- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am achizionat si eu de curand un y20dth si am acceasi problema doar ca nu stiu daca acel tampon fixeaza motorul la pornire din loc cand incepe sa se rasuceasca. La mine nu intra bine nici in treapta 1, intra doar daca ii dau a doua prima data sau trag tare de schimbator spre mine. Acel tampon l-am comnadat si eu si costa 150 roni, sunt curios daca se va rezolva problema sau va trebui sa schimb si tamponul din spatelele motorului.
alex83kid- Suspendat
- 741 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
alex83kid- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:Am achizionat si eu de curand un y20dth si am acceasi problema doar ca nu stiu daca acel tampon fixeaza motorul la pornire din loc cand incepe sa se rasuceasca. La mine nu intra bine nici in treapta 1, intra doar daca ii dau a doua prima data sau trag tare de schimbator spre mine. Acel tampon l-am comnadat si eu si costa 150 roni, sunt curios daca se va rezolva problema sau va trebui sa schimb si tamponul din spatelele motorului.
vezi sa nu til aduca la bani astia pe cel din partea de jos din stanga
mi se pare cam ieftin eu cand lam schimbat ma costat 428 roni si din cate stiu eu vine numai pe original GM
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
alex83kid- Suspendat
- 741 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
alex83kid- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am achizitionat suportul, l-am si montat dar cu putine modificari deoarece asta are doar un surub in partea superioara nu doua. Am dat o gaura intra cele doua gauri si l-am montat. Dar acest suport nu pare hidraulic ci doar are in interior tampon de cauciuc. Oare de ce se defecteaza acest tampon, dupa cum am mai spus eu sincer am observat ca motorul tinde sa se rasuceasca la o plecare mai nervoasa din loc. Eu cred ca voi schimba si pe cel de la spate (langa cutie) sa stiu ca motorul va fi bine fixat.
alex83kid- Suspendat
- 741 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
alex83kid- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:Am achizitionat suportul, l-am si montat dar cu putine modificari deoarece asta are doar un surub in partea superioara nu doua. Am dat o gaura intra cele doua gauri si l-am montat. Dar acest suport nu pare hidraulic ci doar are in interior tampon de cauciuc. Oare de ce se defecteaza acest tampon, dupa cum am mai spus eu sincer am observat ca motorul tinde sa se rasuceasca la o plecare mai nervoasa din loc. Eu cred ca voi schimba si pe cel de la spate (langa cutie) sa stiu ca motorul va fi bine fixat.
pai sa iti spun eu de ce nu sa potrivit asa cum trebuie tamponu si de ce are un singur surub de prindere.
pentru ca tu lai cumparat pe cel pentru motorul x20dth nu y20dth. pentru y20dth este sigur hdraulic nu are cauciuc in el are lichid asta iti spun pentru ca eu lam schimbat pe al meu si am cumparat ce a fost pe masina nu altceva.
eu ti~am spus de la inceput ca nu are cum sa fie doar 150ron nu avea cum sa scada pretul asa mult intr~un an si ceva ori cate pile ai avea la magazin de piese auto.
si vezi ca masina are trei tampoane la motor din cate stiu il are pe asta hdraulic sus pe aripa din stanga cum stai cu fata la motor mai are unu intre cutiea de viteze si motor si inca unul jos in partea din fata in dreapta cum stai cu fata la motor.
eu iti sugerez sa cumperi ce a fost pe masina fara improvizatii fara nimic doar ce a fost ca sa faci treaba buna altfel nu cred ca faci.
uite asa arata tamponul cand lam cumparat eu cu tot cu talpa de prindere si cu doua suruburi de prindere
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
alex83kid- Suspendat
- 741 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
alex83kid- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
popeyescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am aceleasi simptome la frina de motor.
Intrebare: pentru motorul Y20DTH citi suporti de motor exista 3 sau 4? unde sunt pozitionati? si ce fel sunt (cauciuc/hidraulic)? Aveti cumva codurile pentru piese?
Este suficient sa schimb suportul din partea dreapta (linga filtrul de aer) sau trebuie schimbati toti suportii?
Dan
Intrebare: pentru motorul Y20DTH citi suporti de motor exista 3 sau 4? unde sunt pozitionati? si ce fel sunt (cauciuc/hidraulic)? Aveti cumva codurile pentru piese?
Este suficient sa schimb suportul din partea dreapta (linga filtrul de aer) sau trebuie schimbati toti suportii?
Dan
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
alex83kid- Suspendat
- 741 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
alex83kid- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
popeyescu a scris:Am aceleasi simptome la frina de motor.
Intrebare: pentru motorul Y20DTH citi suporti de motor exista 3 sau 4? unde sunt pozitionati? si ce fel sunt (cauciuc/hidraulic)? Aveti cumva codurile pentru piese?
Este suficient sa schimb suportul din partea dreapta (linga filtrul de aer) sau trebuie schimbati toti suportii?
Dan
Intrebare: pentru motorul Y20DTH citi suporti de motor exista 3 sau 4? unde sunt pozitionati? si ce fel sunt (cauciuc/hidraulic)? Aveti cumva codurile pentru piese?
Este suficient sa schimb suportul din partea dreapta (linga filtrul de aer) sau trebuie schimbati toti suportii?
Dan
eu am avut problema asta cu zgomotul in frana de motor si am schimbat doar tamponul de din partea dreapta si am scapat de zgomot
la y20dth este hidraulic tamponul
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut! Am avut si eu aceeasi problema si, avand in vedere criza, am strecurat niste WD-40 pe cele doua gauri acoperite cu cauciuc ale tamponului hidraulic si, surpriza! S-a ameliorat cu mult zgomotul produs! Acum fiecare face ce vrea cu masina lui, asta a fost o idee, oricum nu se compara cu un tampon hidraulic nou dar pt mine e satisfacator avand in vedere pretul unuia nou. Cel putin pt moment! Drumuri bune...
AAA! Si am mai stropit un pic si sub el, in zona de frecus.
AAA! Si am mai stropit un pic si sub el, in zona de frecus.
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu dupa cum am spus mai sus am schimbat deja doua tampoane, dar parca tot nu sunt multumit. O mica lovitura tot a ramas cand aceelerez/nu accelerez. Nu stiu la voi cum se simte, mi-ar place sa incerc o masina care le are in reglula toate trei tampoanele. La astra mamei care tot motor Y20dth nu se simte nimic, merge foarte fin doar o trepidare cand opresti/pornesti motorul.
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am patit-o si eu cu tampoanele motorului in sensul ca pana nu le-am schimbat nu am scapat de infundatul urechilor cand deschideam usa de la sofer si trepidatii puternice ale bordului(Vectra Y20DTH/2001).Asta s-a intamplat acum aprox35000 km partea nasoala este ca am impresia ca trebuie sa fac acelasi lucru pentru ca a inceput sa trepideze motorul tot ce e posibil sa urmeze infundatul urechilor...si de aici intrebarea ATAT tin minunatele tampoane ? Mentionez ca la momentul ala am dat 450 + 160+150 parca .....roni....plus montajul undeva la 80-90...
Asta sa fie durata de viata a tampoanelor astora?sau e altceva....si daca da,atunci ce e?
Asta sa fie durata de viata a tampoanelor astora?sau e altceva....si daca da,atunci ce e?
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa ce am schimbat toti trei suportii de la motor. Parca nici asa nu am fost multumit de faza cand accelerezi/nu accelerezi se simtea o mica lovitura(mi se pare mie dar are frana de motor puternica), motorul incerca sa se rostogoleasca in functie daca mergeai in fata sau in spate. Ca urmare am adaugat la tamponul din spate doua fasii de cauciuc ca sa reduc cursa acestui tampon. Acum acea lovitura a disparut si prin aceasta modificare am prelungit viata racordului flexibil, furtunului care vine de la intercooler si a altor componente care sunt fixate pe motor. Acum motorul este mult mai bine fixat si cred ca si ceilalti suporti vor tine mai mult.
Marius72
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Fratilor,suportul ptr motor se schimba gratuit,la orice service autorizat Opel,exista o circulara data de Opel prin care servisurile agreate Opel au obligatia de a schimba gratuit (adica pe cheltuiala firmei Oplel)suportul care tine motorul in cazul in care este foarte ruginit,sau sa il dea cu o solutie de protectie anti rugina in cazul in care nu este prea afecta,ptr toate modelele diesel Astra si Zafira,fabricate intre anii 1999-2002,eu am o Astra G din 2001,motor Y20DTH,iar marti am programare sa il schimb.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Marius72
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat