Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • astefy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2009

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:si ce-i mai important nu s-a facut... curatarea clapetei de acceleratie... vezi si furtunasele alea... si gaurelele din clapeta s a nu fie obturate...

Multumesc!Am s-o fac si pe asta!Altcineva mi-a spus ca-i posibil sa fie infundat catalizatorul.Dar daca ar fi catalizatorul infundat nu ar trebui sa-mi dea eroare la gaze?Cum se poate desfunda catalizatorul ?
Multumesc anticipat!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cu ranga Wink .. o fo o gluma... daca faci mai mult numai drumuri scurte mai ales in anotimpul rece atunci se poate "infunda" catalizatorul.. ptr. aia trebuie mers la un drum mai lung cu motorul in sarcina.. sa se incinga catalizatorul..
  • astefy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2009

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:cu ranga Wink .. o fo o gluma... daca faci mai mult numai drumuri scurte mai ales in anotimpul rece atunci se poate "infunda" catalizatorul.. ptr. aia trebuie mers la un drum mai lung cu motorul in sarcina.. sa se incinga catalizatorul..


Multam fain de sfat!
  • reeaws

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut , nu stiu daca postez in categoria corecta, dar vreau sa descriu si eu problema mea. Detin un Opel Astra H, 1,6 din 2005, twinport, motor Z16XEP. Intial am fost nevoit de la inceput sa schimb sonda lambda 2 doarece fostul propietarul mi-a spus de acest defect. Problema mea apare doar la drumuri inafara orasului atunci cand viteza creste peste 100-110 si pe distante mai lungi. Se aprinde martorul in bord si la o diagnoza facuta personal, si/ sau cu testul agrafa vad codul P0172 -52. Am schimbate fltrul aer, curatat senzor MAF cu spray carburator, schimbat ulei si filtrul de ulei, curatat clapeta acceleratie mai putin EGER (mecanic mai lenes). Eroarea se sterge si nu mai reapare decat atunci cand fac iarasi un drum inafara orasului la viteze mai mari de 100km/h si un traseu mai lung de >50km. Mentionez ca a o peridere de ulei pe la smeringul de la distribuite si mai completez cu 300-400ml la 1000Km parcursi. Pot atasa ultimul raport de la OPCom daca cineva stie sa imi interpreteze rezultatele si sa ma lamureasca si pe mine cam ce ar trebui sa verific mai in detaliu. Sunt din Iasi si poate ma indrumati la un service serios care sa imi rezolve probelma .
Va multumesc !
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora16/04/2015. 20:1431
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales> 2005Astra-H Motor Z 16 XEP
Valori reale:
Tensiune baterie 14.3 V
Stare aprindere Conectat 12V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Releu demaror Activ
Turaþie motor 802 RPM
Turaþie prescrisã de ralanti 788 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþia inferioarã a pedalei de acceleraþie memoratã pe senzorul 1 0.95 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Poziþie pedalã calculatã 0%
Poziþie clapetã - calculatã 9%
Poziþie clapetã Ralanti
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.78 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.20 V
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.) 0.42
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 14%
Temperatura aer admisie 30 °C
Temperatura aer admisie 2.13 V
Temperaturã ambiantã 20 °C
Temperaturã lichid rãcire 68 °C
Temperaturã lichid rãcire 2.83 V
Temperaturã motor normalã Inactiv
Comanda 1. ventilator Inactiv
Comanda 2. ventilator Inactiv
Comanda 3. ventilator Inactiv
Presiune absolutã în galeria de admisie 28 kPa
Presiune absolutã în galeria de admisie 0.94 V
Timp pânã la schimb de ulei 0%
Avertizare schimb ulei Activ
Contact info climã Inactiv
ClimatizareInactiv
Releu climãInactiv
Senzor de presiune climã 660 kPa
Senzor de presiune climã 1.0 V
Clima în regim blocat Sistem OK
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Modul funcþionare la capacitate redusã nu este activat de ETC Inactiv
Accerelaþie vehicul -5.1 m/s2
Vitezã vehicul 0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv
Sistem de menþinere vitezã Inactiv
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Presiune ulei Normal
Nivel ulei Normal
Stare nivel ulei Okay-Smile
Impuls vitezã vehicul Nu primeºte
Decuplare carburant în frânã de motor Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (B1) Inactiv
Mod protejare catalizator Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor Activ
Bucla de circuit a senzorului de oxigen B1 (grup 1) Închis
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 4%
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 0%
Senzor de oxigen (B 1 S1 ) 762 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat
Senzor oxigen B1S2 4.902 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Inactiv
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Inactiv
Ventil AGRInactiv
Comanda pozitie EGR 0.00%
Poziþie actualã AGR 1.07%
Confirmare EGR Incorect
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 3 grade
Control detonaþie Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor 20%
  • reeaws

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut in urma sesizarii Domnului Cuciureanu prin care imi semnala ca valoarea citita de de la sonda lambda 2 Senzor oxigen B1S2 4.902 mV nu este corecta, am facut o diagnoza pentru a stergea eroarea aparuta P0171 52, eroare data de sonda lambda 1 din cate inteleg eu. In urma diagnozei am observat urmatoarele: -sonda lambda 1 afisa o valoare de aproxim. 700mV iar sonda 2 arata aceiasi valoare. Dupa cateva minute de turat motorul aproximativ 3000 ture aceasta a inceput sa indice valori aproximative de 700-850 mV dupa ce si campul cu Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Inactiv (initial) a devenit Activ.
Ma puteti lamuri si pe mine cum scap de problema asta tinand cont ca nu imi apare decat cand ies inafara orasului si merg un pic mai repede.
Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR