Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ca posesor de Opel Vectra C 2.0 Turbo benzina, fost posesor de Astra H 1.7 cdti 101 cp, si ca utilizator de Citroen C4 modelul nou pot spune urmatoarele:
Costurile de intretinere in service-urile marcilor sunt aceleasi: exemplu ( disc, rulment, placa si volanta pentru 1.6 HDI 110 cp costa aproximativ 4000 ron cu tva inclus, iar pentru 1.7 CDTI 101 cp costa aproximativ 4300 ron), ora de manopera cred ca este mai scumpa la Opel decat la Citroen de exemplu.
Daca vorbim de piese after market, atunci oferta pieselor pentru masinile germane este mai diversificata (nu cu mult, comparativ cu cea pentru masinile franceze) dar, putem discuta de o plaja mai larga de preturi (faceti comparatie intre placutele ATE si cele de origine si veti observa ca diferenta nu este atat de mare), acelasi lucru il pot spune si referitor la service-urile independente, autorizate sau nu RAR care repara preponderent marci germane, de unde si tarife de manopera mai mic, ca doar este concurenta. Argumentul ca masinile frantuzesti sunt scumpe la intretinere nu mai sta de mult in picioare.
Daca vorbim de fiabiltate, masinile de acum sunt la fel de fiabile, daca comparam masini din aceeasi clasa si din acelasi segment de preturi (PSA a impumutat motoare de BMW pentru a echipa unele din modelele sale, Peugeot 4007 = Citroen C-Crosser = Mitsubishi Outlander, Peugeot 107 = Citroen C1 = Toyota Aygo, deci fiabilitate buna) .
O multime de probleme gasim atat la marcile germane cat si la cele franceze.
Daca erau atat de proaste masinile franceze, credeti ca grupul GM mai incheia alianta anul acesta cu PSA, alianta care consta in punerea la comun a platformelor, a tehnologiilor dezvoltate de fiecare precum si in crearea unui client puternic pe piata materiilor prime . Eu sunt curios care vor fi cele 2 modele care vor fi fabricate de cele 2 grupuri pe platforma comuna.
Putem discuta de design, care in cazul masinilor franceze nu este pe placul tuturor, desi in ultima perioada s-au cam schimbat lucrurile, putem discuta de motive personale care ne fac sa nu alegem marcile franceze, dar fazele cu fiabilitatea sau costurile de intretinere, eu consider ca sunt subiecte vechi.
de aceea, eu imi voi lua intotdeauna masina care imi va place, care ma va atrage, si bineinteles, masina care imi va oferi tot ceea ce imi doresc de la o masina in banii de care dispun in acel moment.
Numai bine
  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Insignia si C5 vor fi fabricate pe aceeasi paltforma comuna.
Cat despre motoarele PSA, cele pe benzina nu sunt imprumutate de la BMW ci de fapt ele sunt dezvoltate impreuna.
http://www.automarket.ro/st...tforma-44498.html
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Ca sa fie mai exacta informatia, motoarele in 4 cilindrii de la BMW, si diesel si benzina sunt dezvoltate impreuna cu PSA.

Adi G.
  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Fara sa fie vreo jignire sau altceva dar de unde stii de colaborarea BMW-PSA pt dezvoltarea motoarelor diesel? Eu stiu ca BMW-PSA colaboreaza la dezvoltarea propulsoarelor de dimensiuni mici pe benzina, a se vedea THP, si la dezvoltarea unor hibride, atat. Pe partea de diesel PSA colaboreaza Cu Ford de ceva timp la dezvoltarea acestor motorizari, dar acum unele parti din acest parteneriat au incetat, respectiv nu vor mai colabora la realizarea unor propulsoare mai mari de 2l.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR