Verifica sa nu aiba probleme cu CIM-ul (aprinzi farurile, luminozitatea in bord sa fie la 100%, apoi verifici sa mearga claxonul cu farurile aprinse, iar daca are comenzi volan verifici sa mearga si ele).
Verifica cu un multimetru pe bornele bateriei cat este incarcarea bateriei (preferabil 14,1-14.2 volti) cu farurile aprinse si ventilatia pe pozitia a doua.
Verifica si daca pierde ulei pe la garnitura superioara a capacului motor, eventual desfa furtunul ce iese din intercooler si intra in clapeta de acceleratie ca sa vezi daca e plin cu ulei sau are doar urme de ulei. Furtunul e pe partea soferului, iese dintr-un radiator de aer din fata-dreapta si intra intr-o piesa dreptunghiulara de aluminiu (care e clapeta de acceleratie).
Deasemenea, pune contactul si fa-i testul cu pedalele ca sa vezi daca are vre-o eroare stocata.
L.E:
Volanta e prima de verificat, asa cum au scris colegii mai sus. Costa o galagie de bani sa o schimbi, iar chiar daca face parte din capitolul ,,consumabile,, ... este preferabil ca macar o perioada dupa achizitie sa NU ai probleme cu ea.