Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am pus bobina de inductie de la altcineva pe masina mea si vad k nu se mai ingatuie merge perfect chestia e k luni ma duc tousi sa fac si o dignoza si mi-a zis k posibil sa fie ai vreo supapa ceva ...in principiu luni revin cu raspuns final
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind un motor "merge perfect",nu-i posibil sa aiba probleme la supape sau la alte componente.Testerul il folosesti cind ai probleme,altfel,e doar distractie...
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la service mi-a pus testeru pe si mi-a dat 2 erori pe EGR...chiar si mecanicu care i-a facut testu a si mers cu masina si a zis ca merge perfect deci nu are nici o problema, a zis sa astept pana cand face cum facea inainte adica sa revina la ingatuielile ei...Va multumesc anticipat pentru sfaturi
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am gasit buba de ce se ingatiua masina supapa egr am fost dupa 2 saptamani de la ultimu test facut si cand am pus iar testu tot supapa egr mi-a dat eroare plus k acum am si un martor la bord aprins...astazi am fost sa dau comanda de supapa egr piesa origina impreuna cu vazatoru am cautat la diferiti producatori dar niciunul nu spune sigur ce mark e adik poate sa fie piersburg , delphi,bosch etc singura pe care am gasito si spune ca piesa este originala opel si vine din germania in 5 zile dar nu apare nimic la detalii...plus daca o cumpar pe aceasta trebuie sa o dau pe cea vechie si 500 lei initial am scos supapa de pe masina sa vad ce scrie si vad k pe garnitura apar initialele GM PBT si mai multe coduri...daca stie careva ce marca este m-ar ajuta foarte mult...multumesc
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am aflat astazi ce piesa deorigine este supapa egr am sunat la service opel si mi-au dat toate datele tehnice cu piesele de origine iar supapa egr este pierburg, acum astept comanda o montez si revin cu raspuns despre cum se comporta masina in mers...va multumesc pt sfaturi
  • laury85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 z 16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare !Sunt un nou membru ºi doresc sã mi spuneþi ºi mie cum pot afla problemele la astra z 16 xe?de doua luni merg cu câteva coduri de eroare ºi aº dori sã aflu dacã mai pot umbla cu ea pânã pot afla adevarata cauzã
  • laury85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 z 16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Menþionez cã am cod eroare:0400,0300,0303,1620,1550,0220,scuze daca am postat unde nu trebuie.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
din cate mai tin minte 04.. este de la EGR... supapa de recirculare a gazelor, 0300 sunt rateuri pe mai multi cilindrii, p0303 este rateu pe cilindrul 3 p1620 indica nivel scazut de lichid de racire, p1550 indica ca motorul o mers in modul de avarie (limp home) iar ultima nu stiu..
verifica EGR-ul mai intai.. cauta pe forum cum se procedeaza... curatare, masurare
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Wall02 , inegrirea bujiilor se datoreaza supapelor chiulasei , si eu am aceasta problema ca si tine , se inegresc si se uda bujiile , masina mergea ca dracu , nu mai tragea , ma zguduia in mers cand acceleram dar pana la urma am rezolvat cu o alta benzina , baga o benzina cu cifra octanica mai mica , de ex:95 . eu de cand folosesc 95 nu mai imi merge in suturi deloc chiar daca sunt negre bujiile . Incearca sa bagi o benzina mai buna de la OMV , MOL .

De la bobina de inductie nu cred sa fie , am avut si eu o fisa carbonizata ( nu mai avea fir deloc pe dinauntru ) deci nema scanteie si totusi masina nu mergea in suturi doar ca mirosea a benzina si nu mai tragea cum trebuie , se tura greu , prindea greu viteza , petoba dadea rateuri dar mergea rotund nu se ineca .
  • teixen

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2013

  • Mesaj Privat
am avut aceleasi probleme si am scimbat bobina de inductie 3mil a costat.merge ca noua.
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
dbie94 benzina bag numai Petrom v si omw 95 din cand in cand mai bag carera 100 contine si aditiv si sincer chiar ii pica bine la motor...nu stiu ce sa fac ma gandeam sa fac un full test la service opel in speranta ca imi vor spune exact ce trebuie facut la motor
  • THE_GOOD_GUY

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum si din pacate subscriu la cele intamplate cu posesorii de Astra de aceeasi generatie. Am un Opel Astra G Caravan 1.6 16V Z16XE si am luat aceasta masina in noiembrie 2013. Toate au fost bune si frumoase pana cand intr-o zi faceam un drum de vreo 160 km, si mi-a aparut eroarea cu motorasul portocaliu. A clipit de vreo cateva ori impreuna cu pierderea acceleratiei. Asta se intampla de obicei cand intalneam vreo panta. Am mai observat ca acest lucru nu este constant se intampla aleatoriu.
La fel si la mine masina isi pierde puterea si cand o accelerez in anumite momente o simt gatuita. M-am uitat ca injectoarele sunt vechi, mi-am dat seama dupa brand, e scris GM + ca partea de izolatie ceramica este ingalbenita + partea in care vine scanteia e corodata nu varful acele bucati de metal indoite. Mai mult la pozitiile 2 si 3 de la bujii in ordine de la stanga la dreapta, am gasit bujiile pline de ulei. Singura problema e ca motorul merge zgomotos si zgomotul vine de undeva din partea stanga.
Urmeaza sa schimb bujiile niste vanzatori mi-au recomandat beru + sa fac o curatare a fiselor de pe bobina de inductie. Vreau sa fac dupa acest lucru o diagnoza.Ma poate ajuta cu domiciliul in Iasi care are aceeasi versiune de Opel si care nu are probleme cu masina sa testez bobina de inductie? Ce parere aveti de bujiile Beru?
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
mda eu iti recomand bujii Gm cu 1 singur electrod, verifica supapa EGR, eu am sichimbato (550 lei) si daca ai gasit ulei pe bujii masina oricum papa ulei dar o sa ai de investit in ea.Daca mai ai ceva intreaba-ma
  • THE_GOOD_GUY

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Momentan nu voi schimba nicio bujie, mai am un set de pe Opelul vechi care sunt in stare buna. O sa-i fac o compresie si mai apoi o diagnoza. Dupa aceea voi incerca sa vad exact ce trebuie inlocuit dupa ce vor desface motorul. Singura chestie care imi pare rau, e ca am luat teapa la achizitionarea masinii, mai ales ca am luat-o si scump. Dar "What comes around, goes around!". Atunci i-am facut o diagnoza si motorul torcea ca o pisicuta si avea o mica doar o mica intarziere la acceleratie, nu aveam cum sa-mi dau seama.Problemele au aparut dupa ce am schimbat uleiul care era, cu 10W40 de la Wolf, nu folosesc decat piese de prim montaj, este producatorul lui GM de ulei si-l recomand nu alte inventii de uleiuri, nu ca nu ar fi bune doar ca nu merita efortul de bani, o spun din experienta am mai avut Opel si uleiul face toti banii.
Sfatui pe cei care vor sa mai ia Opel masini second sa faca compresia, sa verifice si parametrii motorului de fata cu un mecanic recomandat nu de vanzator ci sa fie unul specializat pe Opel. Diagnoza poate sa nu spuna nimic daca s-a"preparat" motorul - deci e posibil sa dati banii degeaba. Daca vi se promite de exemplu ca masina are oglinzi electrice sau alta optiune, care nu merge desfaceti oglinzile, faceti si o analiza vizuala a dedesubtului masinii, verificati amortizare (pot sa fie sparte sau legate cu nu stiu ce fasete), arcuri, verificati vopseaua, daca nu e spoita masina si in locurile in care exista posibilitatea de rugina (ex: praguri sa nu fie dat vreun strat care se ia). Mai mult daca sunteti cu o masina Opel va recomand sa cautati un service specializat Opel, acolo sunt oameni care au conturi pe GM si pot verifica ce modificari a suferit masina si care a fost ultima data cand a fost dusa intr-un service sa-i fie schimbata ceva. Daca o cumparati acum si a tecut mai mult de 6 luni de la ultima interventie in care s-a facut un diagnostic sau s-a schimbat ceva va rog tare mult sa nu o cumparati. Asta in cazul in care nu aveti carte de service, si chiar daca aveti va rog sa mergeti la un service specializat Opel. Daca intalniti vreunul din aceste simptome, si vi se pare ceva suspect, feriti-va de masina si de cumparator, el este un mic TEPAR lasati-l sa putrezeasca cu masina respectiva. Un lucru il urasc si anume minciuna. Daca sunt printre voi care faceti chestiile amintite de mine ar trebui sa va gasiti un job adevarat, nu faceti cinste nimanui, mai mult cineva s-ar putea sa va "prepare" urmatoarea masina care o mai aveti la vanzare si nu o sa mai aveti parte de ea deci riscati sa pierdeti niste bani, spuneti-i omului ca masina are motorul stricat si trebuie facut, oricum ati luat-o cu un pret derizoriu. Mi-ar place sa fie si un site cu copiile buletinelor celor care trag teapa la vanzarea unei masini, poate si Politia ar lua atitudine daca ar fi cazuri repetitive.
Va tin la curent cu modificarile aduse in continuare. Incerc sa rezolv problema saptamana aceasta pentru ca am un drum de Bucuresti si masina nu trage.
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mare dreptate iti dau, dar toata lumea merge pe premiza de ce sa mai merg in service pt o masina de 3000 euro, insa faza cu buletinele celor care dau tepe sunt de acord dar asta intra legea de dizvulgarea identitati, plus ca o masina dun 2000-2004 nu are cum sa aiba 70.000 -100.000 mii km reali este absurd asa ca fiecare isi asuma un risc cand cumpara o astfel de masina deci depinde de bugetul care il ai. Ai masina ai necaz, n-ai masina n-ai necaz cam asta e ideea, vopseaua iti zi eu ca poate sa fie vopsita total si daca e facuta bine nu iti poti a seama, eu unul cand am luat masina m-a interesat exact ce ai zis u amortizoare puncte de rugina lonjeroane daca aceste semne nu se disting atunci masina e buna dar nici atunci nu esti sigur pt ca masina poate a fost facuta prea bine incat sa nu ii dai seama. Ulei eu am bagat Gm 10w40 cand am luat si nu prea am fost multumit acum am mers pe Castrol magnatec 10w40 si imi place cum suna. Compresie nu am facut pt ca nu am gasit pe cineva atat de bun incat sa faca cat si sa imi spuna ce e de facut dupa acest test. In rest titu e ok. Bafta
  • THE_GOOD_GUY

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am facut compresia si imi dau toate peste 14. 14.2-14.5-14.5-14.5.
Cateodata motorul se aude in 3 cilindri, cateodata in 4 cilindri. singurele erori care le am este P0300 si P0303 poate fi bobina de inductie, injectoare. O sa incerc mai intai cu bobina de inductie. Am mai aflat ca cuplajul elastic de la toba este fisurat, trebuie sa cumpar unul nou si sa-l sudez. Am schimbat bujiile cu unele care le aveam de la Opelul vechi nu am mai gasit ulei, deci era o chestie de etanseitate. Am mai gasit ceva ulei la clapeta.
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu bune bujii din ce ti-a ramas de alta, parerea mea, 100lei sau chiar mai putin pe un set de bujii nu e mult la clapeta ai sa gasesti mereu verfica supapa egr
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ulei unde ai gasit ? Pe exteriorul bujiei sau inauntru in capul ei ? La clapeta fa o spalatura buna si sa vezi ce frumos se prezinta dupa. Nu ar strica sa faci si la egr la fel.
  • THE_GOOD_GUY

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Rezolvat problema era din bobina de inductie, mi-am luat o bobina noua Beru si bujii noi Beru, merge ceas, acum ma bucur si eu de demaraj. Acum trebuie sa ma apuc sa umblu si in motor, cineva imi spunea ca fumul e "putin" albastru, dar o lasam pentru alta data. O sa curat si clapeta ca are un pic de ulei si incerc si o spalare la EGR. Cand am scos bujiile vechi de pe celalalt Opel si acum erau uscate nu mai aveau ulei. Multumesc mult pentru sfaturi, m-au ajutat sa iau o decizie.
  • masteru_opel

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut am si eu problema asta , am Astra g 1,6 din 99, si la cald merge in suturi, când o pornesc când e rece oscileazã turația, am citit pe net sa ii curat egr-ul , lam curãțat , nimic nicio sclipire, am mai citit sa ii scot mufa i-am scos-o , merge nu se mai ingatuie, am pus-o la loc merge la fel de îngatuita , care o fii problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR