- testo
- **
- 300 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 300 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- **
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
Si eu am o problema cu temperatura apei, desi afara sunt aproape 40 de grade si cum merg mai mult cu masina in oras apa nu urca in bord mai mult de 80 grade max 85.
Daca merg cu ea cu 2-3 - a dar turata undeva peste 2500 de ture incepe incet sa urce spre 90 de grade.
Termocupla cupleaza pe la 92-95 grade. Azi am decis sa schimb senzorul de apa ca tare imi este frica ca da o eroare gresita la calculator.
Spun asta si din cauza ca chiar daca e cald, chiar daca este rece nu imi cupleaza de loc bujiile, am inteles ca normal ar trebui sa cupleze bujiile si cand e cald si cand e rece.
Daca merg cu ea cu 2-3 - a dar turata undeva peste 2500 de ture incepe incet sa urce spre 90 de grade.
Termocupla cupleaza pe la 92-95 grade. Azi am decis sa schimb senzorul de apa ca tare imi este frica ca da o eroare gresita la calculator.
Spun asta si din cauza ca chiar daca e cald, chiar daca este rece nu imi cupleaza de loc bujiile, am inteles ca normal ar trebui sa cupleze bujiile si cand e cald si cand e rece.
Tzony
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
gaby_bub
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2011
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
Tzony
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
ms! pai mie imi porneste ventilatorul pe la 97 grade si se opreste pe la 95-96 si apoi peste doua min porneste din nou ventilatorul,acum am bagat mufa aceia in priza aia dupa radiator ca era scoasa nustiu de cand...problema e ca acum iam dat si termostatul jos si nustiu daca e ok din cauza termostatului sau mufi de pe radiator ....
Ultima modificare făcută de Tzony la Dum 16 Jun, 2013 3:56 pm
Ultima modificare făcută de Tzony la Dum 16 Jun, 2013 3:56 pm
Tzony
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
blaster
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
stan raul
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Va salut.la circuitul de racire la opel vectra b 2001 z18xe pe furtunul cel subtire de iese din radiator si intra in vas nu trebuie sa curga antigel in vas?sa recirule ?si pe cel de vine din clapeta de acceleratie?am vazut la astra g ca pe cel din radiator curge non stop.cu motorul pornit bineinteles..
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
va salut.este vorba de o vectra b z18xe functioneaza perfect doar ca temperatura sta intre 95 si 100 de grade chiar si mai mult in oras cand pornesc ventilatoarele cand nu pornesc.rezistentele sunt bune la ambele termostatul este scos din circuit pompa de apa noua atingel 50 50 nu da cu antigelul afara nici cand ajunge la rosu nu unfla furtune.ce as putea face?este problema electrica dar am nevoie de ceva sfaturi.multumesc
CGeorgian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2017
- Mesaj Privat
Colegi am si eu o problema cu instalația de ac si anume:cuplez ac si pleacã ambele ventilatoare dupa vreo 5 sec cel de la radiatorul de anrigel se opreste si mai porneste cand se ridica temperatura apei doar pe treapta 1. Cel de la freonizari a spus ca nu este normal sa faca presiune de aproape 30 bari pe ceasul rosu si este posibil sã pocneasca instalația. A mai pãțit cineva Asa? Vectra b 1.6 16v
- stefihouse
- **
- 71 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Maramures
stefihouse
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
testo a scris:Am o vectra b din 97 si am probleme cu racirea motorului doar cand dau drumu la AC. Anume: dau drumu la AC pleaca ambele ventilatore oky dar dupa un timp ventilarotu din spatele radiatorului de antigel se opreste si nu mai porneste decat in treapta 2 sau 3(nu stiu exact cate trepte are) cand ajunge tempereatura undeva la 100 grade. Cand se opreste ventilatoru de la antigel cel din fata de la AC isi mareste turatia si nu-mi mai baga nici rece bine. Mentionez ca i-am schimbat toate releele din ambele cutiute de langa baterie, sondela de presiune de la ac, termocupla de sus(albastra), sigurante totul oky.
Va rog frumos un raspuns sau macar o presupunere ca nu stiu ce sa-i mai fac si mor si de cald in ea. Am uitat sa spun freon in instalatie am suficient(cu asta ma ocup:D).
Va rog frumos un raspuns sau macar o presupunere ca nu stiu ce sa-i mai fac si mor si de cald in ea. Am uitat sa spun freon in instalatie am suficient(cu asta ma ocup:D).
Salutare. Exact aceaasi problema o am si eu de 2 ani. Dau drumul la clima, la rece merg ambele ventilatoare dar cand se incalzeste putin motorul, se opreste cel de pe radiatorul mare si merge doar cel mic de clima. Abia la 100 de grade porneste iarasi ventilatorul mare, eficienta instalatiei de AC in acest timp aproape zero. Sa fie treapta 2 de pe ventilatorul mare? MERCI!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- stefihouse
- **
- 71 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Maramures
stefihouse
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Big_electro61, protecta termica(siguranta) este pe panoul de sigurante fuzibile? O sa le verific pe toate care ar putea fi raspunzatoare de vreun ventilator conform schemei de pe capac. Releul maroniu cred ca da comenzi electroventilatorului. S-ar putea sa ajung sa dau jos ventilatorul sa vad acolo rezistenta cu pricina. Motorul meu este Z16XE cu 2 ventilatoare, cred ca are 3 trepte de turatie. Merci
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/808...511_pru5vmrv0.jpg siguranta electrica cedeaza(se arde) la scurtcircuit,iar siguranta termica se arde la prag de temperatura...
- stefihouse
- **
- 71 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Maramures
stefihouse
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Merci big_electro61 pt sfaturi!
Reiau simptomele defectiunii mele La temperatura de 95-98 grade, pornesc ambele ventilatoare(mic si mare), iar dupa aceasta temperatura, sa zicem in jur de 105 grade, cel mare se opreste(banuiesc ca e treapta 2) reluindu-si activitatea dupa 115 grade aprox. la turatie mare(treapta 3).In tot acest timp cel mic merge in continuu. Dilema mea este cum reusesc sa-i gasesc problema? Pana acum din ce am gasit pe aici nu am vazut nimic asemanator cu modelul meu. Pun poza in atas, mufarea lui se face la partea superioara, daca scot mufa cu 3 pini , se opresc ambele ventilatoare. Cablul care merge spre motorul ventilatorului are 4 fire.Pe corpul motorului e fixat un cilindru negru cu diametru de aprox 10mm si lung de 120 mm in care intra doua fire rosu si maro, alte 2 fire ce vin impreuna cu ele intra in motorul electroventilatorului.Aceasta sa fie rezistenta termica de care se vorbeste? Ea raspunde de toate 3 treptele de turatie? La unele modele de Zafira am vazut relee pe fiecare treapta de turatie. Al meu nu are asa ceva.
Inainte de a da jos masca din fata si farurile pt a extrage electroventilatorul,vreau sa ma asigur ca acolo e problema. Merci big_electro61 pt eventualele sfaturi !
Reiau simptomele defectiunii mele La temperatura de 95-98 grade, pornesc ambele ventilatoare(mic si mare), iar dupa aceasta temperatura, sa zicem in jur de 105 grade, cel mare se opreste(banuiesc ca e treapta 2) reluindu-si activitatea dupa 115 grade aprox. la turatie mare(treapta 3).In tot acest timp cel mic merge in continuu. Dilema mea este cum reusesc sa-i gasesc problema? Pana acum din ce am gasit pe aici nu am vazut nimic asemanator cu modelul meu. Pun poza in atas, mufarea lui se face la partea superioara, daca scot mufa cu 3 pini , se opresc ambele ventilatoare. Cablul care merge spre motorul ventilatorului are 4 fire.Pe corpul motorului e fixat un cilindru negru cu diametru de aprox 10mm si lung de 120 mm in care intra doua fire rosu si maro, alte 2 fire ce vin impreuna cu ele intra in motorul electroventilatorului.Aceasta sa fie rezistenta termica de care se vorbeste? Ea raspunde de toate 3 treptele de turatie? La unele modele de Zafira am vazut relee pe fiecare treapta de turatie. Al meu nu are asa ceva.
Inainte de a da jos masca din fata si farurile pt a extrage electroventilatorul,vreau sa ma asigur ca acolo e problema. Merci big_electro61 pt eventualele sfaturi !