big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
citesc si ma minunenez cati oameni inconstienti sunt care circula cu masina cu probleme tehnice majore si cu riscul de a face un accident in orice clipa...;
oameni buni ambreiajul este un sistem simplu: actionat de lichidul de frana este simplu de diagnosticat si verificat:
- daca scade lichidul de frana atunci undeva este o pierdere deci sistemul nu este etans
- daca nu decupleaza ambreiajul (nu este influentat de pornirea motorului de nici un fel), problema este fie la pompa de ambreiaj fie la rulmentul hidraulic, parte a ambreiajului
- daca functioneaza corect si dupa 5 minute sau un timp mai indelungat nu mai functioneaza este fie o supapa fie pierderi de presiune cu sau fara scurgeri exterioare la rulmentul de presiune sau la pompa de ambreiaj
- se verifica si cuplajul de la intrarea tevii ce vine de la pompa de ambreiaj in cutia de viteze (este un cuplaj de plastic cu o siguranta metalica si face legatura cu serpentina ce duce la rulmentul de presiune al ambreiajului
- verificati si furtunul cu amortizor (hidraulic - adica ca un butoias) pe el ce vine de la pompa de presiune de ambreiaj si merge pana la cuplajul de intrare in carcasa cutiei de viteze.
Astea sunt lucrurile care trebuie verificate la ambreiaj. Unele sunt usor de verificat altele doar prin desfacerea ambreiajului si costa timp si bani. Succes
oameni buni ambreiajul este un sistem simplu: actionat de lichidul de frana este simplu de diagnosticat si verificat:
- daca scade lichidul de frana atunci undeva este o pierdere deci sistemul nu este etans
- daca nu decupleaza ambreiajul (nu este influentat de pornirea motorului de nici un fel), problema este fie la pompa de ambreiaj fie la rulmentul hidraulic, parte a ambreiajului
- daca functioneaza corect si dupa 5 minute sau un timp mai indelungat nu mai functioneaza este fie o supapa fie pierderi de presiune cu sau fara scurgeri exterioare la rulmentul de presiune sau la pompa de ambreiaj
- se verifica si cuplajul de la intrarea tevii ce vine de la pompa de ambreiaj in cutia de viteze (este un cuplaj de plastic cu o siguranta metalica si face legatura cu serpentina ce duce la rulmentul de presiune al ambreiajului
- verificati si furtunul cu amortizor (hidraulic - adica ca un butoias) pe el ce vine de la pompa de presiune de ambreiaj si merge pana la cuplajul de intrare in carcasa cutiei de viteze.
Astea sunt lucrurile care trebuie verificate la ambreiaj. Unele sunt usor de verificat altele doar prin desfacerea ambreiajului si costa timp si bani. Succes
CGuler
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
stfan a scris:mihai fillip
Spui ca ai pus totul nou, ai inlocuit si pompa de ambreiaj?.....daca nu ai inlocuit-o si nu ai pierderi de lichid, asta e cauza : pompa de ambreiaj. Se inlocuieste.
......am si eu o problema pe sistemul hidraulic la ambreaj....imi face aer pe circuit...am schimbat kitul de ambreaj de aproape 2 ani....acu 60000km ....ptima data mi a aparut problema dupa vreo 4 luni(mi a ramas pedala jos)...am fost la un alt mecanic a aerisit putin la aerisitorul de la cutie...si a fost ok ....dupa cateva luni la fel...fara ambreaj....si si a revenit singur...acu daca aerisesc face aer.....am schimbat lichidul de frana....si dupa ce se intareste putin pedala se aude in aerisitor cum se plimba aerul cand fac pedale....
Spui ca ai pus totul nou, ai inlocuit si pompa de ambreiaj?.....daca nu ai inlocuit-o si nu ai pierderi de lichid, asta e cauza : pompa de ambreiaj. Se inlocuieste.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
"am schimbat kitul de ambreaj"
Pai pe unde iese aer va iesi si lichid de frana.
Trebuie cautat pe circuit
Posibile cauze:
- Pompa ambreiaj - se verifica la pedale la pompa de scurgeri.
- Se verifica traseul de la pompa ambreiaj pana la T-ul care intra in cutie.
- T-ul - de pe cutie (eu asa ii spun nu ii cunosc denumirea)
- Segmentul de conducta dintre "T" si rulmentul de presiune
- Rulmentul de presiune
- Aeresitorul (se afla pe "T")
Posibil si T-ul de pe cutie sa nu fie fixat bine si sa prinda aer.
Ce masina ai, si ce motor si din ce an.
Pai pe unde iese aer va iesi si lichid de frana.
Trebuie cautat pe circuit
Posibile cauze:
- Pompa ambreiaj - se verifica la pedale la pompa de scurgeri.
- Se verifica traseul de la pompa ambreiaj pana la T-ul care intra in cutie.
- T-ul - de pe cutie (eu asa ii spun nu ii cunosc denumirea)
- Segmentul de conducta dintre "T" si rulmentul de presiune
- Rulmentul de presiune
- Aeresitorul (se afla pe "T")
Posibil si T-ul de pe cutie sa nu fie fixat bine si sa prinda aer.
Ce masina ai, si ce motor si din ce an.
CGuler
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
cosmindorin a scris:nu stiu ce sa mai ce sa ma mai fac cu masina mea (astra g 2.0 di) de doua saptamani umblu cu ea pe la mecanici si nu ii da nimeni de cap... imi pierde presiunea de la ambreiaj in timpul mersului.......... daca o aerisesc si o las o sapt in parcare nu pierde presiunea dar daca plec cu ea intr-un kilometru raman fara pedala si nu mai pot baga in viteza decat daca fac pedala cum se facea la batrana dacie sa ai frana... sau dupa ce o aerisesc la conducta aceea care intra in rumentu de presiune......
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
sincer asta am avut de tras si eu dar pierdea la oring pentru ca oxidase elementul ala de aluminiu de sus unde vine furtunul si ventilul de aerisire de acolo se prelinge in jos pe teava in compartimentul ambreajului . oxidase aluminiul unde se aseaza oringul ala si sapase in peretii de etansare . am schimbat aluminiul ala si gata cu pierderile de lichid
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
sincer asta am avut de tras si eu dar pierdea la oring pentru ca oxidase elementul ala de aluminiu de sus unde vine furtunul si ventilul de aerisire de acolo se prelinge in jos pe teava in compartimentul ambreajului . oxidase aluminiul unde se aseaza oringul ala si sapase in peretii de etansare . am schimbat aluminiul ala si gata cu pierderile de lichid