Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • SPopa977

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salut, scuzã pentru deranj, cât te-a costat injectoarele plus manopera la neamț, și la mine face regenerare la 50-300 km, mã cam doare capul la câți mecani am fost, mulțumesc
Skip ads

  • KnX
  • **
  • 82 mesaje
  • din 19 Oct 2015
  • Astra 2011 A17DTJ
  • Bucuresti
  • KnX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Cu parere de rau iti voi spune ca asta e doar inceputul regenerarilor dese care intr-un final te vor duce la schimbarea sau anularea DPF-ului. Iti recomand sa verifici nivelul uleiului, iar daca acesta este peste maxim atunci cu siguranta ai motorina in el si necesita schimbare.
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat nivelul uleiului dupa regenerare si într-adevãr aveam motorina in ulei, cam 0,5l în plus. Evident ca l-am schimbat.
Astazi am mai avut o regenerare normalã fara mesaj in bord la 280km, mers mixt. Viata uleiului a scazut cu 3%.
O sa monitorizez sa vad cum decurg lucrurile.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
criste a scris:Atasez valorile din op-com dupa 55min de mers cu masina treapta 2 -2700ture 20min, treapta 3 - 2500ture 20min.

Measuring blocks information:

Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 248 °C
Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 1.39 V
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 259 °C
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 1.41 V
DPF Differential Pressure Sensor 6 kPa
DPF Differential Pressure Sensor 0.59 V
DPF Soot Accumulation 96%
DPF Regeneration Status 0%
HO2S 1 1.966 lambda
HO2S 1 0.686 V
Engine Speed 2.804 RPM
Desired Idle Speed 900 RPM
ECT Sensor 92 °C
IAT Sensor 1 25 °C
MAF Sensor 36.95 g/s
Engine Load 5.90%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 68%
Boost Pressure Sensor 105 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
System Voltage 12.2 V
Vehicle Speed 45 km/h
Engine Runtime 00:55:33

Valori injectoare la rece:

Fuel Heater Command Off
Fuel Temperature Sensor 1 17 °C
Fuel Temperature Sensor 2 16 °C
Fuel Temperature Sensor 2 3 V
Fuel Rail Pressure Regulator Command 35.70%
Fuel Rail Pressure Regulator Command 1.733 mA
Desired Fuel Rail Pressure 29.2 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 29.3 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 1.47 V
Engine Speed 849 RPM
Desired Idle Speed 850 RPM
ECT Sensor 18 °C
IAT Sensor 1 23 °C
MAF Sensor 13.13 g/s
Engine Load 42.40%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 92%
Boost Pressure Sensor 98 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
Tank Sensor 1.53 V
System Voltage 14.6 V
Vehicle Speed 0 km/h
Cylinder 1 Balancing Rate -0.066 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.078 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.086 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.038 ms
Engine Runtime 00:00:39

Mentionez ca am si led la oglinda care imi arata cand incepe regenerarea.
Ledul sta aprins 12-15min si se stinge, dar filtrul nu se regenereaza!
Poate isi da cineva seama de ce nu se regenereaza dpf-ul dupa ce vede aceste valori.


salut,

ce opcom ai?
intreb, ca am si eu unul 1.99 si nuse conecteaza la masina
in legatura cu dpful, iti este prea incarcat, trebuie sa il dai jos, trebuie curatat, poti face asta la odorheiu secuiesc sau la altii
lasa computerul de bord tot timpul pe consum instant, cand isi face regenerare creste consumul instant (cand stai pe loc ) de la 0.5 l/h la 1.5, 2 l/h
altau este prea incarcat si deaia dureaza atata
sau anulat, dar na, poluezi
orice masina cu dpf nu este indicata in oras
eu o folosesc 95 % in oras si asta nu ii place
spor
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am versiunea 1.64, firmware 150406b.

Cu dpf-ul numai am probleme momentan. Mers 80% oras, se regenereaza la 280km in 12-13min de la 85-90% (nu stiu exact care este nivelul de incarcare cand porneste regenerarea, dar cred ca aproape de valorile acestea) la 37%.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
criste a scris:Am verificat nivelul uleiului dupa regenerare si într-adevãr aveam motorina in ulei, cam 0,5l în plus. Evident ca l-am schimbat.
Astazi am mai avut o regenerare normalã fara mesaj in bord la 280km, mers mixt. Viata uleiului a scazut cu 3%.
O sa monitorizez sa vad cum decurg lucrurile.


de unde ai cumparat opcomul?
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
L-am cumpãrat din Craiova de pe un site.
Este Opcom 2015 Revision C - asa zic ei.
Dar softul nu imi permite sa fac activari de diferite optiuni' doar sa vad anumite chestii si sa sterg erori. Imi da eroare cand incerc sa programez ceva.
Pana mi l-au dat pe acesta am mai incercat 3-4 bucati dar nu a mers niciunul .
  • Palade florin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2014 Y17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2019

  • Mesaj Privat
criste a scris:Salut,cel mai probabilpoate fi actuatorul de la turbina care nu face deschiderea turbinei complet și implicit nu evacueazã particulele complet. La ultimu comentariu pe care l-ai fãcut, unde arãtai cum a decurs regenerarea, se pare cã actuatorul a deschis complet clapeta turbinei și a permis ecacuarea completa a particulelor. Vezi ca actuatorul se decapsuleaza cu mare atenție, se curata cu sprey de contacte bine bine bine, se capzuleaza la loc și funcționeazã ca nou. Spun asta pt. ca mi sa intimpla și mie, mecanicul mia spus ca trebuie sã achiziționez actuatorul, care costa în jur de 1450-1500 roni și era și aftarmarket. Îți doresc succes.

Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost

dupa 30min s-a schimbat in acesta

am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.

De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.


Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.

Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.

Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.

Va multumesc!


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ

  • RRares

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutare,

O problema asemanatoare am avut si eu:

Martor: service vehicle soon in bord si putere limitata. Pe tester 77% grad incarcare si eroare pe senzorul DPF. Inlocuiesc senzorul, merge normal masina 20 de km dupa care iar se limiteaza. Am hotarat sa accept varianta sa mi se dea jos filtrul de particule si sa se curete manual, in cuptor etc.
Dupa 1000km de mers ok cu ea, mi-a aparut iar mesajul service vehicle soon, nu mai statea turata si dadea sa se inece. Pe teste eroare de EGR si DPF 98%. Merg la un mecanic vestit, curata EGR, regenerare DPF pe loc din tester si masina si-a revenit.
Dupa 5 zile aceeasi problema. Mesaj pe tester: EGR Excesive flow. Inlocuiesc EGR, garnitura EGR si epurator gaze cu furtun. A trecut o saptamana de atunci si masina merge normal acum. EGR-ul vechi era plin de funingine dupa 5 zile de la curatare.

A20DTH, 2010, 224.000km, 160 cai

Sper ca am fost de ajutor
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut Florin.Cum ai rezolvat?Ai scos filtrul si l-ai anulat?Sau era din alta parte problema.
  • florin1z

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Nu i-am facut nimic. Merge ok acum. Probabil avea nevoie de regenerare
  • Paraschiv Marian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o problema imi scade viscozitatea la ulei si imi porneste regenerarea cu mult fum alb ca si cum ar fi consum de ulei fum alb inecator la miros.Masina imi indica caci trebuie sa schimb uleiul caci mai are trei la suta viscozitate si nu am parcurs cu acest ulei decit 6500 km .Mentionez caci am facut schimbul de ulei cu cel recomandat adica 5w30 am pus mobil one care este recomandat pentru filtru de particule.Care ar putea fi cauza de ii reduce viscozitatea asa de repede .Mentionez caci masina are 211 000 km.


MODEL: Astra J 2014
MOTOR: 1686 cm si 110 cp
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Marian , ce vezi tu acolo in bord , nu e vascozitatea uleiului ,este doar ceva informativ cu viata uleiului si procentajul acela in regim de oras scade foarte repede , nu il lua in seama .Daca vrei sa vezi cum este uleiul , il verifici la joja si vezi cum se prezinta.
In legatura cu regenerarile si fumul alb , este normal sa scoata fum , pt. ca filtru de particule in momentul regenerarii se incinge undeva pe la 600 ....700 de grade , stai linistit asa este normal .Iesi cu masina in afara din cand in cand si mergi cu ea turata pe la 2000 .....3000 de ture cativa km sa se curete dpf-ul , probabil mergi mult in regim de oras subturat si incearca sa nu ratezi nici o regenerare , sa o lasi sa termine( in mers , nu pe loc) si dupa sa opresti motorul .Viata uleiului o poti reseta in bord iar la 100 %.
  • Paraschiv Marian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos dar mai o nelãmurire de ce imi apare mesajul Change Engine Oil Soon ,care imi indicã cred sã fac schimbare de ulei dacã nu am parcurs cu el decit 6500 km.Și te mai rog ceva ce ulei de motor mi-ai recomanda pentru motorul meu 1686cm 110cp mașina are la activ 211700 km.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca uleiul este inca ok , doar resetezi viata uleiului in bord , ai ajuns la aproape 0% si e normal sa te avertizeze sistemul .
Ulei poti folosi 5w40 tinand cont cai ai ceva km in bord , castrol dexos 2 , motul xclean dexos 2 , eu recomand motul , dar fara GM este prost si il mananca.
  • Paraschiv Marian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos domnul Radu ,o zi bunã vã doresc.
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Reducerea vascozitatii este cauzatã de regenerarile mult prea dese.La 7000km in regim strict urban este normal ca dpf ul sã se regenereze foarte des.Schimbați uleiul daca masina o cere ( uleiul este viata motorului).La Insignia mea am pus Liqui Moly cu norma dexos 2,ulei net superior GM ului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Diesel cu dpf nu este pentru oras si drum dimineata-seara. Este normal ca sa faca regeneraei dese si implicit uleiul sa devina apa de ploaie.
Schimbati uleiul cand este prea plin de motorina. Pe viitor vaganditi la o benzinara, hibrid sau electric cu acumulatori in chirie.
  • LTamas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salutare gasca, am si eu un Opel astra h 1.9 cdti 150 cp din 2007,si am ajuns cu belele la filtru de particule care este îmbâcsit maxim, vreau sa ii fac o curãtare la un centru specializat, credeti ca merita?... Si 350 lei este scump o curãtare?.. Mam gândit si la anularea lui dar a o cunostintã care a fãcut asa ceva la un Logan din 2010 si a distrus masina!
Întrebarea mea este odatã fãcutã aceasta spãlare oare este un nr de km la care ar trebui fãcutã din nou spãlarea sau rãmâne la pãrerea mea când sau a unui mecanic ca trebuie sa nu fãcutã!
Dacã a fãcut cineva o spãlare a dpf-ului va rog sa îmi rãspundeti ca sunt curios cum se comporta masina!!
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu am facut o spalare a dpf.ului la un centru specializat in aprilie 2018.
Toata lucrarea a fost 800lei...demontat....spalat...remontat...invatare din tester.
Urban pana sa vina iarna isi facea regenerare la 280...300km....de cum a venit un pic frigul cam la 150km.asta dupa spalare....Inainte de spalare se regenera de 3...4 ori pe zi.....si imi disparea foarte greu martorul din bord,si mesajul cu filtru de particule full.
De atunci a devenit masina sotiei...si face cam 3000km pe an.
Dar.....
Am avut norocul ca cei de la service nu m.au anuntat ca la demontarea dpf.ului este posibil sa se duca senzorii de temperatura si cel de presiune montati pe dpf.
Pt ca cel de temperatura a fost stricat cand l.au demontat(in cap are un filament ca cel de bec).
Dar neanuntandu.ma...a trebuit sa suporte ei inlocuirea lui.
Deci pe langa cei 800 lei mai i.a in calcul inca vreo 500....600 lei contravaloarea senzorilor.
Acum gradul de infundare dupa regenerare este 20%.
La lucrare beneficiezi de garantie 1an.
Multa bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR