- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
buz_oianu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
nelu888
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
costy21
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
De aproximativ un an de zile ma documentez despre instalatiile de hidrogen si studiez piata acestor produse pe internet.
Acum cateva zile am vorbit cu secretarul tehnic de la Organismul de certificare produse din cadrul RAR si mi s-a spus si demonstrat foarte clar ca pentru o astfel de instalatie este necesara certificarea RAR( vezi site-ul RAR, sectiunea O.C.P, Lista produselor si materialelor de exploatare care necesita omologare, Categoria 5.1.3 Produse utilizate in cadrul motorului sau sistemelor anexe - Adaptare alimentare GPL sau ORICE ALT TIP DE CARBURANT.) http://www.rarom.ro/cs-uploads/cap5_rntr4.pdf
Partea interesanta este ca toate firmele din tara sau din strainatate care comercializeaza aceste produse pe internet nu specifica numerele de omologare CE/CE-ONU necesare montarii pe autovehicul in conditii de legalitate, ba mai mult sustin ca nu este necesara omologarea. FALS! am vazut si asa zise scrisori de raspuns de la RAR catre anumite persoane in care se spune ca nu ar fi necesara certificarea. Aceste scrisori nu pot constitui suportul legal pentru montarea pe masina a sistemului hho.
Eu unul sunt increzator in aceasta tehnologie si cred ca poate avea efecte asupra scaderii consumului si cresterii puterii. Insa dau un sfat celor care vad frumos expuse kiturile de hho pe internet la niste preturi exagerat de mari pentru niste produse care nu sunt nici macar omologate si nu constituie o solutie sigura si fiabila de a economisi carburant.
Deci, sfatul meu: mai bine incercati singuri sa va construiti un astfel de sistem, informatii sunt destule pe internet. Si daca reusiti sa-l montati pe masina si sa-l folositi eficient nu va duceti cu el montat pe masina la ITP:))
Acum cateva zile am vorbit cu secretarul tehnic de la Organismul de certificare produse din cadrul RAR si mi s-a spus si demonstrat foarte clar ca pentru o astfel de instalatie este necesara certificarea RAR( vezi site-ul RAR, sectiunea O.C.P, Lista produselor si materialelor de exploatare care necesita omologare, Categoria 5.1.3 Produse utilizate in cadrul motorului sau sistemelor anexe - Adaptare alimentare GPL sau ORICE ALT TIP DE CARBURANT.) http://www.rarom.ro/cs-uploads/cap5_rntr4.pdf
Partea interesanta este ca toate firmele din tara sau din strainatate care comercializeaza aceste produse pe internet nu specifica numerele de omologare CE/CE-ONU necesare montarii pe autovehicul in conditii de legalitate, ba mai mult sustin ca nu este necesara omologarea. FALS! am vazut si asa zise scrisori de raspuns de la RAR catre anumite persoane in care se spune ca nu ar fi necesara certificarea. Aceste scrisori nu pot constitui suportul legal pentru montarea pe masina a sistemului hho.
Eu unul sunt increzator in aceasta tehnologie si cred ca poate avea efecte asupra scaderii consumului si cresterii puterii. Insa dau un sfat celor care vad frumos expuse kiturile de hho pe internet la niste preturi exagerat de mari pentru niste produse care nu sunt nici macar omologate si nu constituie o solutie sigura si fiabila de a economisi carburant.
Deci, sfatul meu: mai bine incercati singuri sa va construiti un astfel de sistem, informatii sunt destule pe internet. Si daca reusiti sa-l montati pe masina si sa-l folositi eficient nu va duceti cu el montat pe masina la ITP:))
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
De lene fac un copy/paste:
"Tehnic e pacaleala, vrajitorie, minciuna, prezentare deformata a realitatii, bataie de joc de legile fizicii.
Juridic ar fi inselatorie, fals, frauda, escrocherie. Atunci cand justitia va avea chef sa se ocupe in sfarsit si de gunoaiele astea.
Americanii, inventatorii incontestabili si neobositi a acestor forme de prosteala ii spun simplu "scam". Din pacate sunt nu numai inventatori ci si exportatori neobositi. Problema e subiect de psihologia maselor si sociologie si nu de tehnica. Totusi, in doua vorbe: producerea unui combustibil (aici hidrogen) dintr-o substanta necombustibila (apa) se face cu un consum energetic mai mare decat cel generat de reactia inversa, datorita randamentului, care este intotdeauna subunitar. Punct.
Daca totusi crezi ca-ti cumperi un reactor nuclear intr-un borcan, da-i bataie, daca nu merge, poate ca-l folosesti pentru muraturi.
Se numeste HHO, sau Ha-ha, Ooooo, (Hi-Ho, dupa unii autori) pentru ca escrocheria cu H2O e fumata dinainte de WWII si se cerea coafata.
Adaug acum ca OPC ar trebui sa se implice si sa ia masuri urgente, dupa ce va termina cu problema porcariilor pe care le bagam in gura, adica prin 2045. Ca sa aiba si justitia vreme sa rezolve problema la timp, adica prin 2054. "
"Tehnic e pacaleala, vrajitorie, minciuna, prezentare deformata a realitatii, bataie de joc de legile fizicii.
Juridic ar fi inselatorie, fals, frauda, escrocherie. Atunci cand justitia va avea chef sa se ocupe in sfarsit si de gunoaiele astea.
Americanii, inventatorii incontestabili si neobositi a acestor forme de prosteala ii spun simplu "scam". Din pacate sunt nu numai inventatori ci si exportatori neobositi. Problema e subiect de psihologia maselor si sociologie si nu de tehnica. Totusi, in doua vorbe: producerea unui combustibil (aici hidrogen) dintr-o substanta necombustibila (apa) se face cu un consum energetic mai mare decat cel generat de reactia inversa, datorita randamentului, care este intotdeauna subunitar. Punct.
Daca totusi crezi ca-ti cumperi un reactor nuclear intr-un borcan, da-i bataie, daca nu merge, poate ca-l folosesti pentru muraturi.
Se numeste HHO, sau Ha-ha, Ooooo, (Hi-Ho, dupa unii autori) pentru ca escrocheria cu H2O e fumata dinainte de WWII si se cerea coafata.
Adaug acum ca OPC ar trebui sa se implice si sa ia masuri urgente, dupa ce va termina cu problema porcariilor pe care le bagam in gura, adica prin 2045. Ca sa aiba si justitia vreme sa rezolve problema la timp, adica prin 2054. "
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
sadang
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Consumul nu are cum sa scada decat daca alimentezi sistemul din alta sursa, exclus motor.
Teste nu am facut, nu am timp de prostioare.
Daca sunt botisti care vor sa isi monteze le recomand sa mai puna si ceva magneti, turbioane, filtre minune, aditivi NASA si tot asa, poate or sa duca ei benzina la peco.
Daca sistemul ar fi fost bun era deja pe masini de serie dar asa exista doar hibride, electrice, solare...
Teste nu am facut, nu am timp de prostioare.
Daca sunt botisti care vor sa isi monteze le recomand sa mai puna si ceva magneti, turbioane, filtre minune, aditivi NASA si tot asa, poate or sa duca ei benzina la peco.
Daca sistemul ar fi fost bun era deja pe masini de serie dar asa exista doar hibride, electrice, solare...
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Mi-am montat eu unul, foarte performant, ceva care este revolutionar. In borcanul in care se produc bulbucii am bagat teava de esapament. Folosind un catalizator pe baza de...(ce-s fraier sa va spun )... gazele de esapament se hidrogeneaza si se transforma inapoi in motorina. Am testat odata instalatia, dupa ce am facut plinul. Am plecat din Peco, am dat drumul la bulbuci si a inceput rezervorul sa dea pe afara. Stie cineva, ca sa montez un rezervor suplimentar imi trebuie autorizatie de la RAR?
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Problema HHO va ramane mult timp subiect de dispute atata timp cat sunt facute calcule pur matematice fara sa se inteleaga nici macar principiul de baza al functionarii motorului cu ardere interna ,rolul si functionarea sistemelor care lucreaza impreuna cu acesta dar si ce consum de putere mecanica are de exemplu generatorul de curent (alternatorul). S-a facut referire la tot felul de legi ale mecanicii cele pe care le foloseam in punerea in ecuatie a problemelor din liceu...si cam atat,conform lor si calculelor pur contabile este imposibil.
1. calcule de volum aer aspirat intr-o ora.....am vazut calcule de te durea capu' corecte 100% adica un motor de X cmc la turatia Y in timp de o ora are nevoie de H litri de aer care era o valoare enorma imposibil de generat printr-un dispozitiv portabil suficient de usor si mic sa fie rentabila montarea lui.
2. energie nu poti scoate mai mult decat consumi .
3. pericol de explozie si alte cele.
4. Man in black care apar si ne arunca sandramaua in aer fiind platiti sa o faca de catre vanzatorii de petrol.
De fapt motorul pe benzina foloseste in mod real 14,7 parti aer si doar 1 parte benzina in care aerul este cel care intretine arderea si doar 1 parte arde si este combustibilul utilizat ,la acel combustibil se adauga un procent mic de gaz brown HHO care prin Hidrogen este aport de combustibil si prin Oxigen intretine arderea.Acest gaz sa intelegem ca se adauga la doar 1 parte care este combustibil iar efectul lui in motor este una de adaos pentru ardere si mai ales imbunatatirea arderii si pentru combustibilul care se introduce in acelasi timp in camera de ardere. HHO nu este doar combustibil ,este adaos pentru marirea randamentului arderii aceluiasi combustibil folosit in functionarea acelui motor,reducerea consumului se datoreaza unei arderi mai violente si mai complete ....ceva de genul motor supraalimentat dar nu la randamentul acestuia.
Am avut ocazia sa vad cum un lacatus mecanic autodidact a studiat mai bine de 3-4 ani functionarea centralelor pe peleti,calitatea combustibililor folositi,sistemul de dozare al combustibilului,debitul de aer,automatizarea necesara....a facut anul trecut experimente cu un arzator si acum are deja produse 3 bucati care ard mult mai eficient peletii si a reusit aceleasi performante la aproape jumatate consum,atentie doar prin optimizare ardere,dozaj mai precis......si alegerea unui producator care nu pune in peleti nisip sa atarne la cantar (cam 30% din greutate)ci doar masa vegetala care arde aproape in intregime.
Aceste sisteme de HHO dau randamente mari in cazul folosirii intensive a automobilului,pe distante mari la motoare de capacitati si consumuri suficient de mari cat sa se vada clar diferenta ....de plimbare prin oras de colo colo la 1.6 cam aproape de 0 efecte de aceea si multi neincrezatori,iar sistemele sunt inca dificil de reglat si exploatat.
Toate calculele colegilor nostri sunt corecte dpdv matematic,dar s-a omis ceea ce era esential si anume,motorul nu functioneaza cu volume de aer ci cu un amestec aer/combustibil intr-un raport de care daca se tine cont si de faptul ca se pot asigura economii intre 30-50% la singura parte de combustibil la 14,7 parti aer ....atunci totul are sens,trebuie doar sa se verifice ceea ce inseamna ,bani,timp,pricepere.
P.S. Nu vand asemenea sisteme ca sa am motive sa le promovez ,m-ar interesa doar pentru mine sa verific daca acest lucru se poate folosind metode stricte de control si masura ....dar consider ca nu as avea rabdare sa-l intretin pe masina mea mai ales ca merg pe distante foarte scurte 99% din timp prin oras acolo unde asemenea sisteme nu sunt eficiente.
1. calcule de volum aer aspirat intr-o ora.....am vazut calcule de te durea capu' corecte 100% adica un motor de X cmc la turatia Y in timp de o ora are nevoie de H litri de aer care era o valoare enorma imposibil de generat printr-un dispozitiv portabil suficient de usor si mic sa fie rentabila montarea lui.
2. energie nu poti scoate mai mult decat consumi .
3. pericol de explozie si alte cele.
4. Man in black care apar si ne arunca sandramaua in aer fiind platiti sa o faca de catre vanzatorii de petrol.
De fapt motorul pe benzina foloseste in mod real 14,7 parti aer si doar 1 parte benzina in care aerul este cel care intretine arderea si doar 1 parte arde si este combustibilul utilizat ,la acel combustibil se adauga un procent mic de gaz brown HHO care prin Hidrogen este aport de combustibil si prin Oxigen intretine arderea.Acest gaz sa intelegem ca se adauga la doar 1 parte care este combustibil iar efectul lui in motor este una de adaos pentru ardere si mai ales imbunatatirea arderii si pentru combustibilul care se introduce in acelasi timp in camera de ardere. HHO nu este doar combustibil ,este adaos pentru marirea randamentului arderii aceluiasi combustibil folosit in functionarea acelui motor,reducerea consumului se datoreaza unei arderi mai violente si mai complete ....ceva de genul motor supraalimentat dar nu la randamentul acestuia.
Am avut ocazia sa vad cum un lacatus mecanic autodidact a studiat mai bine de 3-4 ani functionarea centralelor pe peleti,calitatea combustibililor folositi,sistemul de dozare al combustibilului,debitul de aer,automatizarea necesara....a facut anul trecut experimente cu un arzator si acum are deja produse 3 bucati care ard mult mai eficient peletii si a reusit aceleasi performante la aproape jumatate consum,atentie doar prin optimizare ardere,dozaj mai precis......si alegerea unui producator care nu pune in peleti nisip sa atarne la cantar (cam 30% din greutate)ci doar masa vegetala care arde aproape in intregime.
Aceste sisteme de HHO dau randamente mari in cazul folosirii intensive a automobilului,pe distante mari la motoare de capacitati si consumuri suficient de mari cat sa se vada clar diferenta ....de plimbare prin oras de colo colo la 1.6 cam aproape de 0 efecte de aceea si multi neincrezatori,iar sistemele sunt inca dificil de reglat si exploatat.
Toate calculele colegilor nostri sunt corecte dpdv matematic,dar s-a omis ceea ce era esential si anume,motorul nu functioneaza cu volume de aer ci cu un amestec aer/combustibil intr-un raport de care daca se tine cont si de faptul ca se pot asigura economii intre 30-50% la singura parte de combustibil la 14,7 parti aer ....atunci totul are sens,trebuie doar sa se verifice ceea ce inseamna ,bani,timp,pricepere.
P.S. Nu vand asemenea sisteme ca sa am motive sa le promovez ,m-ar interesa doar pentru mine sa verific daca acest lucru se poate folosind metode stricte de control si masura ....dar consider ca nu as avea rabdare sa-l intretin pe masina mea mai ales ca merg pe distante foarte scurte 99% din timp prin oras acolo unde asemenea sisteme nu sunt eficiente.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
...nu e decat efectul ,,fata Morgana,, faza cu hidrogenul astfel obtinut. Da , stand incotit la bufetul satului si delirand povesti de gen ,,ce misto ar fi daca,, , ideea pare geniala ....in teorie ! Practic e nevoie de ceva energie ca sa disociezi molecula de apa ....energie ce clar , depaseste cu mult costurile in raport cu ce s-a obtinut.
Practic ai nevoie de o micro-uzina pentru a potolii foamea unui rahat de motor caruia vrei tu neaparat sa-i bagi ceva pe gat , in ideea (!?) ca-ti va scadea consumul de combustibili conventionali.
Consumul masinii la final se calculeaza in bani ..... ce folos ca mi-s pe hidrogen extras cu laboratorul de sub bancheta , am consum de motorina/benzina de 0,005% insa pentru deplasarea masinii 10 m folosesc 1 m cub de apa ? Ca sa nu mai vorbesc despre efectul ,,perpetum mobile,, ....bagi apa in rezervor , ,,uzina,, ti-o disociaza ...si cum , pe esapament iese tot apa ? Pai nu-i mai bine sa cuplezi esapamentul direct la alimentarea rezervorului ? ....... Pai merita atunci ! Bagi acasa un flacon de 5 l de apa , rupi autostrada cu 210 km/h ...si cind ajungi acasa scoti cei 5 l de apa din rezervor si uzi florile ca na , e statuta .....
Daca treaba era simpla credeti ca mai existau in 2013 termocentrale pe carbuni/gaz/pacura ? Oare marcile tzapene din industria auto nu ieseau pe piata cu un astfel de motor rupand gura targului si a concurentei in loc sa se multumeasca cu niste noi modele la care trebuie sa umblii cu peretele cu priza dupa tine ?
Nu zic ca nu e realizabil ...... dar costuri ? fiabilitate ? ...si totul pentru a-ti imbunatatii consumul si puterea unui amarat de autoturism personal cu care te invarti printre blocuri.
Manevrarea si controlarea hidrogenului nu-i o joaca ...iar noi discutam despre un motor fixat pe o caroserie ce se plimba cu viteza pe sosele.
Oricum , daca faza ii reuseste cuiva , urmatoarea problema va fi ,, ce viteza maxima ati prins cu masina dvs alimentata alternativ prin electroliza apei ? Unde gasesc cea mai uda apa ? Apa de izvor - o solutie ? ...si ,,Recomandati-mi aditivi pentru apa !,,
Ba fratilor , umanitatea e departe de o astfel de inventie care sa fie si fiabila ! Inca stam pe sub motoarele termice cu ardere interna mazgaliti de unsori si suflam in furtunase de vacum , ce naiba ! Si nu ca as fi un conservator , chiar imi plac cei ce duc munca de pionerat ( am citit minunile si experimentele lui @turculetz) .....dar si munca de pionerat implica o doza de realism .
Practic ai nevoie de o micro-uzina pentru a potolii foamea unui rahat de motor caruia vrei tu neaparat sa-i bagi ceva pe gat , in ideea (!?) ca-ti va scadea consumul de combustibili conventionali.
Consumul masinii la final se calculeaza in bani ..... ce folos ca mi-s pe hidrogen extras cu laboratorul de sub bancheta , am consum de motorina/benzina de 0,005% insa pentru deplasarea masinii 10 m folosesc 1 m cub de apa ? Ca sa nu mai vorbesc despre efectul ,,perpetum mobile,, ....bagi apa in rezervor , ,,uzina,, ti-o disociaza ...si cum , pe esapament iese tot apa ? Pai nu-i mai bine sa cuplezi esapamentul direct la alimentarea rezervorului ? ....... Pai merita atunci ! Bagi acasa un flacon de 5 l de apa , rupi autostrada cu 210 km/h ...si cind ajungi acasa scoti cei 5 l de apa din rezervor si uzi florile ca na , e statuta .....
Daca treaba era simpla credeti ca mai existau in 2013 termocentrale pe carbuni/gaz/pacura ? Oare marcile tzapene din industria auto nu ieseau pe piata cu un astfel de motor rupand gura targului si a concurentei in loc sa se multumeasca cu niste noi modele la care trebuie sa umblii cu peretele cu priza dupa tine ?
Nu zic ca nu e realizabil ...... dar costuri ? fiabilitate ? ...si totul pentru a-ti imbunatatii consumul si puterea unui amarat de autoturism personal cu care te invarti printre blocuri.
Manevrarea si controlarea hidrogenului nu-i o joaca ...iar noi discutam despre un motor fixat pe o caroserie ce se plimba cu viteza pe sosele.
Oricum , daca faza ii reuseste cuiva , urmatoarea problema va fi ,, ce viteza maxima ati prins cu masina dvs alimentata alternativ prin electroliza apei ? Unde gasesc cea mai uda apa ? Apa de izvor - o solutie ? ...si ,,Recomandati-mi aditivi pentru apa !,,
Ba fratilor , umanitatea e departe de o astfel de inventie care sa fie si fiabila ! Inca stam pe sub motoarele termice cu ardere interna mazgaliti de unsori si suflam in furtunase de vacum , ce naiba ! Si nu ca as fi un conservator , chiar imi plac cei ce duc munca de pionerat ( am citit minunile si experimentele lui @turculetz) .....dar si munca de pionerat implica o doza de realism .