- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Conectorul se afla in partea dreapta sub capota.
uite o poza.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Testul de diagnosticare:
1.Trebuie sa scurtcircuitezi pini A-B pui contacrul(nu pornesti motorul....de altfel nici nu poti porni).
2.Pe bord jos in colt stanga va licuri testul de motor (ii desenat 1 motor pe el si este de culoare galbena).
Prima data va face selftestul (codul 12 de 4 ori) si dupa aceea va afisa codul de eroare (tot de 4roi...daca exista,daca nu atuncea va continua sa afiseze codul selftestului).
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Succes!!!!!!!daca ceva nu-i clar scrie-mi.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
dobrei
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Kadett 1991 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
dobrei
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Kadett 1991 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
Conectorul se afla in partea dreapta sub capota.
uite o poza.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Testul de diagnosticare:
1.Trebuie sa scurtcircuitezi pini A-B pui contacrul(nu pornesti motorul....de altfel nici nu poti porni).
2.Pe bord jos in colt stanga va licuri testul de motor (ii desenat 1 motor pe el si este de culoare galbena).
Prima data va face selftestul (codul 12 de 4 ori) si dupa aceea va afisa codul de eroare (tot de 4roi...daca exista,daca nu atuncea va continua sa afiseze codul selftestului).
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Succes!!!!!!!daca ceva nu-i clar scrie-mi.
salutare ! am si eu mufa aia ... problema care nu o inteleg eu e unramtoarea ... cum arata el cod de roare in bord sau codul de self test cand are un simplu bec care lumineaza desenul ala de la martirul de check engine ?
dobrei
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Kadett 1991 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
salutare ! am si eu mufa aia ... problema care nu o inteleg eu e unramtoarea ... cum arata el cod de roare in bord sau codul de self test cand are un simplu bec care lumineaza desenul ala de la martirul de check engine ?
simplu ca si codul morse.... ex. Selftest = cod 12 .... licureste odata = 1 si inca de doua ori = 2 astfel este compus cifra 12.
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am facut si eu testul si mi-a aratat 29- releu pompa benzina-
Unde s-o gasi si asta?
Nici nu stiu sigur daca am facut testul prea bine .
Mi se aprinde uneori becul bord pt. injectie.
sub capota!
daca pui pe cineva sa-ti puna contactul(sa nu porneasca motorul),tu deschizi capota si vei auzi unde este.(doar cateva secunde va merge pompa dupa aceea vei auzi tacait=releu)
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu de mult am pus turometru si am umblat putin, doar in oras(1-6km),dupa care opresc si iar pornesc,in continu nu prea am umblat(de cand am pus turometru).
la cat am umblat pana acuma,aprox 800rpm a fost turatia la care a scazut motorul(in relantin).
Am incarcat o poza cu turatia masini la relantin, motorul avea temperatura optima si nu te uita la indicatorul de apa pt ca am oprit motorul pt cateva minute si dupa aceea l-am porni sa-i fac poza.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
SONY
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: CLUJ-NAPOCA
- Masina: Kadett 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
24 Speed Sensor (MPH) (verifica daca mufa de langa cablul de kilometraj nu este scoasa sau oxidata....jos la cutie)
35 Idle Control Valve Stepper Motor (No Idle Speed Control) (motorasul de relantin...verifica firele)
cum se comporta motorul in relantin?nu oscileaza?
te rog pune tipul motorului la semnatura!!!!
http://www.opelpower.dk/guides/fejlkoder.html