- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,869 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,869
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,869 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,869
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
2. Pregatesti o garnitura oarba din tabla de cupru pentru blindarea egr-ului.
3. Montezi totul la loc.
4. Apelezi la cei de la EDS sa anuleze egr-ul din soft.
5. Desfaci egr-ul si i-l "blindezi"
6. Te bucuri ca ai scapat de probleme cauzate de imbacsirea egr-ului si admisiei.
7. Cauti mai multe detalii in aceasta discutie:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Fara sa fiu subiectiv, sunt convins ca un motor mare ofera o senzatie extraordinara, insa la consumul asta nu as opta pentru un motor mai mare, avand in vedere agilitatea perfecta si consumul beton.
Prima poza - mers Sibiu-Autostrada Pitesti, consumul afisat dupa ce am mers 170 km, singur in masina si fara AC, majoritatea drumului cu tempomat, 2800 ture, maxim a 4-a pana intr-o 100 la ora pe valea oltului, maxim 5-a pana la 120 km/ora pe autostrada asa cum se si vede, consumul a fost de 3,7l/100km
Celelalte poze sunt facute la intoarcerea din Cluj. Deci Sibiu-Cluj-Sibiu, total 380 Km, viteza medie de deplasare 80 la ora, consumul usor crescut datorita vitezei 5-a pe autostrada Transilvania unde traseul este mai dificil (multe dealuri) . Usor crescut inseamna 4.2l/100 Km. Singur in masina fara AC. Masina a fost turata constant la 2800 ture, tempomat folosit 80% din drum. Intr-una din poze se vede si cati litri de motorina am consumat in 380 de KM, si nivelul rezervorului care este peste jumate dupa acesti 380 de Km.
Mentionez ca fara tempomat masina consuma ceva mai putin. Daca mergi frumos cu a 4-a si fara depasiri dar turata constant la 2800 ture am scos si 3.3 l pe ruta Sibiu-Brasov-Sibiu.
La drum lung, calculat si dupa BC si si dupa litri de motorina din bonurile de alimentare, Sibiu ->Bruxelles->Sibiu, aprox 4500 de KM l-am avut de 4,8l/100KM incluzand si plimbarile prin orase (am fost in concediu prin orase mari-> Vienna, Praga, Koln, Bruxelles) si mers pe autostrada cu a 6-a, pe multe portiuni cu 170 la ora, si aer conditionat NON-STOP, 2 persoane plus portbagaj full..
Cel mai prost consum pe aceleasi trasee Romania-Germania si intors, cu bagaje, intotdeauna 2 pers in masina si AC pe treapta 2, l-am avut de 5.2 l/100, si asta cand am prins vreme proasta, cu ploaie, si ceva vant.
De cand am masina, nu am avut niciodata consum inregistrat sau calculat manual de la plin la plin mai mare de 5.3 l/100, iar aici vorbim deja de consum mixt (40% oras-60% afara).
Masina e foarte bine ingrijita, in prezent am ajuns la aprox. 156.100 de km, revizii full (toate filtrele + cel de motorina) la maxim 11000 de KM, ulei Liqui Molly 5W30 Dexos 2, media de regenerare a DPF-ului este aprox. o data la 700 de KM, deocamdata nici o problema la EGR, distributia suna foarte bine.
Motorina din Romania nu am bagat decat de la Rompetrol. Masina e condusa aprox. 100.000 de KM in Romania, in rest diferenta prin concedii, si inca suna ca in prima zi, fara zumzaituri prin bord sau probleme la suspensii (masina e cumparata cu pachet drumuri grele+scut).
Asadar, cum o grijesti, asa o ai, orice problema am depistat-o foarte devreme si am remediat-o doar cu piese originale, desi dupa pararea mea probleme au fost foarte putine, raportat la nr. de KM. La un calcul simplu (masina e cumparata din reprezentanta Opel Huber Sibiu in sept. 2010) am facut peste 50.000 de KM pe an, avand in vedere ca 4 luni am stat pe tusa (carnetul suspendat de 2 ori, ghinioane la viteza ))))
Nici nu ma gandesc sa schimb brandul. De-abia astept sa iasa pe piata modelul nou de Corsa, in noiembrie 2014! Deja strang bani )
zuzakky
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007 1,3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 472 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
zuzakky
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007 1,3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat