Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • florynmobra89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2003 A16XHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Carburatorul pardon
Skip ads

  • MadDog999

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, am un Opel zafira, motor z18xe cu instalatie gpl
Simptome:
- Pornire greoaie, relaniul oscileazã între 400 si 2000 RPM, motorul nu are fortã (parca merge în 2, 3 pistoane);
- coduri de eroare p0141, p0170, p0302, p0303, p0304;
- dupã ce se încãlzeste motorul si trec pe gpl, masina merge foarte bine.
Am verificat:
- traseele de vacuum;
- bobina de inductie schimbata si bujii schimbate.;
- presiunea în rampa de benzina 3,5 atmosfere;
- verificat compresia la pistoane, buna pe toate pistoanele;
- Schimbat ecu, cel vechi avea 2 fire dezlipite, copiat soft de pe cel vechi pe cel nou.
Nu stiu ce sa mai verific, poate aveti vreo idee
Dacã trec de pe gpl pe benzina masina merge foarte rau.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Baga benzina cu cifra octanica mare (100) si forjeaz-o putin pe autostrada.
Mai mult ca sigur ca ai probleme cu injectoarele.
  • MadDog999

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pe benzina nu pot
s-o turez mai mult de 2500 de ture
  • MadDog999

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am scos mufa la debitmetru afara și masina merge bine, nu mai apare eroarea cu detonatii și amestec sãrac.
Aștept sã vad cum pornește motorul la rece
  • MadDog999

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
A pornit la prima cheie motorul, ralanti stabil.
Am montat mufa la debitmetru și motorul iar merge prost.
Am undeva între 15 - 20 litri aer aspirat la debitmetru și temperatura aerului aspirat 16 grade constant.
Maine schimb debitmetru și revin cu un update, dacã problema s-a rezolvat.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ti-ai dat singur raspunsul la problema. ai incercat sa cureti debitmetrul? exista din cate mai stiu eu un spray special pt curatat debitmetre.
nu orice merge .dar poti sa mai scapi de o cheltuiala un timp.
daca il schimbi treb neaparat unul nou nu SH
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate incerca o curatare, https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75251 a se vedea si sursa, vechi de 15 ani cu foto si altele disparute dar bun ca material. Au mai aparut si alte noutati intre timp unele 'clasificate' dar cine cauta gaseste.
  • MadDog999

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut, problema s-a rezolvat prin schimbarea debitmetrului.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
era normal.
acum ai scapat de treaba asta multi ani
  • Mvalentin636

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor,
Am și eu un cod de eroare p0300 pe un corsa d 2009 Z12XEP 1.2 benzina. Am schimbat bujiile și am pus gm, când ajungeam între 40-60 km începea sa tremure mașina și sa apară erori în bord cum ar fi cheia cu masina+Check energii. Apoi am pus alte buji ngk și o periodata de 3 săptămâni a mers ok. Acum apare cheia cu mașina în bord și da rateuri între 50- 70 km.... Astăzi am schimbat bobina cu una noua delphi și menționez ca tot persista rateuri dar la intensitate mai mica la accelerare între 2000 și 3000 de rpm dar mașina are același tremurat când motorul este rece iar la cald are momente când da când nu. Precizez ca arcul nu se mișcă....
Problema 2:
Scurgere de ulei la acest buson, am încercat sa l desfac dar nu reușesc oare se poate rupe? Cum îl pot înlocui?

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Busonul se desface greu dar nu e o problema.
De verificat: punerea la punct a distributiei, supapa evap, clapetele de pe admisie sau macar tijele acestora, orificiul de la furtunul mic din galeria admisie, egr.
Busonul se desface punand pe tubulara aferenta torxului un brat lung de antrenare, gen cel de forta de roti ; numai sa pui torxul potrivit ,nu gen L- uri de instalatori
Ar fi de intrebat ce e ARCUL care nu se misca?
  • Mvalentin636

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Nu cred k este de la distribuție motorul a fost făcut acum 4 ani, garnitura de chiloasa + rectificarea ei, schimbata pompa apa, termostat... Mașina merge bine pana când încerc sa accelerezi.... Am fost la 3 mecanici pana acum nici unul nu a știut ce sa i facă aceeași vorba "schimba bobina" . Acum asta am făcut și surpriza degeaba ...mulțumesc frumos pentru sfat... Am sa le iau pe rand sa vad ce găsesc...dacă este cineva pățit pe aici aștept un comentariu poate pot simplifica căutările....
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Misfire random poate sa fie si plusul pe injectoare sau pe bobina ,ca sa nu zic si minus trimis de ecu la injectoare.
Posibil curent slab pe zona asta ,fire oxidate, masa calculatorului- parca avea un fir pe el
  • Mvalentin636

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Las aici și un mic filmuleț legat de eroare făcând testul cu pedala de frână și accelerația.... Nu îmi dau semăna de cod... Cine ma poate ajuta....
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,450
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Upload pe youtube și lași aici link către video.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am vazut acum ca bujiile sunt gm
Am cumparat asa ceva contrafacut ,confirmat si de cei de la dibas si aveam aceiasi problema pe la 2800 ture in sus.
Pe acest motor in carte scrie Bosch cu un singur electrod nu mai stiu de care
Daca problema a aparut dupa ce ai schimbat bujiile, este posibil sa pui ce trebuie si sa fi afectat deja bobina
  • Mvalentin636

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Ney am schimbat bobina, buji (ngk) și tot asa face....Chiar nu ma ajuta cine cu un mecanic din București...
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,450
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Fă abuz de de search-ul siteului fără milă, o să găsești cam tot ce vrei:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85935
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR