- krashy22
- ****
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:Ia incercati si voi un mic experiment cu ale voastre masini . Tineti motorul constant undeva pe la 2000rpm pt vre-o 2-3 minute dupa care lasa-ti motorul sa ajunga la relanti. La mine motorul cand revine la relanti se balbaie un pic(pt o secunda) ca si cum ar ramane fara motorina. La voi face la fel ?
Nu conteaza temperatura motorului .
Nu conteaza temperatura motorului .
Ceea ce spui tu - ca si comportament nu este normal ca si functionare a motorului. Si a mea face la fel, dar numai la rece - dupa ce se incalzeste nu mai face. Problema nu este de la turbina, nici de la senzorul de acceleratie.
Este de la galeria de admisie, mai precis de la corpul cu clapetele de admisie. Odata cu incalzirea motorului functionarea axului si inchiderea se face cat de cat in parametrii normali si balbaiala dispare.
Acum, depinde binenteles cat de colmatata este aceasta galerie. Am vazut aici, pe forum si clapete indoite. Asa ceva afecteaza clar regimul de lucru al motorului.
De aceea, se recomanda aceasta curatare periodica a galeriei de admisie.
Acum, normal ca depunerea de calamina si mazga pe galeria de admisie are si un efect negativ in ceea ce numiti voi raspuns la intrarea turbinei.
Cantitatea de aer absorbita este responsabila de rasunsul la accelerarii. Basca, cantitatea de oxigen absorbita, basca temperatura aerului absorbit. De aia la munte masina are mai multa vitalitate, sau dupa ploaie cand aerul este mai purificat.
O galeria de admisie curata este un punct in plus pentru o acceleratie mai rapida si o putere mai mare.
Vorbim aici de cm/cubi absorbiti - nu de metri cubi. De accea este atat de importanat decolmatarea ei. La fel si cu valva EGR
Doar ati vazutce bine raspunde masina dupa un drum pe autostrada sau dupa o forja mai prelungita....
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu o problema si nu stiu de unde si cum sa o remediez am schimbat pompa de injectie dupa aceia masina nu mai trage si se aprinde semnul cu motorasul specific este un opel vectra dti din anul 2000 ce am observat ca furtunul ce intra in admisie pe la egr nu se umfla din contra se suge ceva absorbe aerul azi m-am uitat din nou la ea si am vazut ca incepe sa gurga ulei de la conducta care pleaca din motor si urca in turbina va-si fi recunoscator nici vaccum parca nu ar fi asa tare daca ma-ti ajuta cu un sfat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ducati1100 a scris:se poate curata turbina? am inteles ca daca strangi de furtunu de vine in intercooler-egr trebuie sa il umfle cand accelerezi dar la mine daca il strang insuge de tot motoru il sugruma de tot
salut ai rezolvat problema ?si la mine este aceiasi problema dar pe linga asta am observat ca nici vacum nu prea am asi fi recunoscator daca mai ajuta cu un sfat mersi
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
braescu a scris:salut am si eu o problema si nu stiu de unde si cum sa o remediez am schimbat pompa de injectie dupa aceia masina nu mai trage si se aprinde semnul cu motorasul specific este un opel vectra dti din anul 2000 ce am observat ca furtunul ce intra in admisie pe la egr nu se umfla din contra se suge ceva absorbe aerul azi m-am uitat din nou la ea si am vazut ca incepe sa gurga ulei de la conducta care pleaca din motor si urca in turbina va-si fi recunoscator nici vaccum parca nu ar fi asa tare daca ma-ti ajuta cu un sfat
Salut.
Mergi la test si sune-ne ce eroare iti apare.
Verifica electrovalva turbo si furtunasele de vacum.
V3noM
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1998 x20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ducati1100 a scris:se poate curata turbina? am inteles ca daca strangi de furtunu de vine in intercooler-egr trebuie sa il umfle cand accelerezi dar la mine daca il strang insuge de tot motoru il sugruma de tot
99.99% ti-a picat turbina,mai ales ca ai umblat la tija wastegate,din ce spui tu iti scuipa si ulei...verifica daca ai joc la axul turbinei.