Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am achizionat si eu de curand un y20dth si am acceasi problema doar ca nu stiu daca acel tampon fixeaza motorul la pornire din loc cand incepe sa se rasuceasca. La mine nu intra bine nici in treapta 1, intra doar daca ii dau a doua prima data sau trag tare de schimbator spre mine. Acel tampon l-am comnadat si eu si costa 150 roni, sunt curios daca se va rezolva problema sau va trebui sa schimb si tamponul din spatelele motorului.
Skip ads

  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Am achizionat si eu de curand un y20dth si am acceasi problema doar ca nu stiu daca acel tampon fixeaza motorul la pornire din loc cand incepe sa se rasuceasca. La mine nu intra bine nici in treapta 1, intra doar daca ii dau a doua prima data sau trag tare de schimbator spre mine. Acel tampon l-am comnadat si eu si costa 150 roni, sunt curios daca se va rezolva problema sau va trebui sa schimb si tamponul din spatelele motorului.


vezi sa nu til aduca la bani astia pe cel din partea de jos din stanga
mi se pare cam ieftin eu cand lam schimbat ma costat 428 roni si din cate stiu eu vine numai pe original GM
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La noi daca ai ceva relatii pe la magazine de piese poti sa cumperi la preturi bune, masina am luat-o chiar de la Ploiesti si am ramas surprins ce scumpa e zona voastra. Marti soseste piesa si sper sa dispara acest trepidat, daca nu va trebui sa schimb si celelaate doua tampoane.
  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sa pui o poza te rog cu tamponul dupa ce il ei ca tare sunt curios daca la bani astia il aduce pe cel care trebui pe cel hidraulic
si eu cand lam cumparat pe al meu am avut pe cineva la magazin si lam luat cu pretul de achizitie
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am achizitionat suportul, l-am si montat dar cu putine modificari deoarece asta are doar un surub in partea superioara nu doua. Am dat o gaura intra cele doua gauri si l-am montat. Dar acest suport nu pare hidraulic ci doar are in interior tampon de cauciuc. Oare de ce se defecteaza acest tampon, dupa cum am mai spus eu sincer am observat ca motorul tinde sa se rasuceasca la o plecare mai nervoasa din loc. Eu cred ca voi schimba si pe cel de la spate (langa cutie) sa stiu ca motorul va fi bine fixat.
  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Am achizitionat suportul, l-am si montat dar cu putine modificari deoarece asta are doar un surub in partea superioara nu doua. Am dat o gaura intra cele doua gauri si l-am montat. Dar acest suport nu pare hidraulic ci doar are in interior tampon de cauciuc. Oare de ce se defecteaza acest tampon, dupa cum am mai spus eu sincer am observat ca motorul tinde sa se rasuceasca la o plecare mai nervoasa din loc. Eu cred ca voi schimba si pe cel de la spate (langa cutie) sa stiu ca motorul va fi bine fixat.


pai sa iti spun eu de ce nu sa potrivit asa cum trebuie tamponu si de ce are un singur surub de prindere.
pentru ca tu lai cumparat pe cel pentru motorul x20dth nu y20dth. pentru y20dth este sigur hdraulic nu are cauciuc in el are lichid asta iti spun pentru ca eu lam schimbat pe al meu si am cumparat ce a fost pe masina nu altceva.
eu ti~am spus de la inceput ca nu are cum sa fie doar 150ron nu avea cum sa scada pretul asa mult intr~un an si ceva ori cate pile ai avea la magazin de piese auto.
si vezi ca masina are trei tampoane la motor din cate stiu il are pe asta hdraulic sus pe aripa din stanga cum stai cu fata la motor mai are unu intre cutiea de viteze si motor si inca unul jos in partea din fata in dreapta cum stai cu fata la motor.
eu iti sugerez sa cumperi ce a fost pe masina fara improvizatii fara nimic doar ce a fost ca sa faci treaba buna altfel nu cred ca faci.
uite asa arata tamponul cand lam cumparat eu cu tot cu talpa de prindere si cu doua suruburi de prindere

  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ai drepate suportul este de X2.0dth, dar isi face treaba. Masina din dezmemebrari (ma durea sufletul cand am inceput s-o descompletam asa frumoasa era) dupa care am cumparat multe piese avea suport la fel era euro 2.
  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pai lai cumparat din dezmembrari pana la urma?
pai din cate stiu eu x20dth este euro2 si este facut pana in anul 2000
si daca tu spui ca isi face treaba tamponul de pe x20dth la fel ca pe y20dth asa o fii nu te contrazic
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
L-am cumparat de nou, doar ca masina din dezmembrari avea unul identic. De alfel constructia suportului este identica, doar ca la prinderea superiora sunt doua suruburi nu unu.
  • popeyescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am aceleasi simptome la frina de motor.
Intrebare: pentru motorul Y20DTH citi suporti de motor exista 3 sau 4? unde sunt pozitionati? si ce fel sunt (cauciuc/hidraulic)? Aveti cumva codurile pentru piese?
Este suficient sa schimb suportul din partea dreapta (linga filtrul de aer) sau trebuie schimbati toti suportii?

Dan
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@popeyescu suportul de langa filtru e vinovat cu vibratiile la frana de motor. De altfel acest tip de motor are 3 suporti. Eu am schimbat deja doi: cel de langa filtru si cel de la cutie.
  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
popeyescu a scris:Am aceleasi simptome la frina de motor.
Intrebare: pentru motorul Y20DTH citi suporti de motor exista 3 sau 4? unde sunt pozitionati? si ce fel sunt (cauciuc/hidraulic)? Aveti cumva codurile pentru piese?
Este suficient sa schimb suportul din partea dreapta (linga filtrul de aer) sau trebuie schimbati toti suportii?

Dan


eu am avut problema asta cu zgomotul in frana de motor si am schimbat doar tamponul de din partea dreapta si am scapat de zgomot
la y20dth este hidraulic tamponul
  • johnnytuch13

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am avut si eu aceeasi problema si, avand in vedere criza, am strecurat niste WD-40 pe cele doua gauri acoperite cu cauciuc ale tamponului hidraulic si, surpriza! S-a ameliorat cu mult zgomotul produs! Acum fiecare face ce vrea cu masina lui, asta a fost o idee, oricum nu se compara cu un tampon hidraulic nou dar pt mine e satisfacator avand in vedere pretul unuia nou. Cel putin pt moment! Drumuri bune...
AAA! Si am mai stropit un pic si sub el, in zona de frecus.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu dupa cum am spus mai sus am schimbat deja doua tampoane, dar parca tot nu sunt multumit. O mica lovitura tot a ramas cand aceelerez/nu accelerez. Nu stiu la voi cum se simte, mi-ar place sa incerc o masina care le are in reglula toate trei tampoanele. La astra mamei care tot motor Y20dth nu se simte nimic, merge foarte fin doar o trepidare cand opresti/pornesti motorul.
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu cu tampoanele motorului in sensul ca pana nu le-am schimbat nu am scapat de infundatul urechilor cand deschideam usa de la sofer si trepidatii puternice ale bordului(Vectra Y20DTH/2001).Asta s-a intamplat acum aprox35000 km partea nasoala este ca am impresia ca trebuie sa fac acelasi lucru pentru ca a inceput sa trepideze motorul tot ce e posibil sa urmeze infundatul urechilor...si de aici intrebarea ATAT tin minunatele tampoane ? Mentionez ca la momentul ala am dat 450 + 160+150 parca .....roni....plus montajul undeva la 80-90...
Asta sa fie durata de viata a tampoanelor astora?sau e altceva....si daca da,atunci ce e?
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa ce am schimbat toti trei suportii de la motor. Parca nici asa nu am fost multumit de faza cand accelerezi/nu accelerezi se simtea o mica lovitura(mi se pare mie dar are frana de motor puternica), motorul incerca sa se rostogoleasca in functie daca mergeai in fata sau in spate. Ca urmare am adaugat la tamponul din spate doua fasii de cauciuc ca sa reduc cursa acestui tampon. Acum acea lovitura a disparut si prin aceasta modificare am prelungit viata racordului flexibil, furtunului care vine de la intercooler si a altor componente care sunt fixate pe motor. Acum motorul este mult mai bine fixat si cred ca si ceilalti suporti vor tine mai mult.
  • Marius72

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Fratilor,suportul ptr motor se schimba gratuit,la orice service autorizat Opel,exista o circulara data de Opel prin care servisurile agreate Opel au obligatia de a schimba gratuit (adica pe cheltuiala firmei Oplel)suportul care tine motorul in cazul in care este foarte ruginit,sau sa il dea cu o solutie de protectie anti rugina in cazul in care nu este prea afecta,ptr toate modelele diesel Astra si Zafira,fabricate intre anii 1999-2002,eu am o Astra G din 2001,motor Y20DTH,iar marti am programare sa il schimb.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cred ca e vorba de cadru motor- si nu cred ca in Romania se va aplica asa ceva, astia de abia daca schimba un surub in garantie dar dupa 10 ani ditamai suportul care costa cateva sute de E.
  • Marius72

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
de ce nu ar schimba gratis,din moment ce plateste fabrica,doar e un defect de fabricatie pe care Opel si-l asuma si doreste sa-l rectifice,ptr siguranta utilizatorilor.Macar stim ca exista asa ceva si putem pistona pe langa servisurile opel sa vada ca nu suntem niste ignoranti
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
iti vor spune politicos.....ca suntem in romania,dupa care te vor intreba daca te mai pot ajuta cu ceva....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR