- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Putina lamurire, te rog! Ce face epuratorul de gaze? Din ce inteleg eu de pe net, partea axulului (exceptind paletele compresor si turbina) care e scaldata in ulei are o ''camera'' separata prin ceva gen garnituri astefl ca uleiul sa ramina acolo si nu sa ajunga linga elice/palete , unde se presupune ca trebuie sa fie doar aer si gaze evacuare. Nu e anormal sa fie urme de ulei acolo, pe furtunele dinspre filtru aer sau spre/dinspre motor? Adica alea sint conducte de aer, nu ulei. Inteleg ca garniturile pot ceda si ulei mai scapa din camera axului, dar cit de grava e prezenta uleiului/vaporilor cind nu sint alte simptome ? Merita desfacut un turbo pentru a inlocui doar aceste garnituri sau se dezechilibreza ansamblul odata desfacut ?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pe la epuratorul de gaze se recircula gazele din carterul motor si care sunt introduse in circuitul de admisie aer in amonte de turbina (e furtunul care vine dinspre motor si intra in admisia de aer chiar inainte de turbina). De acolo vine depunerea aceea fina de ulei, nu de la lagarele turbinei, care da, trebuie sa fie etanse sa nu piarda ulei in admisie sau evacuare.
Aurelian.
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2017
- Mesaj Privat