- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Opel Zafira Tourer ecoFLEX: un 'lounge' pe roti ce emite doar 119 g de CO2/km
La scurt timp dupa inceperea vanzarilor noului model Zafira Tourer, Opel va oferi si o versiune ecoFLEX, cu emisii de CO2 extrem de reduse, a monovolumului cu sapte locuri. Fiind echipat cu sistemul Start/Stop si un pachet cuprinzator de tehnologii ecoFLEX, noul Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX emite doar 119 g de CO2/km. Datorita acestei caracteristici, autovehiculul se situeaza intre monovolumele compacte cu cele mai reduse emisii de gaze, dezvoltand o putere de 96 kW/130 cp si generand un cuplu maxim de 300 Nm.
La fel ca ceilalti membri ai familiei ecoFLEX, modelul Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX contrazice ideea preconceputa conform careia reducerea consumului de carburant si a emisiilor de gaze are un impact negativ inevitabil asupra performantelor de conducere. Modelul Zafira Tourer ecoFLEX cu motor turbodiesel de 130 cp, cu o cilindree de 2 litri, 4 cilindri si sistem de injectie common-rail, cu control optimizat al procesului de ardere si reducerea frecarii interne, consuma doar 4,5 litri de motorina la 100 km in cadrul ciclului mixt de testare.
Viteza maxima este de 193 km/h, modelul monovolum accelerand de la 0 la 100 km/h in 11,4 secunde. Combinatia dintre motorul diesel eficient si sistemul optimizat de transmisie manuala cu sase trepte de viteza si raporturi de transmisie mai mari contribuie, de asemenea, la succesul cu care este pastrat echilibrul dintre performante si consum.
Masuri cuprinzatoare pentru reducerea consumului si a emisiilor de gaze
Pentru reducerea consumului noului model Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX a fost adoptata o gama intreaga de masuri pentru motor si componentele din jurul acestuia, precum si pentru caroserie, acestea detinand rolul principal in obtinerea rezultatului. Pentru imbunatatirea caracteristicilor aerodinamice, caroseria a fost coborata cu 10 mm si in grila radiatorului a fost integrat un obturator activ pentru aer. Acesta ramane deschis pentru a mentine temperatura optima la viteze reduse si atunci cand motorul functioneaza la sarcina termica ridicata, cum ar fi pe drumuri in rampa sau in modul remorcare, inchizandu-se automat la viteze mai mari si directionand curentul de aer in jurul autovehiculului.
Acest fapt imbunatateste caracteristicile aerodinamice, reduce consumul de carburant si emisiile de CO2. Modelul Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX este echipat cu pneuri 225/50 R17 cu rezistenta redusa la rulare. Indicatorul pentru schimbarea treptelor de viteza - un cadran iluminat pozitionat intre vitezometru si tahometru - semnaleaza soferului momentul ideal pentru schimbarea intr-o treapta de viteza superioara si il ajuta sa adopte un stil de conducere care sa asigure reducerea consumului de carburant.
Eficient si dinamic: management optimizat al motorului si transmisiei
Sistemul optimizat de management al motorului, care a fost proiectat de inginerii de la Opel pentru unitatea de propulsie turbodiesel cu patru cilindri, cilindree de 2,0 litri si sistem de injectie common-rail, care dezvolta o putere de 96 kW/130 cp, garanteaza o eficienta maxima. Cuplul maxim, de 300 Nm, este disponibil la turatii intre 1.750 si 2.500 rpm. Noul sistem de injectie multipla, la o presiune de 1.600 bar, imbunatateste procesul de ardere si reduce consumul de carburant.
Pentru a reduce frecarea in cadrul motorului, arborele cu came se sprijina pe rulmenti cu ace. Senzorii pentru presiunea in cilindri din cadrul bujiilor incandescente (tehnologia de combustie Cleantech) asigura un control foarte precis al combustiei. O pompa de ulei cu debit variabil asigura cu exactitate presiunea necesara a uleiului. Aceasta este controlata de modulul de control al motorului si ajuta la reducerea emisiilor de CO2.
Inteligent: recuperarea energiei in modul de supraturare a motorului
Pentru a asigura managementul optim al energiei electrice, Opel a introdus un sistem de recuperare a energiei de franare care recupereaza energia cinetica prin intermediul generatorului in modul de supraturare a motorului, transformand-o in energie electrica pentru alimentarea bateriei. Aceasta se produce automat in momentul in care soferul elibereaza pedala de acceleratie sau apasa pedala de frana. Atunci cand bateria are un nivel suficient de incarcare, este redusa semnificativ cantitatea de energie electrica produsa de generator, consumatorii electrici fiind alimentati in modul de economisire a carburantului cu ajutorul energiei electrice stocate.
Astfel, motorul nu mai trebuie sa actioneze generatorul in momentul accelerarii, reducand astfel consumul de carburant si emisiile de gaze. In plus, la fel ca in cazul tuturor modelelor Zafira Tourer, compresorul sistemului de climatizare este activat prin intermediul unui cuplaj doar atunci cand este necesar.
Eficient: sistemul Start/Stop reduce perioadele de functionare la ralanti a motorului
Pana in primavara anului 2012, sistemul Start/Stop creat de Opel va fi disponibil pentru peste 30 de combinatii autovehicul - motor, ajutand la imbunatatirea pe termen lung a compatibilitatii cu standardele pentru protectia mediului. Sistemul Start/Stop asigura oprirea automata a motorului imediat ce soferul selecteaza pozitia neutra a schimbatorului de viteze, elibereaza ambreiajul si acul tahometrului se deplaseaza in pozitia speciala Autostop. Pentru a porni din nou, soferul trebuie doar sa comute in treapta intai de viteza.
O baterie puternica asigura fiabilitatea maxima a sistemului electric si pornirea imediata a motorului, in orice moment. Din motive de siguranta si pentru confortul pasagerilor, elementele de control al temperaturii si servofranei cu vacuum raman active in timpul fazei Autostop. Atunci cand considera ca este necesar, de exemplu in cazul unui trafic lent, cu opriri si porniri frecvente, soferul poate dezactiva manual sistemul, cu ajutorul comutatorului "eco".
Scurta prezentare a masurilor de reducere a emisiilor de CO2 pentru modelul Zafira Tourer ecoFLEX
Pachet de tehnologii pentru motor ce include tehnologia "de combustie Clean Tech"
Sistem inteligent Start/Stop cu recuperarea energiei de franare
Sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si reducerea fortelor de frecare, cu o configuratie optimizata a arborilor si pinioanelor
Caracteristici aerodinamice imbunatatite, inclusiv un obturator activ pentru aer si garda la sol coborata
Pneuri cu rezistenta la rulare optimizata
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/green...co2-km-10579.html
La scurt timp dupa inceperea vanzarilor noului model Zafira Tourer, Opel va oferi si o versiune ecoFLEX, cu emisii de CO2 extrem de reduse, a monovolumului cu sapte locuri. Fiind echipat cu sistemul Start/Stop si un pachet cuprinzator de tehnologii ecoFLEX, noul Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX emite doar 119 g de CO2/km. Datorita acestei caracteristici, autovehiculul se situeaza intre monovolumele compacte cu cele mai reduse emisii de gaze, dezvoltand o putere de 96 kW/130 cp si generand un cuplu maxim de 300 Nm.
La fel ca ceilalti membri ai familiei ecoFLEX, modelul Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX contrazice ideea preconceputa conform careia reducerea consumului de carburant si a emisiilor de gaze are un impact negativ inevitabil asupra performantelor de conducere. Modelul Zafira Tourer ecoFLEX cu motor turbodiesel de 130 cp, cu o cilindree de 2 litri, 4 cilindri si sistem de injectie common-rail, cu control optimizat al procesului de ardere si reducerea frecarii interne, consuma doar 4,5 litri de motorina la 100 km in cadrul ciclului mixt de testare.
Viteza maxima este de 193 km/h, modelul monovolum accelerand de la 0 la 100 km/h in 11,4 secunde. Combinatia dintre motorul diesel eficient si sistemul optimizat de transmisie manuala cu sase trepte de viteza si raporturi de transmisie mai mari contribuie, de asemenea, la succesul cu care este pastrat echilibrul dintre performante si consum.
Masuri cuprinzatoare pentru reducerea consumului si a emisiilor de gaze
Pentru reducerea consumului noului model Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX a fost adoptata o gama intreaga de masuri pentru motor si componentele din jurul acestuia, precum si pentru caroserie, acestea detinand rolul principal in obtinerea rezultatului. Pentru imbunatatirea caracteristicilor aerodinamice, caroseria a fost coborata cu 10 mm si in grila radiatorului a fost integrat un obturator activ pentru aer. Acesta ramane deschis pentru a mentine temperatura optima la viteze reduse si atunci cand motorul functioneaza la sarcina termica ridicata, cum ar fi pe drumuri in rampa sau in modul remorcare, inchizandu-se automat la viteze mai mari si directionand curentul de aer in jurul autovehiculului.
Acest fapt imbunatateste caracteristicile aerodinamice, reduce consumul de carburant si emisiile de CO2. Modelul Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX este echipat cu pneuri 225/50 R17 cu rezistenta redusa la rulare. Indicatorul pentru schimbarea treptelor de viteza - un cadran iluminat pozitionat intre vitezometru si tahometru - semnaleaza soferului momentul ideal pentru schimbarea intr-o treapta de viteza superioara si il ajuta sa adopte un stil de conducere care sa asigure reducerea consumului de carburant.
Eficient si dinamic: management optimizat al motorului si transmisiei
Sistemul optimizat de management al motorului, care a fost proiectat de inginerii de la Opel pentru unitatea de propulsie turbodiesel cu patru cilindri, cilindree de 2,0 litri si sistem de injectie common-rail, care dezvolta o putere de 96 kW/130 cp, garanteaza o eficienta maxima. Cuplul maxim, de 300 Nm, este disponibil la turatii intre 1.750 si 2.500 rpm. Noul sistem de injectie multipla, la o presiune de 1.600 bar, imbunatateste procesul de ardere si reduce consumul de carburant.
Pentru a reduce frecarea in cadrul motorului, arborele cu came se sprijina pe rulmenti cu ace. Senzorii pentru presiunea in cilindri din cadrul bujiilor incandescente (tehnologia de combustie Cleantech) asigura un control foarte precis al combustiei. O pompa de ulei cu debit variabil asigura cu exactitate presiunea necesara a uleiului. Aceasta este controlata de modulul de control al motorului si ajuta la reducerea emisiilor de CO2.
Inteligent: recuperarea energiei in modul de supraturare a motorului
Pentru a asigura managementul optim al energiei electrice, Opel a introdus un sistem de recuperare a energiei de franare care recupereaza energia cinetica prin intermediul generatorului in modul de supraturare a motorului, transformand-o in energie electrica pentru alimentarea bateriei. Aceasta se produce automat in momentul in care soferul elibereaza pedala de acceleratie sau apasa pedala de frana. Atunci cand bateria are un nivel suficient de incarcare, este redusa semnificativ cantitatea de energie electrica produsa de generator, consumatorii electrici fiind alimentati in modul de economisire a carburantului cu ajutorul energiei electrice stocate.
Astfel, motorul nu mai trebuie sa actioneze generatorul in momentul accelerarii, reducand astfel consumul de carburant si emisiile de gaze. In plus, la fel ca in cazul tuturor modelelor Zafira Tourer, compresorul sistemului de climatizare este activat prin intermediul unui cuplaj doar atunci cand este necesar.
Eficient: sistemul Start/Stop reduce perioadele de functionare la ralanti a motorului
Pana in primavara anului 2012, sistemul Start/Stop creat de Opel va fi disponibil pentru peste 30 de combinatii autovehicul - motor, ajutand la imbunatatirea pe termen lung a compatibilitatii cu standardele pentru protectia mediului. Sistemul Start/Stop asigura oprirea automata a motorului imediat ce soferul selecteaza pozitia neutra a schimbatorului de viteze, elibereaza ambreiajul si acul tahometrului se deplaseaza in pozitia speciala Autostop. Pentru a porni din nou, soferul trebuie doar sa comute in treapta intai de viteza.
O baterie puternica asigura fiabilitatea maxima a sistemului electric si pornirea imediata a motorului, in orice moment. Din motive de siguranta si pentru confortul pasagerilor, elementele de control al temperaturii si servofranei cu vacuum raman active in timpul fazei Autostop. Atunci cand considera ca este necesar, de exemplu in cazul unui trafic lent, cu opriri si porniri frecvente, soferul poate dezactiva manual sistemul, cu ajutorul comutatorului "eco".
Scurta prezentare a masurilor de reducere a emisiilor de CO2 pentru modelul Zafira Tourer ecoFLEX
Pachet de tehnologii pentru motor ce include tehnologia "de combustie Clean Tech"
Sistem inteligent Start/Stop cu recuperarea energiei de franare
Sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si reducerea fortelor de frecare, cu o configuratie optimizata a arborilor si pinioanelor
Caracteristici aerodinamice imbunatatite, inclusiv un obturator activ pentru aer si garda la sol coborata
Pneuri cu rezistenta la rulare optimizata
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/green...co2-km-10579.html
leomaciu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am vazut si eu ieri un nou model Zafira..frumos si util pentru familii numeroase.Ce am vazut prima data este lumina ambientala rosie ce se vede la toate cele 4 portiere, pe o lungime de cca 30 cm de-a lungul cotierei/maner in usi.este un fel de tub luminat.Frumos , dar parca cam prea mult.Design-ul per total este clasa 1.
Viitoare mea masina ar fi insignia ori zafira...imi mai trebuie vreo 10,15 euro
Salutari!
Viitoare mea masina ar fi insignia ori zafira...imi mai trebuie vreo 10,15 euro
Salutari!
MOFT
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Abea azi am vazut modelul Zafira- C.
M-a izbit asemanarea la exterior cu ford c-max.Cand am luat-o pe a mea(cea din semnatura),dintre astea am vrut sa aleg asa ca parca asta as fi vrut-o atunci.E frumoasa,desi parca nu mai e asa opel.Dar avand in vedere criza si proprietarul(GM),vedem rezultatul---opel-fordul zafira
Bine ca a pastrat interiorul de opel,pt ca cel de la c-max e jalnic la confort.
M-a izbit asemanarea la exterior cu ford c-max.Cand am luat-o pe a mea(cea din semnatura),dintre astea am vrut sa aleg asa ca parca asta as fi vrut-o atunci.E frumoasa,desi parca nu mai e asa opel.Dar avand in vedere criza si proprietarul(GM),vedem rezultatul---opel-fordul zafira
Bine ca a pastrat interiorul de opel,pt ca cel de la c-max e jalnic la confort.
edv_ro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
PORTI DESCHISE 24 - 25 FEBRUARIE 2012
http://www.opel.ro/oferte-s...s/open-doors.html
Noul GTC Astra. Este de ajuns o singurã privire asupra modelului GTC Astra ºi vei simþi pasiunea. Grila radiatorului de formã trapezoidalã, de mari dimensiuni, amplasatã jos în bara de protecþie faþã accentueazã caracterul sportiv al acestui autovehicul. Designul dinamic al farurilor conferã autovehiculului un aer sportiv - o combinaþie ineditã de faruri bi-xenon în formã de ochi de vultur ºi lumini diurne în formã de aripã, cu tehnologie LED. Bara cromatã cu care te-ai obiºnuit deja are acum un plus de rafinament ºi este amplasatã proeminent deasupra grilei radiatorului. Nu îþi rãmâne decât sã-l testezi.
Zafira Tourer. Bun venit la o nouã modalitate de perceptie a spatiului în segmentul monovolumelor! Mergi mai departe de simpla functionalitate si descoperã un loc unde te simti bine, unde te poþi relaxa si poþi fi tu însuþi: un lounge pe roti.
Noul Combo. Douã variante de lungime ºi de înãlþime, cinci motoare, transmisie manualã automatizatã pentru motorul 1.6 CDTI de 90 cp ºi sarcina utila de pânã la 1 tonã: noile autovehicule comerciale Opel Combo le au pe toate. Vrei mai mult? Urcã la bord.
Sunt curios ce preturi oficiale va avea Zafira Tourer in Romania, caci 'din auzite' se vehiculeaza preturi incepand cu 23.000 euro (pentru varianta cea mai ieftina). Cam multisor. Poate cu ceva reduceri......
http://www.opel.ro/content/...urrent_offers.pdf
Zafira Tourer deja va veni cu 1000 euro reducere, asa cum se poate vedea pe site-ul Opel Romania
http://www.opel.ro/oferte-s...s/open-doors.html
Noul GTC Astra. Este de ajuns o singurã privire asupra modelului GTC Astra ºi vei simþi pasiunea. Grila radiatorului de formã trapezoidalã, de mari dimensiuni, amplasatã jos în bara de protecþie faþã accentueazã caracterul sportiv al acestui autovehicul. Designul dinamic al farurilor conferã autovehiculului un aer sportiv - o combinaþie ineditã de faruri bi-xenon în formã de ochi de vultur ºi lumini diurne în formã de aripã, cu tehnologie LED. Bara cromatã cu care te-ai obiºnuit deja are acum un plus de rafinament ºi este amplasatã proeminent deasupra grilei radiatorului. Nu îþi rãmâne decât sã-l testezi.
Zafira Tourer. Bun venit la o nouã modalitate de perceptie a spatiului în segmentul monovolumelor! Mergi mai departe de simpla functionalitate si descoperã un loc unde te simti bine, unde te poþi relaxa si poþi fi tu însuþi: un lounge pe roti.
Noul Combo. Douã variante de lungime ºi de înãlþime, cinci motoare, transmisie manualã automatizatã pentru motorul 1.6 CDTI de 90 cp ºi sarcina utila de pânã la 1 tonã: noile autovehicule comerciale Opel Combo le au pe toate. Vrei mai mult? Urcã la bord.
Sunt curios ce preturi oficiale va avea Zafira Tourer in Romania, caci 'din auzite' se vehiculeaza preturi incepand cu 23.000 euro (pentru varianta cea mai ieftina). Cam multisor. Poate cu ceva reduceri......
http://www.opel.ro/content/...urrent_offers.pdf
Zafira Tourer deja va veni cu 1000 euro reducere, asa cum se poate vedea pe site-ul Opel Romania
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Azi am oprit la GTT sa vad noua Zafira.As putea sa spun ca e putin sub asteptarile mele sau cel putin modelul expus....
ComparatA cu Zafira A,e putin SF,comparata ci Insignia , cel putin modelul expus lasa de dorit.Daca vrei ceva dotari,cred ca sare cu mult peste pretul Insigniei.
P.S. modelul expus era ESSENTIA
avea sigla turbo,probabil 1,4,asa cum reiese din lista de preturi(1,6 turbo nu exista),
negru(nici cu o reducere de 1000 de euro nu as lua-o),
volan fara piele,cu comenzi de radio,fara comenzi de cruise control(asta e la capatul manetei)
jante de tabla cu capace de pastic(gen jante de aliaj),asa am pe Insignia,dar pe cauciucurile de iarna....
CD 300 cu afisaj foarte ingust,a/c fara climatronic
ComparatA cu Zafira A,e putin SF,comparata ci Insignia , cel putin modelul expus lasa de dorit.Daca vrei ceva dotari,cred ca sare cu mult peste pretul Insigniei.
P.S. modelul expus era ESSENTIA
avea sigla turbo,probabil 1,4,asa cum reiese din lista de preturi(1,6 turbo nu exista),
negru(nici cu o reducere de 1000 de euro nu as lua-o),
volan fara piele,cu comenzi de radio,fara comenzi de cruise control(asta e la capatul manetei)
jante de tabla cu capace de pastic(gen jante de aliaj),asa am pe Insignia,dar pe cauciucurile de iarna....
CD 300 cu afisaj foarte ingust,a/c fara climatronic
edv_ro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
Au aparut preturile pentru noua Zafira Tourer in Romania:
Essentia De la 20.490,00 €
Enjoy De la 21.390,00 €
Cosmo De la 23.690,00 €
Sursa (Configurator Opel.ro): http://www.opel.ro/autovehi...urator.html#/trim
Essentia De la 20.490,00 €
Enjoy De la 21.390,00 €
Cosmo De la 23.690,00 €
Sursa (Configurator Opel.ro): http://www.opel.ro/autovehi...urator.html#/trim
vioddo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am vazut-o si eu in showroom.
Mi-au placut oglinzile mai mari cu o vizibilitate sporita si faptul ca scaunele din spate se pot ridica fara a mai manipula cele trei scaune care inlocuiesc bancheta desi acestea practic micsoreaza volumul portbagajului. Portbagajul mi se pare mai mic decat la Zafira B deoarece copertina nu mai poate fi montata cand sunt ridicate scaunele din spate.
Imi pare rau ca nu se poate testa in aceasta campanie a portilor deschise.
Ramane de vazut fiabilitatea si consumul real al acestui nou motor (A 1.4 NET, 103 kW / 140 CP Start/Stop)
in comparatie cu dieselul (A 2.0 DT, 97 kW / 130 CP Start/Stop) care ramane prea scump in aceasta perioada.
Astept cu mare interes opiniile proaspetilor posesori de Zafira C.
Mi-au placut oglinzile mai mari cu o vizibilitate sporita si faptul ca scaunele din spate se pot ridica fara a mai manipula cele trei scaune care inlocuiesc bancheta desi acestea practic micsoreaza volumul portbagajului. Portbagajul mi se pare mai mic decat la Zafira B deoarece copertina nu mai poate fi montata cand sunt ridicate scaunele din spate.
Imi pare rau ca nu se poate testa in aceasta campanie a portilor deschise.
Ramane de vazut fiabilitatea si consumul real al acestui nou motor (A 1.4 NET, 103 kW / 140 CP Start/Stop)
in comparatie cu dieselul (A 2.0 DT, 97 kW / 130 CP Start/Stop) care ramane prea scump in aceasta perioada.
Astept cu mare interes opiniile proaspetilor posesori de Zafira C.
edv_ro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat