Vlad04noz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1996 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, o sa mai urmaresc "problema" , nevasta fiind novice in ale condusului(are permis de 7 ani dar n-a mai condus aproape deloc )... e clar ca nu prea arunca privirea pe ceasurile de la bord ....mai trec pe la mecanic in weekend sa-si mai dea si el cu parerea despre achizitia facuta si cu ocazia asta o sa-l intreb si de termostat.
O seara faina tuturor !
O seara faina tuturor !
bogd4_n
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2013
- Mesaj Privat
salut, si eu am aceesi problema cu termocupla; singura diferenta e ca am pus deja 2 termocuple noi care au cedat dupa cateva porniri ale ventilatorului si nu stiu care ar fi problema. Mecanicul crede ca ar trebui sa iau o termocupla originala de GM ar un altul a venit cu ideea ca sa ii fac un releu sa nu treaca curentul direct prin termocupla. Ma gandesc ca poate problema e din alta parte si afecteaza si piesa asta..Astept raspunsuri; multumesc
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
E foarte bine sa se puna releu.Eu mi-am pus releu acum 4 ani,cand am schimbat termocupla si nu am probleme.Ar fi bine sa se verifice si motorul ventilatorului,daca se invarte usor si sa nu consume prea mult.Am masurat consumul la al meu,cam 7A (aproape 100W).Un releu standard auto de 30-40A e foarte bun,dar trebuie sa stii cum sa-l legi...sau rogi un electrician (electronist).
bogd4_n
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2013
- Mesaj Privat