Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • TyByShor

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2010

  • Mesaj Privat
darius , astra are 73 000 km,
bertone asa stiu si eu , sa circul 30min si dupaia merge.....greseala mea

jgyprime uitate si pe site-uri de masini, uitate si la alt leon , ce greutate are , nu te contrazic pentru ca ai vazut cu ochii tai , dar eu stiu ca nu este asa , are 1324kg din ce am vazut pe certificatul prietenului meu , si pe net , e la fel (app : mai sus am pus ca seatu are 1500kg am zis asa cu aproximatie si cu o pers in ea...)

e posibil sa fie puturoasa dar cu ESP ON , asa si astra este puturoasa, ...dar daca are ESP OFF eu nu inteleg cum ti se pare tie puturoasa....in fine...


Ultima modificare făcută de TyByShor la Vin 28 Jan, 2011 10:07 am
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stanstan a scris:Pai daca apa are 80 de grade si " motorul nu e neaparat sa se incalzeasca" atunci cine a incalzit apa?Frecarea cu aerul?De unde trag concluzia:cx mare =>incalzire rapida.Am inteles bine sau gresesc undeva?

Motorul produce caldura care e degajata in apa. Dar uleiul inca nu are temperatura optima.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mai pe romaneste: motorul produce caldura, o parte se transfera in aer, o parte in lichidul de racire, iar restul in ulei. Uleiul se incalzeste mai greu ca apa, are inertie calorica si cinetica mai mare.
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cand apa are 80 de grade cred ca uleiul are de ceva vreme temperatura optima ,chiar si mult hulitul gm5w30.Mai pe romaneste care este diferenta de temperatura intre ulei si apa intr-un motor in care apa are 80 de grade?
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cum dracu sa te faca ala ma? cred ca e si problema de sofer...faceti si schimb de masini si dupaia vedeti...oricum incalzeste motorul inainte
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
stanstan a scris:Mai pe romaneste care este diferenta de temperatura intre ulei si apa intr-un motor in care apa are 80 de grade?


Dupa doua ore de mers, 1-2grade. La forja creste si cu pana la 5grade diferenta, uleiul fiind mai fierbinte pentru scurt timp decat apa. La pornirea la rece uleiul ramane in urma chiar si cu 10 grade fata de apa, iar cand apa ajunge la 90 uleiul are abia vreo 80 grade. Tre sa mai astepti vreo 5minute ca sa urce la 90. Ideea e ca nu merg niciodata perfect cap in cap, tocmai din cauza inertiei mai mari a uleiului. Ca sa nu mai spun ca uleiul, ca si apa de altfel, nu are aceeasi temperatura pe tot circuitul.
  • TyByShor

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2010

  • Mesaj Privat
negreanu asa zis si eu , vina soferului (adica eu Smile) )
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR