- andras212
- **
- 228 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
@dolc3_sell -am avut si eu problema asta. vectra mea este din 98 si mi-a aparut problema la abs vreo 5 ani in urma.Pe scurt, mai mult decat sigur este unul din senzorii de la rotile de pe fata. imbatraneste cablul si se intrerup firele in interior chiar in locul unde este solicitat mai mult,acolo unde are bucla aceea libera si se misca dupa cum virezi rotile.
parerea mea este ca iti da impresia ca se intampla de la 60 km in realitate este aleatoriu,iar pe masura ce conductorul se deterioreaza tot mai mult se va aprinde becul in bord mai repede.
daca iti danseaza si acul de la kilometraj un pic ciudat ,o data cu aprinderea martorului, fara dubiu este senzorul de pe partea stanga care da si informatia pentru viteza la ecu. daca nu afecteaza indicatorul de viteza atunci probabil este cel de pe dreapta.
se poate controla si cu multimetru,daca ai schema electrica, desfaci mufa de pe calculatorul abs si verifici daca ai continuitate le pinii unde ajunge semnalul senzorilor. sunt 4 perechi,cate una pe fiecare roata.Atentie unde masori cu multimetrul ca este si curent 12v de alimentare penrtu ecu, pe mufa.Ar fi si mai bine daca in timp ce verifici continuitarea senzorului poti misca firul ,mai ales bucla de care spuneam.
parerea mea este ca iti da impresia ca se intampla de la 60 km in realitate este aleatoriu,iar pe masura ce conductorul se deterioreaza tot mai mult se va aprinde becul in bord mai repede.
daca iti danseaza si acul de la kilometraj un pic ciudat ,o data cu aprinderea martorului, fara dubiu este senzorul de pe partea stanga care da si informatia pentru viteza la ecu. daca nu afecteaza indicatorul de viteza atunci probabil este cel de pe dreapta.
se poate controla si cu multimetru,daca ai schema electrica, desfaci mufa de pe calculatorul abs si verifici daca ai continuitate le pinii unde ajunge semnalul senzorilor. sunt 4 perechi,cate una pe fiecare roata.Atentie unde masori cu multimetrul ca este si curent 12v de alimentare penrtu ecu, pe mufa.Ar fi si mai bine daca in timp ce verifici continuitarea senzorului poti misca firul ,mai ales bucla de care spuneam.
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat