Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Azrael

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@TheBimmerN52 - Mai documenteaza-te. Golf 6 imparte cu golf 5 acelasi sasiu, suspensie, tren de rulare, arhitectura e identica ( inclusiv cea electrica ), iar in momentul lansarii avea si aceleasi motoare ( cu vreo 2 exceptii ). In plus multe piese de pe MK6 au acelasi cod de produc ca cele de pe MK5, deci sunt aceleasi piese. Chiar stiu despre ce vorbesc.
Diferenta mare e la reducerea costurilor de productie (MK5 era prea costisitoare) si la folosirea unor materiale diferite pentru habitaclu. Au fost si lansari de presa din partea VW la vremea respectiva incercand sa spuna ca MK6 e mai mult decat un MK5 mai ieftin si cu un facelift, insa pana la urma au recunoscut ca diferentele intre cele doua sunt in principal la materiale si aspect/ergonomie.

"Like its predecessor, the Mk6 Golf is based on the Volkswagen Group A5 (PQ35) platform. Because the car's architecture and suspension is identical to its predecessor, including the door frames, side glasshouse, roof and wheelbase, there have been questions as to whether the Mk6 is an all-new car, or just a Mk5 facelift."

Pentru cei ce lauda golful atat de mult, vizitati putin forumurile vw. E o masina buna, dar tot cu o gramada de probleme. In ziua de azi e simplu: iti place golf, iti cumperi golf...iti place Astra, iti cumperi Astra.
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Ca si o parere proprie, noul Astra intoarce privirle pe strada, pe cand Golv VI nu Smile

CristianTM.
  • TheBimmerN52

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@Azrael-G VI imparte aceasi platforma PQ35 cu majoritatea modelelor de clasa mica/medie din grupul VAG;asta nu inseamna ca restul componentelor sunt la fel sau ca sunt generatie veche ori ca G VI nu este bun.
Probleme gasesti pe toate forumurile pt. ca masini fiabile nu prea se mai fabrica de vreo 10 ani.Eu am avut un Astra G 2.0 DTI,Astra H 1.7CDTI si momentan mai merg din cand in cand cu un Astra H 2.0 T insa cand te urci intr-un Golf fie el V sau VI si mergi cu el,iti dai seama instant ca este o masina mai buna aproape la mai toate capitolele.Numai ca pe orice forum majoritatea userilor sunt plini de subiectivism.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ca o parerea personala am Astra G si am observat o gramada de bube si defecte de fabricatie, marunte dar multe, cumnatul meu are Golf IV si se plinge mereu de ea. Azi am vazut prototipul de la Golf VII, ca design e aproape Golf VI (care e Golf V facelift), difera mult farurile si stopurile. Si ca sa termin intr-o nota optimista Astra I/J arata mai bine ca orice Astra- macar e frumoasa.
  • Azrael

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am facut un test drive cu G6 1.4TSI si e intradevar o masina foarte buna. In G5 nu m-am urcat deci nu pot sa compar... Am testat ambele masini in aceasi zi ( cam 30 de min cu fiecare ). Nu pot spune ca am observat diferente majore... Tinuta de drum e excelenta la ambele, confortul la fel ( am testat ambele masini cu scaune ergonomice ). Am observat greierasi la G6 si la Astra J nu, insa G6 avea 20.000 km facuti iar Astra abia 2.000 (deci nu e relevanta comparatia)... Mie personal mi s-au parut sensibil egale, atat ca si cost cat si ca si performante. Motoarele TSI mi se par intradevar mai bune... Balanta a fost inclinata spre Astra J datorita aspectului, deci total subiectiv. Cand am ales masina nu am avut nici o preconceptie fata de Opel sau VW. Am testat ambele masini cu nivele similare de echipare, apoi am ales-o pe cea care mi s-a parut mai buna pentru mine. Alegerea facuta nu o regret fiindca momentan nu am avut probleme. Am fost si pe circuit si se comporta excelent Astra.

La o masina moderna, in general, problemele apar la componentele electrice... iar componentele electrice sunt facute de aceasi firma ( Bosch, etc. ) indiferent de marca masinii. Deci fiabilitatea e tot cam acolo. Conteaza mai mult calitatea asamblarii si a materialelor folosite.

Ca si incheiere, ma indoiesc ca G6 e cu mult peste Astra J... chiar cred ca sunt similare. Autobild este o publicatie de renume in toata lumea, si au favorizat tot timpul masinile din grupul VAG. Insa la un test intre Astra J si G6, au declarat ca Astra este mai buna. In articol, cam la toate categoriile, se mentioneaza ca cele doua masini sunt foarte apropiate. Si apropo, saltul de de la Astra H la Astra J e destul de mare, din toate punctele de vedere.
  • edd686

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am citi toate post-urile voastra si majoritatea chiar aveti probleme serioase cu masina. eu mi-am cumparat-o in martie 2010 si facea parte chiar din prima serie care a ajuns in bucuresti. am avut si eu probleme cu ea printre care si problema cu senzorul frana de mana + stopurile + tempomatul si sincer...cam atat. am echiparea cosmo cu motorizarea 1.7CDTI de 125cp si sunt foarte multumita de ea si nu m-a dezamagit din nici un punct de vedere. si eu am odata la 2 luni o problema cu un trancanit la bara din fata dar asta doar pentru ca a fost data jos si revopsita si cei din service sunt incapabili sa o puna la loc corect.
  • f1gio

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Tin sa fiu de acord cu @Azrael si nu numai cu el,exteriorul lui ASTRA J este f. ok dar lasa de dorit mult in alte aspecte.Daca am sta sa ne gandim mai la rece,am intelege cu totii ca masina respectiva in primul an de productie apare cu oarecare mici,marunte as spune, defecte care utilizatorului sigur ca nu ii este pe plac(nici mie nu mi-ar fi,sincer),dar acesta este un risc pe care detinatorii acestor "J" si credeti-ma nu este singura masina indiferent de clasa(mini,compacta,suv,etc.)care are probleme in primul an de productie,in unele cazurii este nevoie chiar si de 3 anii ptr a solutiona diferite aspecte mecanice,tehnologice,etc.Asadar nu vreau decat sa spun ca ii inteleg pe cei care au neplacerii,dar dupa umila mea parere cred ca masina care as cumpara-o(nu este cazul,am una si sunt f.multumit de ea)ar trebui sa aibe cel putin 2 anii pe piata,sunt convins ca dupa acest timp multe dintre aceste neplaceri cauzate,sigur ar fi solutionate.O zi buna va doresc si w-end placut tuturor.
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu pe a mea de aproape un an. Sunt foarte multumit, singurele probleme sunt cu vasul de expansiune si senzorii de pedala. Si ca masina a venit cu farurile reglate asa incat n-ar trece ITP-ul.
  • soto

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pana acum nici eu nu am probleme in 13900Km facuti din august 2010 pana acum. Nu am avut nici o problema din cele prezentate pe forum si sper sa nu am nici de acum incolo.
Doar un greiere isi face de cap de undeva din zona volanului dar la revizie sper sa dispara.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Astazi cand spalam masina si o stergeam am observat ca la aripile din fata are un fel de capitonaj sau antifon nu stiu sigur ce e care atarna pe acolo ! Chiar atat de prost asamblate sunt ?Si in partea dreapta aceasi poveste ! Cum deschideti usile din fata larg puteti ajunge la acel capitonaj sa vedeti daca se misca si la voi ! Sunt din ce in ce mai dezamagit de aceasta masina .....
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am revenit cu niste poze ca sa va dati seama unde se afla acel burete !
el se mai vede si daca ridicati capota si va uitati in spatele sistemului de prindere al capotei ! Acel burete cred ca ar fi trebuit sa fie prins cumva nu sa fie liber pe acolo mai ales ca la viteze cine stie cum o face pe acolo ....
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu o sa faca in nici un fel la viteze de orice fel, dar e aiurea ca nu e prins! ajungi la el daca dai joi aparatorile de noroi de la aripi.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Nu o sa faca in nici un fel la viteze de orice fel, dar e aiurea ca nu e prins! ajungi la el daca dai joi aparatorile de noroi de la aripi.

nu m-as risca sa dau eu jos aripile ca sa prind buretele ala mai ales ca pe ambele parti e la fel ! Vreau sa stiu sigur daca a mai patit si altcineva asa ca sa pot sa ma duc sa le dau peste nas celor din service ! Si crede-ma ca la viteza flutura destul de bine buretele ala pe acolo si probabil rolu lui era de a proteja sa nu intre aeru pe la usi in habitaclu !
  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sandrino a scris:
alre a scris:Nu o sa faca in nici un fel la viteze de orice fel, dar e aiurea ca nu e prins! ajungi la el daca dai joi aparatorile de noroi de la aripi.

nu m-as risca sa dau eu jos aripile ca sa prind buretele ala mai ales ca pe ambele parti e la fel ! Vreau sa stiu sigur daca a mai patit si altcineva asa ca sa pot sa ma duc sa le dau peste nas celor din service ! Si crede-ma ca la viteza flutura destul de bine buretele ala pe acolo si probabil rolu lui era de a proteja sa nu intre aeru pe la usi in habitaclu !

pai normal ca unde nu le-a mai ajuns tabla au pus burete.inchipuie-ti ca-i tabla acolo. Razz Smile))))))))
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Au facut o masina de tot rasu ....Poate daca nu se grabeau sa o scoata asa repede pe piata si nu se grabeau la detalii ar fi iesit o masina foarte buna , un lac mai prost calitativ ca acesta de pe masina nu am vazut , se zgarie imediat masina chiar si de la zapada care se scurge de pe masina , acum si faza cu buretele ala , daca pun avariile si aprind lumina in masina cu motoru pornit zici ca e discoteca la mine in masina .... A-s vindeo numaidecat doar ca nu-mi mai iau banii pe ea ....
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Te rog sa explici faza cu discoteca ...nu inteleg. Avariile fac prea multa lumina sau ce? E prea mult verde cu rosu? Very Happy
  • riky
  • **
  • 240 mesaje
  • din 13 Dec 2009
  • Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Dolj
  • riky

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si eu am de adaugat multe minusuri la aceasta masina....dar sa nu uitam cu totii ca nu este o masina premium.....dupa ce ca am dat niste bani care pana la urma justifica oarecum calitatea...nu cred ca este indicat sa ne mai ofticam....


normal ca sunt deranjante,dar daca vruiam o masina aproape perfecta...mai investeam inca de 6-7 ori pretul ppe ca l-am dat pe masina noastra......si atunci chiar puteam sa facem mofturi la unele imperfectiuni!
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Te rog sa explici faza cu discoteca ...nu inteleg. Avariile fac prea multa lumina sau ce? E prea mult verde cu rosu? Very Happy

nu e vb ca e prea mult verde cu rosu ! e vb ca imi ia din tensiune si luminile din interior imi licare ca la discoteca ! E ca si cum ai avea prea multi consumatori porniti ceea ce eu nu am decat farurile avariile si luminile din interior ! Pei daca mai dau drumu si la clima si la casetofon inseamna ca mai pleaca masina de pe loc ! la asta m-am referit ca face ca o discoteca .... si am vb si cu dealeru si o sa bag masina in service si pentru antifonarea aia de la aripi si pentru baterie ....
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la service si mi-au montat la loc acei buretei dintre aripa si usa ! Operatiunea nu a durat mai mult de juma de ora ! Au ridicat-o pe elevator , i-au dat aparatorile de noroi jos si le-au montat la loc mai bine ! Cu ce anume nu stiu sa va zic , cert este ca acum sunt fixate un pic mai bine ! Acei buretei arata cam asa :

  • riky
  • **
  • 240 mesaje
  • din 13 Dec 2009
  • Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Dolj
  • riky

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu nu am idee despre ce buretei vorbiti.....am inteles ca vin pe undeva pe la usi,dar eu la a mea nu am vazut asa ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR