Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
De o ora ma chinui sa desfac canalul ala de plastic care este deasupra injectoarelor.
Nu reusesc sa-l deschid. Si nici nu stiu cum sa-l demontez de pe injectoare. Poate cineva sa-mi explice cum se demonteaza canalul ala pentru cabluri?
Sau spuneti-mi unde gresesc. Cum se scot injectoarele?
Skip ads

  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mai lamuritima cu ceva.
Am luat de pe NET AutoData 3.18 CD1 si CD2.
Dar dupa instalare am constatat ca nu are si "Component testing". Adica partea in care iti spune ce va;ori sa masori la pini senzorilor (masurarea cu multimetru, tensiuni, rezistente ...)
Vreu sa verific bobina injectorului de la cilindrul 1 (asta dupa ce reusesc sa-l demontez) si nu stiu ce rezistenta trebuie sa aibe.
La AutoData trebuie sa activez ceva ca sa am si "Component testing" sau mai trebuie si CD3?
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
In legatura cu AutoData am descoperit.
Motorul Y16XE nu are "Component testing". Doar motorul Z16XE are.
  • piticu300

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut,am patit si eu la fel ca tine ,incearca sa schimbi bobina de inductie
  • piticu300

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
dupa ce am shimbat bobina nu am mai avut probleme
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@piticu300, si la tine facea mai rau cand pornea compresorul climei?
Sau ai avut si tu eroarea P0301?
Eu am scos bobina de inductie si am bagat in ea bujiile. Am dat la demaror si am vazut ca dau toate bujiile scanteie.
Intradevar scanteia de la cilindrul 1 arata altfel, dar era mai mare si mai rosie.
Si binenteles ca nu am facut testul asta cu compresorul climei mergand.
O sa pun si o alta bobina sa vad ce face.
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@piticu300, ai avut dreptate. Bobina de inductie a fost problema.
Cred ca eu sunt vinovatul. Am mers cu bujiile foarte vechi (cand am schimbat bujiile aveau distanta intre electrozi 1,5 - 1,8 mm.
Cred ca asta a marit solicitarea bobinei si din cauza asta s-a ars.
Am fost un prost ca am tinut bujiile atata. Eu am cumparat masina anul trecut si am facut vreo 15000 km cu ea, dar cine stie de cand a pus bujiile ala de la care am cumparat eu masina.
Acum, cu bujiile astea parca am alta masina. Nu se compara la demaraje.
Deci, concluzia: schimbati bujiile la timp. Astfel nu solicitati bobina de inductie si pe deasupra aveti si un motor vioi.
Cu stima.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR