Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • mumus

  • Mesaje scrise: 618
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ieri masina mi-a pornit dimineata tot la prima cheie,ca deobicei, dar a luat-o dupa ce a invartit motorul greu de 4-5 ori...in timpul zilei o ia usor...probabil se mai incarca bateria pe drum...acu m-am uitat la baterie...fereastra aia care indica starea e verde..dar in ea mai aveam 9V Smile ideea e ca e bateria originala Smile mai e vreunu cu o baterie mai veche dar functionala ca a mea ? corsa c 2003
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Probabil ai electrolit corespunzator (e becul verde) dar bateria e descarcata pt ca faci drumuri scurte in oras, ceea ce presupune porniri dese, fara a da ragaz alternatorului sa o reincarce.
Solutie: fa 1 drum in exterior macar 1 data pe luna...sau pune bateria la redresat 8 ore
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La Astra H-ul meu 1.7 CDTI Z17DTH produs in iunie 2005 mai am inca bateria originala GM de 60 Ah. Pana iarna asta nu am avut nici o problema cu bateria, pornea tot timpul la prima cheie. Iarna asta am circulat mai putin cu masina. La inceputul iernii ochiul de verificare era verde inca. Intr-o zi masina era in parcare si mi s-au pornit avariile din senin si au mers asa poate si 10 ore pana am observat. Nu inteleg de ce ca nu am alarma pe masina. Cand am vrut sa pornesc masina, nu a mai pornit. A venit un vecin si mi-a dat curent, pe urma am facut un drum de vreo 40 km cu masina. Am observat ca ochiul era negru. Ma gandeam deja ca trebuie sa cumpar alta baterie.
Totsui in zilele urmatoare nu am mai avut probleme cu bateria, a pornit din prima de fiecare data. Am lasat-o si 3 zile nepornita. Totusi vad ca ochiul inca e tot negru. Astra inseamna ca bateria este pe duca? Mai exact in ce conditii se face ochiul respectiv negru? E posibil ca ochiul acela sa se faca inapoi verde daca o pun pe redresor?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu p eredresor..ci inlocuit electrolitul. Ceea ce vedeai verde era o bile; scazand densitatea , bila a cazut la fund si ochiul a devenit negru...ca sa o readuci la suprafata treba refacuta densitatea prin inlocuirea partiala/totlaa a electrolitului, in conditiile in care nu a picat pasta de pe elementii de plumb. Sanse sunt...poti incerca. Problema a avut-o un coleg de la sibiu, si a rezolvat-o...1 l de electrolit e in jur de 10-12 lei.
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Poti sa-mi explici putin mai detaliat te rog, eventual pe privat, cum sa procedez sa inlocuiesc electrolitul ? Ar fi mai bine sa o duc la un service care se ocupa cu baterii pt a face operatiunea asta? Bateria este originala GM si scrie pe ea Maintenance Free, dar vad ca are niste capacele deasupra. In cazul asta se poate inlocui electrolitul? Daca umblu asa cu ea banuiesc ca va muri de tot, nu?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=580
ia legatura cu dan56...el e faptuitorul
  • ss man

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine bateria originala a tinut fix 3 ani. In al doilea an in iarna a pornit mai greu de vreo 2 ori (era f frig afara, spre -20C) si ochiul magic s-a facut negru. A mai mers asa aproape un an pana si-a dat duhul. Mai am 2 priteni cu Astra G cumparate in aceeasi perioada si au avut si ei probleme cu bateria. Poate am nimerit noi un lot "mai ciudat". Oricum alta baterie aceleasi dimensiuni si caracteristici ~ 250RON.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pe mine m-a tinut bateria originala 8 ani si cred ca mai mergea unul, dar sin cauza unor "specialisti" am schimbat-o.
a trecut ceva timp de cand am avut probleme cu furtunasele de retur de la injectoare si pana sa le schimb m-am dus la tot felul de service-uri din Buzau. am ajuns la unul care nici nu s-a uitat la masina si mi-a zis ca e de la baterie. v-as povesti toata faza ca acum cand imi amintesc e haioasa dar nu vreau sa fiu off-topic
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ss man a scris:La mine bateria originala a tinut fix 3 ani. In al doilea an in iarna a pornit mai greu de vreo 2 ori (era f frig afara, spre -20C) si ochiul magic s-a facut negru. A mai mers asa aproape un an pana si-a dat duhul. Mai am 2 priteni cu Astra G cumparate in aceeasi perioada si au avut si ei probleme cu bateria. Poate am nimerit noi un lot "mai ciudat". Oricum alta baterie aceleasi dimensiuni si caracteristici ~ 250RON.

Tot lotul de H a fost problematic la capitol acumulator. A fost dimensionat la limita inferioara a necesarului, din considerente de economie. Pe de alta parte, la nemti se merge preponderent in afara si nu se pune problema reincarcarii normale (cu alternatorul) a bateriei .
  • berendei dragos

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
la mine a tinut bateria din 2002 pana acum si masina are 150 de mii
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@AAndy22 vezi ca exista topic:" Sa ne descretim fruntile" si poti publica acolo.Acumulatorul meu, din 2006 da semne de oboseala, ciudate as zice.Conteaza foarte mult si cum este exploatat un acumulator.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a tinut acumulatorul original 7 ani, 6 luni ,4 zile 3 ore ,55 de minute si aproape 12 secunde ......asta daca intelegeti ce vreau sa spun pnm atata topic pentru un rahat de intrebare pusa de un retard la care s-au gasit atatia ..sa raspunda ( printre care si eu )
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
aproape 11 ani si 210 000km, am si acum acumulatorul original si inca porneste la sfert, nu pare sa dea niciun semn de oboseala. Am ramas uimit zilele trecute cand am vazut data stantata pe borna.
A pornit anul acesta si la -18 grade, dar si anul trecut la -24.
Astra G y1,7dt 2000.
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a tinut 6 ani in conditiile in care m-am comportat nemilos cu ea: mi se dezamorsa pompa de motorina din cauza furtunaselor de retur ( in timpul ala nu stiam cauza ca era la inceput cu y20dth) si la -20 de grade dadeam la automat pana pornea. Am trecut o iarna asa cu ea si si-a dat obstescul sfarsit.

Calitatea celor din magazine lasa de dorit. Am luat un bosch silver si m-a tinut 2 ani fara sa o omor; Acum am caranda.
  • seba78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pe mine ma tinut 6 ani
  • blackdevil

  • Mesaje scrise: 1,769
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
4 anishori.. Sad
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
masina fabricata in 2002 (y20dth, Astra G),acumulatorul e original a pornit mereu fara probleme.Din iarna asta au inceput acele din bord sa se dea peste cap (in sens invers acelor de ceas) si trepideaza in momentul pornirii, inainte faceau in sensul acelor de ceas plus ca becul ABS ramane cateva seccunde aprins dupa pornire.am masurat bateria si mai merge folosita cel putin pana in iarna.Acum nustiu ce sa fac sa o schimb, sa nu afecteze bordul, sau sa o mai las.Daca o schimb ce mi se recomanda?
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
2001-2008 ..astra g z16xe.
  • petro

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vectra C y20dth, acumulatorul a tinut 7 ani si 304000 km.
  • mihaimmm

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Acumulatorul original a tinut 9 ani din 2001 pana in 2010 si inca mai mergea, insa incepea sa dea semne de oboseala si nu m-am riscat sa il folosesc iarna.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR