si fara a face reclama ci doar pentru a oferi o imagine clara, pretul per reper a fost mai mic sau egal cu cel afisat pe site-ul unor magazine online de piese auto.
- Dan Ionescu
- *
- 8 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Bucuresti
Dan Ionescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Opel Astra 1.6 cdti Ecoflex (2015).
Motorul are uneori,aleator, un zgomot ciudat/ rontait/ zdronganit. Il pot auzi la ralanti, daca este liniste afara. Dispare daca cresc turatia. Nu am cum sa il aud in timp ce merg.
Distributie schimbata, regulator presiune ulei si senzor presiune ulei schimbate.
Mi s-a sugerat ca ar putea fi o problema de soft, asa ca o posibila solutie ar fi un update de soft (daca acesta exista) sau rescrierea softului actual.
Ma puteti ajuta cu aceasta rescriere/update? Sau cu o eventuala alta solutie a acestei probleme?
Va multumesc!
Opel Astra 1.6 cdti Ecoflex (2015).
Motorul are uneori,aleator, un zgomot ciudat/ rontait/ zdronganit. Il pot auzi la ralanti, daca este liniste afara. Dispare daca cresc turatia. Nu am cum sa il aud in timp ce merg.
Distributie schimbata, regulator presiune ulei si senzor presiune ulei schimbate.
Mi s-a sugerat ca ar putea fi o problema de soft, asa ca o posibila solutie ar fi un update de soft (daca acesta exista) sau rescrierea softului actual.
Ma puteti ajuta cu aceasta rescriere/update? Sau cu o eventuala alta solutie a acestei probleme?
Va multumesc!