- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
am patit si eu de 4-5 ori in iarna asta cand dupa pornirea la rece nu a mai scazut turatia la 750 a ramas intepenita pe 900. Daca am oprit motorul si am pornit iar atunci a scazut la 750 fara probleme
cand ramanea la 900 tremura toata, parca avea un vibrator in volan )
cred ca e o problema cu shocul electronic sau cu senzorul lui, nu am fost la service ca nu a facut des chestia asta, cum ziceam de 4-5 ori toata iarna
cand ramanea la 900 tremura toata, parca avea un vibrator in volan )
cred ca e o problema cu shocul electronic sau cu senzorul lui, nu am fost la service ca nu a facut des chestia asta, cum ziceam de 4-5 ori toata iarna
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Si eu am patit-o pe frigul acesta ca relantiul sa-mi stea in 1000 de ture pana ajunge la 90 de grade ! Si chiar daca stationez cu ea 1 ora cu motoru oprit si se raceste un pic pleaca tot in 1000 de ture dar cand ajunge la 90 de grade isi revine la 800 de turatii !Scria in carte ca e relativ in regula ca motoru sa stea mai turat pana ajunge la temperatura optima ! Eu am un 2.0 cdti 160 cai , cutie automata !
- irmscher O1
- OP
- 287 mesaje
- din 08 Sep 2010
- Astra 2010
- Prahova
irmscher O1
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Azmodan
- **
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
dupa o resoftare, parca si la mine se comporta mai ciudat. pe langa problemele aratate aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=81814 si relantiul sta mai sus decat inainte. (inainte pe la 700, acuma pe la 900)
- cocoracity
- *
- 11 mesaje
- din 05 Jan 2012
- Astra 2003 z16xe
- Ialomita
cocoracity
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2012
- Mesaj Privat
- kylerul
- ***
- 715 mesaje
- din 19 Mar 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
kylerul
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu relantiul cand pornesc motorul la rece, daca tin masina nepornita 2 zile numai zic porneste fix ca un tractor, oscileaza relantiul in ultimul hal (intre 400 si 2000 rtm) initial dupa ce o pornesc motorul tinde sa se innece si sa moara, atunci scade turatia la 400-500 rtm, apoi brusc se accelereaza intre 1500-2000 rtm, tine asa cateva secunde bune, in acest timp cat se balbaie, daca o accelerez isi revine la normal si relantiul ramane cosntant, are cineva idee de ce face asa ?
dohc
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
@kylerul, Salut si scuze dak-mi dau cu parerea, eu am diesel si pana ieri la revizie (eu fac, cam 6000 km pe an) incepuse sa oscileze timid dar dak te uitai cu atentie se observa si mecanicul care nu-i spusesem inaite de acest lucru m-a chemat sa-mi arate ca a gasit in filtru de motorina apa.
Stiu k voi la benzinare nu aveti filtru, dar cik "in rezervor sunt multe" a zis mecanicul, asa ca verifica
Ai facut revizia de curand? inceark sa pui aditiv special pt apa dar pune mai putin decat se specifica pe flacon ca am vazut k astia de la Opel in carte nu recomanda nimic! Si incearca sa pui benzina aditivata si cik cea mai buna de la mecanici si pe benzina si pe motorina ar fi LUK alea mornizate si unde vezi tu trafic mare de masini!
Salutare o zi buna si scuze dak atat am putut sa-ti fiu util!
Stiu k voi la benzinare nu aveti filtru, dar cik "in rezervor sunt multe" a zis mecanicul, asa ca verifica
Ai facut revizia de curand? inceark sa pui aditiv special pt apa dar pune mai putin decat se specifica pe flacon ca am vazut k astia de la Opel in carte nu recomanda nimic! Si incearca sa pui benzina aditivata si cik cea mai buna de la mecanici si pe benzina si pe motorina ar fi LUK alea mornizate si unde vezi tu trafic mare de masini!
Salutare o zi buna si scuze dak atat am putut sa-ti fiu util!
dohc
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
- kylerul
- ***
- 715 mesaje
- din 19 Mar 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
kylerul
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Si eu cu simptome de balbaiala asemanatoare. Se intampla numai la rece uneori dupa ce plec de pe loc, alteori cand masina sta la relanti. Prima data am crezut ca e de la benzina pentru ca am bagat la nevoie de la Lukoil, normal obisnuind sa alimentez de la Petrom. Tind sa cred ca e o neregula cu softul, parerea mea.
dec67
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu nu am probleme cu turalatia la ralanti, sta cuminte la 750 rpm, indiferent de conditii (iarna, vara, prima pornire, etc). Ajunge la 750 rpm dupa cateva secunde de la pornire. Problema este insa cu un usor tremur al masinii in treptele inferioare de viteza (max. tr.3). Nu stiu care este motivul si nici nu am convingerea ca problema va fi rezolvata la service (cel putin la dibas). Benzina folosita: premium de la MOL si OMV.
P.S. Fenomenul se manifesta indiferent de numarul consumatorilor electrici.
P.S. Fenomenul se manifesta indiferent de numarul consumatorilor electrici.
- Neacsu Ionut
- *
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Astra 2011 A17DTR
- Prahova
Neacsu Ionut
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu Astra J 1.7 CDTI 125 CP, motor A1.7DTR, cand o pornesc, sta la relanti la 750 timp de maxim un minut, doua si apoi se tureaza usor si ajunge la 1150 si sta asa pana ajunge la 90 de grade dar doar daca merg cu ea coboara la 750 daca o tin pornita pe loc fara sa merg cu ea chiar daca ajunge la 90 grade tot nu scade pana nu plec cu ea! Credeti ca ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva? Va multumesc!
Am si eu o problema cu Astra J 1.7 CDTI 125 CP, motor A1.7DTR, cand o pornesc, sta la relanti la 750 timp de maxim un minut, doua si apoi se tureaza usor si ajunge la 1150 si sta asa pana ajunge la 90 de grade dar doar daca merg cu ea coboara la 750 daca o tin pornita pe loc fara sa merg cu ea chiar daca ajunge la 90 grade tot nu scade pana nu plec cu ea! Credeti ca ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva? Va multumesc!
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@Neacsu Ionut
motorul diesel nu se tine pe loc sa se incalzeasca dupa ce ai pornit in 30 de secunde-1 minut pleci cu ea, referitor la turatie exista in soful masini trei praguri de relanti 750-950 si 1150 ceva de genul nu le mai tin minte exact, acestea sunt in functie de temperatura motorului si de consumatori electrici.
motorul diesel nu se tine pe loc sa se incalzeasca dupa ce ai pornit in 30 de secunde-1 minut pleci cu ea, referitor la turatie exista in soful masini trei praguri de relanti 750-950 si 1150 ceva de genul nu le mai tin minte exact, acestea sunt in functie de temperatura motorului si de consumatori electrici.
- Neacsu Ionut
- *
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Astra 2011 A17DTR
- Prahova
Neacsu Ionut
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
e normal, citeste topicul de discutii generale, este acolo explicat tot legat de relanti
https://www.clubopel.com/vie...p=1481493#1481493
https://www.clubopel.com/vie...p=1481493#1481493
- Neacsu Ionut
- *
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Astra 2011 A17DTR
- Prahova
Neacsu Ionut
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Neacsu Ionut
- *
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Astra 2011 A17DTR
- Prahova
Neacsu Ionut
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Neacsu Ionut
- *
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Astra 2011 A17DTR
- Prahova
Neacsu Ionut
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
asa face si a mea, asa fac si cele pe benzina, nu stiu ce intelegi tu prin a modifica acele stagii la relanti, pur si simplu ele sunt din sof in functie de consumatorii electrici, temperatura exterioara...etc , si nu vad cu ce te deranjaza ca dupa ce o pornesti se tureaza putin singura dupa care revine la 750