radu_mp a scris:Stefan tu mai mult ca sigur ai o problema la circuitul de motorina si/sau circuitul admisie/evacuare.Pana acum doua saptamani consumul meu in oras de provincie era de aproximativ 6-7% si de-odata mi-a crescut consumul la 12-13.Fum negru nu,balta sub masina nu.Am fost cu ea la mecanic mi-a dat pompa de injectie jos si surpriza capul axul pompei si capul hidraulic are joc si trage ulei de la distribuite in pompa+senzorul de turatie al pompei defect si nu mai inregistreaza cum trebuie si da cantitate de motorina gresita si unde nu trebuie.In plus,debitmetru obosit,galerie de admisie plina de calamina,filtru de aer murdar.Si consumurile astea de care spuneti voi mi se par mult prea mari.Tot cu un x20dtl mers prin Bucuresti a scos consumul de 7.5-8,nu 10-11 cum spuneti voi.Uitati-va la motorina sa nu fie neagra,curatati sorbul din rezervor,schimbati filtrul de aer si motorina,curatati admisia,curatati debitmetru cu spray special(nu ca mine cu betisoare cu vata cum am citit intr-un topic pe forum de mi-am rupt lamela dinauntru),face-ti-va presiunea in roti si in primul rand faceti la bosch car service sau oriunde are banc si tester pentru pompe de injectie bosch,e vreo 50-100 de lei.
din ce cauza ti sa zis ca s-a stricat capul hidraulic de la pompa?
din cate stiu, debitmetrul nu se curata, doar se schimba
sa se mai incalzeasca putin si ma pun si eu pe curatat admisia si sorbu
asta daca nu o vand si imi iau una pe benzina