Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ok! sry Confused
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi pe autovit.este un golf g60 de 168cp,un renault 5 alpine marfa, turbo cu 130cp,un golf II gti 145cp,o honda civic de vreo 130cp etc
gasesti
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
radu a scris:vezi pe autovit.este un golf g60 de 168cp,un renault 5 alpine marfa, turbo cu 130cp,un golf II gti 145cp,o honda civic de vreo 130cp etc
gasesti

*
"Autovit"... voi nu v-ati saturat inca sa va schimbati masinile intre voi ca in banc Wink sparand ca urmatoarea va fi cea buna Laughing
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
la diesel... o alta turbina, chip tuning. O evacuare...este un Seat Leon facut e pit stop tuning care rupe la legale cam tot...si e 1.9 DTI
...

deci imaginati-va Smile ce se poate face cu asa ceva
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
... se vede ca nici de "urban legends" nu sunteti inca saturati... Wink
Schimbarea turbinei nu se poate face in conditii de firma mioritica de vandut kituri din epoxy fabricate "afara" Laughing
Iar cu T-Dieselu' care devine brusc sprintena ca fulgul incat sa bata tot ce prinde pe benzina, asta e o alta "curiozitate" Wink Spun bine "tot ce prinde", caci in cursele de lagal racing putini vin cu motoare de 1300...
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@sorin666 te rog frumos sa te duci sa te plimbi cu un TDI mai nou de 2000, cu putere pe la 150 cp (vezi TDI toate rosu de la VW) si dup-aia sa spui ca dieselul e tractor Mr. Green Nu zic ca Leonul ala rupe tot dar TDI-ul a trecut demult de faza de tractor Very Happy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Intamplarea e ca am un coleg cu Leon TDi V6 si ca m-am dat cu el...
In afara de faptul ca schimba cauciucurile pe fata la 8 000 KM, nu vad nimic extraordinar la demarajul ei...
In plus este cam subviratoare, desi e cu tractiune integrala, nu inteleg de ce, dar asa este...
( Cu echivalentul A3 TDi 140 Cp m-am dat deasemenea, amandoua sunt masini excelente, dar nu destinate "liniutelor" de tip "cartier periferic" )
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Caracterul subvirator nu are nimic cu motorul... Intr-adevar nu sunt destinate "liniutelor" de tip "cartier periferic" dar sunt motoare bune si cu niste "muschi" la reprize unde conteaza in depasiri deci departe rau de "tractoare" (expresie mai veche a ta relativ la Diesel) si poate cu putin tuning, mai ales ca sunt si turbo se poate obtine un motor mai puternic decat unele pe benzina si care sa faca fatza "liniutelor" mai bine...
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
O cam dati in off-topic ... again ..
Atentie la ce scrieti !
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Deci pt. un tuning la motor la vectra diesel cum am si eu, poti sa cumperi un powerbox (25-30%), chiptuning (20% nu stiu sigur), turbina marita (foarte mult), filtru de aer sport cu tot ce ii trebuie, toata evacuarea schimbata (fara catalizator, fara intermediara si cu finala sport, daca ai bani si vrei 10 Cp doar din evacuare maresti teava si o duci la slefuit pe dinauntru si nu uita inox). Acum consumul cred ca o sa creasca dar macar o sa poti si tu sa stai cu capul sus. Eu nu gasesc de unde sa-mi iau turbina.
Crying or Very sad
  • Al3xius

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ady_ckj a scris:zi-mi o masina cu putere la 3 000 de euro!un ursulet,o calibra,un gsi ce?


ca sa revenim on-topic :

la 3000 poti sa-ti iei ori un ursulet ori un gsi si sigur o sa i parte de adrenalina Laughing Laughing eu as zice ca mai bine un ursulet...plus ca ai si unde sa ti-l "prepari" acolo in Bucuresti ! Wink
  • meclarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
masurati de 5 ori si taiati odata!Smile ui la mine: chiptuning..deci inca vreo 25 de cai , si toti expertii m-au sfatuit ca ar fi celmai ok un filtru cu debit mare (sport) sa nu sugrum turbou'. buuun! fugit si luat! filtru scump, cu un material lavabil care filtreaza tot! am unblat cu el vreo 3luni (5000km) si l-am dat jos pentu curatat. si surpriza! in interiorul tubulaturii era depus praful. am pus carcasa oriinala la loc, foltru nou si cheie! pelanga ca nu mai croncane ca un bolnav mi se pare ca are si vlaga mai multa. deci atentie la filtre...eu am dat in total 300rn pe el si acumzace in garaj.
  • bizzzar3

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
meclarian - tie ti se pare un filtru sport la 300 ron scump , ce zici de un filtru sport de 250 de euro ? cele pe care le gasesti pe piata noastra sunt stifturi , in legatura cu ce poti face cu 1000 de euro hmmm sa vedem , un filtru sport adevarat 250 euro , o evacuare magnaflow cu catalizator magnaflow in jur la 600 de euro , si un intercooler marit 150 de euro si cred ca vei scoate ceva frumos din ea . Eu planuiesc la mata mea sa ii fac ce am spus mai sus plus , turbina marita ( pacat ca 2.2 are geometrie variabila si instalarea lor e complicata ) o axa cu came de la irmscher si cred ca aici ma voi oprii .
P.S. evacuare vreau sa o fac dubla din serpisori nu din catalizator si sa ii pun catalizator pe ambele trasee , sa nu avem probleme cu RAR-ul . Un total de 2000-2500 de euro si sper sa ii mai adauc un 50 - 70 de caluti , 30 ies din cip , restul sper de la modificarile facute .
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu e mai simplu sa incepi (de ex.) cu ceva gen Audi V8 sau Opel Omega 24V (sau MV6), fara moarte si foarte ieftine Question
  • bizzzar3

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sorin666 fiecare cu umpa lumpa lui , dar de ce masini zici u sunt deja calarite de altii u doar le iei sa le restaurezi si la ritmul cu care creste pretul de la benzinica ajungi cu masinile pe care le-ai exemplificat tu la un 20 - 22 care nu oricine isi permite ,doar cei pasionati si cu dare de bani , dar si cu motoarele mici se pot face minuni Very Happy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da, numai ca astfel ai scazi sensibil pretul de vanzare si restrange cantitatea de clienti potentiali...
Personal nu asi cumpara NICIODATA o masina in care "Minitehnicusii" de cartier si-au bagat gheara... Rolling Eyes Prefer un SH de la nemti, ca aia nu au veleitati de mecanici amatori...
Iar pentru ceea ce e tuning optic, voi prefera, odata in plus, Kitchul facut dupa prostul meu gust personal, decat cel facut dupa al altuia Laughing
Nu te supara si un o lua drept un atac personal, nu asta a fost intentia mea ...
Ai citit ce zicea baiatul ala cu super-filtrul super-sport care lasa praful sa intre in motor ? Asta nu iti da de gandit ?
  • bizzzar3

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sorin666 te invit sa intrii pe urmatorul link sa observi un filtru cu adevarat sport nu bucata de hartie in forma de con care se numeste "filtru sport" : http://www.bmcairfilter.com...Detail.asp?ID=203 , sunt filtre din carbon produse de BMC cine mai stie cate ceva despre tuning sigur a auzit de ele . Acesta este un filtru sport . Cat despre tuning optic prefer barile de la Luma model Lpc ( sunt barile de OPC dar cu mici modificari ) si care sunt din acelasi material care este facuta si bara , fibra mi se pare ceva de prost gust , daca tot dai un ban da-l pe ceva bun si calitativ (adica nemtesc) , Kit-ul costa 900 de eur ( bara fata si bara spate )
Bara fata : http://www.albstadt-net.de/...astralpcr03a.jpeg
Baras spate : http://www.albstadt-net.de/lumma/Opel/img1.jpeg
Eleron luneta : http://www.albstadt-net.de/...hblendeastra.jpeg

Iti dau dreptate si eu am preferat sa iau o masina nemodificata si sa o modific eu , dar parerea mea , cand incepi si bagi mii de euro nu iei in calcul ca sa o vinzi , pentru ca , iarasi intervine parerea mea , daca as face asta mi-as bate joc de munca mea , iar in cazul ca voi fii nevoit sa o dau as da-o la cineva pe care il cunosc stiu ca o sa aiba grija de masina sau la un adevarat pasionat nu la copii care se uita la 2f2f si se joaca nfs pe calculator .
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dupa mine, masina e un produs care se consuma, ca oricare altul... o iei (o modifici lejer daca ai chef) o folosesti cativa ani si o vinzi pana e "in forma" si vrei sa treci la altceva... Wink
1000E pe doua bare nu asi da nici sa ma arzi cu fierul rosu Embarassed personal cred ca imi pot exprima personalitatea si in mod mai discret... si asta desi recunosc dreptul fiecaruia sa faca ce vrea cu banii lui... si stiind bine ca mi-asi permite fara probleme...
Asta este deci chestie de gust (in cazul de fata, recunosc, e de BUN gust...)
Cat despre filtre, axe cu came, etc, etc... eu sunt mult mai reticent si... realist... cumpar un motor mai mare... Razz Pentru o masina "de strada" desigur, raliurile nu le mai fregventez din facultate...
  • bizzzar3

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu inca sunt la facultate Smile)) . Sorin666 iti fac tuning-ul in limita bugetului fara sa afectezi celelalte activitati sau nevoi . Cat despre piesele aftermarket pentru masini este o idee buna , intrucat la noi daca iti cumper un motor de 3000 platesti impozitul cam 3000 de ron si rca-ul si incepe sa te doara capul cu cate taxe si impozite , si daca o mai si aduci de afara ... sigur incepe sa te doara capul , deci pana cand se va incepe sa se indrepte legislatia si reglementarile privind taxele auto , prefer tuning-ul Smile) .
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asta ar fi deci diferenta... masinile de cand am terminat eu facultatea sunt oale si ulcele, am privilegiul de a nu plati aceleasi biruri, imi permit o masina "buna" si o rabla pentru naveta, intr-un fel te inteleg Embarassed
Vezi sa nu obtii o "ferrari" cu motor de "trabant" Rolling Eyes
Iar din punct de vedere STRICT economic, vei observa si tu in cativa ani ca e jenant sa pierzi cate 10k Euro odata la xxx ani pe un obiect utilitar care isi pierde 15% di valoare pe an...
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR