- VSprinceana
- *
- 11 mesaje
- din 28 Apr 2020
VSprinceana
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am un Grandland X 1.2, 130 cp. din 2018, benzina. La un moment dat s-a oprit motorul brusc, dupa care a pornit dar nu mergea rotund. Am dus-o la reprezentanta Radacini Vitan unde i-au schimbat distributia. Au mai schimbat si bujiile, masina avand 50k, acesta este al doilea schimb de bujii. La ceva timp dupa acest episod, am simtit o variatie brusca a turatiei, fiind vizibila si pe turometrul din bord. Am pus masina pe tester si am constatat 3 coduri de eroare: p1032, p1033si p1034 - unknown fault code error. Eu am banuit ca a prins ceva mizerie pe alimentare, desi folosesc doar benzina de la MOL sau OMV. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat
Ar trebui sa o duc in reprezentanta din nou? Multumesc
Am un Grandland X 1.2, 130 cp. din 2018, benzina. La un moment dat s-a oprit motorul brusc, dupa care a pornit dar nu mergea rotund. Am dus-o la reprezentanta Radacini Vitan unde i-au schimbat distributia. Au mai schimbat si bujiile, masina avand 50k, acesta este al doilea schimb de bujii. La ceva timp dupa acest episod, am simtit o variatie brusca a turatiei, fiind vizibila si pe turometrul din bord. Am pus masina pe tester si am constatat 3 coduri de eroare: p1032, p1033si p1034 - unknown fault code error. Eu am banuit ca a prins ceva mizerie pe alimentare, desi folosesc doar benzina de la MOL sau OMV. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat
Ar trebui sa o duc in reprezentanta din nou? Multumesc
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Cei din Vitan sunt ok pe diagnoza. Mergeti cu incredere la ei si puneti-i la treaba. Cautarile pentru cele 3 coduri sunt destul de ingrijoratoare, dar nu e exclus sa fie un senzor care sa le declanseze incorect pe toate.
In general am citit despre aceste coduri ca fiind generate de depuneri mari pe supape, desigur pe fondul alimentarii cu benzina de 95 si mersului subturat, pe distante scurte si preponderent in oras. Dar asta nu e vina utilizatorului.....
Din ce stiu exista un TSB la Opel pt 1032/33/34 ce presupune verificare supape admisie.
Ca idee, daca un motor are probleme mari ce necesita interventii costisitoare trebuie sa stiti ca un motor reconditionat costa doar 3.000 de euro la reprezentanta, putand fi o solutie mai ieftina decat incercari repetate in gol.
In general am citit despre aceste coduri ca fiind generate de depuneri mari pe supape, desigur pe fondul alimentarii cu benzina de 95 si mersului subturat, pe distante scurte si preponderent in oras. Dar asta nu e vina utilizatorului.....
Din ce stiu exista un TSB la Opel pt 1032/33/34 ce presupune verificare supape admisie.
Ca idee, daca un motor are probleme mari ce necesita interventii costisitoare trebuie sa stiti ca un motor reconditionat costa doar 3.000 de euro la reprezentanta, putand fi o solutie mai ieftina decat incercari repetate in gol.