Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • 2000edition

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am spart eu catalizatorul la masina din semnatura care are aceeasi motorizare cu a ta .

Am facut asta din cauza ca aveam niste probleme cu motorul si il banuiam infundat.
Imi e greu sa zic ce modificari au aparut in functionare ptr ca am facut asta acum vreo 4 ani si de atunci tot asa merg fara sa am cu ce compara; ba chiar de 2 ani merg si fara toba finala pe care am pierdut-o prin zapada( imi place cum se aude fara si asa am lasat-o) .

Masina trage bine avand in vedere ca nu mai e la prima tinerete; nu stiu pe termen lung ce impact are toata treaba asta asupra motorului/turbinei etc. ...
Skip ads

  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Are doar asupra mediului si la ITP
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sunt cazuri si cazuri . Cei carora le-am dat jos mi-au spus ca se simte o mica diferenta (dar erau infundate) . Doar ca ultima oara am dat la un Mercedes ML si era intact , doar ca zdranganea in toba. Proprietarul a insistat sa-l dam jos dar nu a existat diferenta de putere in acest caz , iar prin acel fagure chiar puteai vedea(era ca nou). Personal nu l-as da jos .
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
NU! catalizator scos = cu 0, nu veniti cu argumente ca rupe asfaltul pentru ca nu il rupe, il am scos de aproape 7-8 lunii si nu am simtit nimic inafara de consum mai mare in + degeaba...
P.s. Motorul este in mintile lui totale.
Cine a simtit cum am mai citit era infundat, dar daca masina era in mintile ei, catalizatorul in regula, nici-o diferenta!
Sfat? Nu il scoateti..Smile
  • eudey

  • Mesaje scrise: 607
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu miam facut remap la o vectra b y20dth si pana sa dau jos catalizatorul si intermediara nu puteam sa fac un passat de 116 hp,dupa ce leam dat jos nu mai discut cu el,si in plus imi place cum suiera in toba finala
  • misublu89

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
daca elimin catalizatorul la un z16xep creste consumul ? vreau sa'i fac galerie custom cu serpisorii din inox si catalizatorul este legat de galerie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul creste dar si zgomotul putin. Foloseste catalizatorul si schimba numai serpisorii https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=80
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,188
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu tot nu m-am lamurit. Daca dau catalizatorul jos ma ajuta cu ceva? Dar daca sparg doar carbunele/fagurele din el?
Asta vreau sa fac pe un Z18XE si nu stiu daca se merita. Consumul cam cu cat ar creste?
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,090
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
misublu89 a scris:daca elimin catalizatorul la un z16xep creste consumul ? vreau sa'i fac galerie custom cu serpisorii din inox si catalizatorul este legat de galerie.


Eu am eliminat catalizatorul original, mi-am facut serpi custom 4-2-1 traseu inox pe 55 cu 2 tobe inox magnalow freeflow si catalizator sport cu 200CPI si iti pot spune ca acum sunt egal daca nu ceva mai bun decat un bertone de 125cp....
La mine a crescut consumul cu maxim 1 litru la suta. acum la mers in exterior pana in 110 nu sare de 6%, inainte nu sarea de 5,4% in schimb la viteza mai mare (peste 140) imi ia cam acum cc.a 8-9% inainte nu sarea de 7-7,5%.... In oras nu stiu sa-ti spun ca imi place cum suna evacuarea si nu menajez pedala de acceleratie Twisted Evil
  • misublu89

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns , exact asta vroiam sa stiu , legat de traseul de evacuare (cat back) mia recomandat cineva 63mm, finala am si eu tot magnaflow. u ai si remap? iar consumul tau e vis Smile) cel mai putin 7.2 am avut eu la drum intins roma-constanta, am scos o data si 20 dar eram la nocturne Smile)
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,090
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Remap inca nu i-am facut, mai sunt cateva de facut inainte de remap....legat de traseu e prea mare 63(asa mare se pune pe motoare mai puternice) este suficient 55 tinand cont ca stock este 45
  • niladam2002

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am renuntat la catalizator pentru ca era ceramica sparta in el si acum, nu pot spune decat ca se aude ca un tractor, nicidecum nu se simte vreo schimbare in mersul motorului.
Parerea mea este sa nu renuntati la el, decat provizoriu, doar daca are ceramica sparta.
Toate cele bune!
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,090
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ia schimba mataluta si restul traseului si fa-l de inox (eventual cu diamatru ceva mai mare) cu tobe tot de inox sa vezi ca nu mai suna ca un tractor.

P.S. Ai renuntat de tot la el? sau doar ai scos ceramica din el si l-ai lasat fizic in continuare pe masina?
  • niladam2002

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Era un sunet sport mult mai placut cu catalizator, acum se aude mai tare si mai metalic, plus ca atunci cand accelerez se aude destul de puternic zgomotul...la 2500-3000 turatii se aude de parca as avea 4000-5000 rot/min. Parca a pierdut si din putere, acum are un lag la acceleratie.
Faza e ca atunci cand l-am "disecat" am observat ca nu mai avea ceramica decat la intrare si la iesire, in partea de mijloc lipsind cu desavarsire. Atasez si o poza

Si ce inseamna restul traseului? De la galerie pana la intermediara si de la intermediara pana la finala?
Momentan am montat o teava pana gasesc un catalizator SH, banuiesc ca daca l-as fi golit de ceramica ar fi sunat la fel ca si acum, cu teava.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,090
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@niladam2002 ... ai un PM
  • nitescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2015

  • Mesaj Privat
sal mai baieti am si eu o intrebare la voi daca mai este cineva pe aici, am un opel z16xe benzina, e4, am descoperit de curand ca eu am catalizatorul gol si egr anulat(taiata tija din interior) cica e pe deschis acum, vroiam sa stiu daca pe viitor imi afecteza cu ceva , ceva ,daca as merge asa cu ea, din cate am inteles daca ai iau egr s-ar putea sa nu mearga cum trebuie daca nu-i iau si catalizator si invers, deci ce ma sftuiti?
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR