AICI ai mai multe detalii.
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- fratelo4u
- **
- 415 mesaje
- din 16 Aug 2009
- Vectra 2001 z16xe
- Arges
fratelo4u
- Mesaje scrise: 415
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Acest tutorial nu specifica 2 probleme importante: care din cele 2 fire de la panoul de siguranta se leaga firul aditional si cum se face activarea cu op-com.
La prima, am rezolvarea. Se conecteaza inapoi bateria la masina, se pune contactul, se scoate siguranta F38, si cu un aparat de masura se masoara caderea de tensiune intre caroseria masinii si cele 2 fire( nu e nevoie sa fie dezizolate pt ca in spatele panoului in gaura unde intra sunt dezizolati papucii). La unul trebuie sa fie o cadere de 12 V iar la celalalt ~0. Se va lega firul care aveam 0v deoarece inseamna ca la acela curentul ajunge prin siguranta. Am atasat o poza. Atentie mare se masoara tensiunea si NU intensitatea. Scopul legarii corect este ca in cazul unui scurtcircuit, sa sara siguranta de 10amp, daca consumatorul e legat inainte de aceasta siguranta, in cazul unui scurt, siguranta de 10amp e degeaba.
La a doua, nu merge din op-com facuta activarea. Am accesat ECU-ul ca un astra g din 2001, am dat program variant configuration, am pus cruise control si abs pe preset, am dat program, am accesat ECU ca vectra b 2001 z16xe, vede cruise control-ul activ, dar pe meassuring blocks nu pot masura ca switch-ul de ambreijaj si butonul de set functioneaza. La switch, imi zice tot timpul active iar cand apas pe butonul de set nu apare I pe measuring blocks. Butoanele de reset si de off merg.
Am pus si o poza cu locul unde intra switch-ul de ambreiaj. Destul de dificil montajul. Am reusit sa il montez, rugant sotia sa tina pedala apasata in timp ce il montam si cu mana dreapta in zona pedalelor, pozitionand switch-ul iar mana stanga am bagat-o pe sub volan si impingeam switch-ul. De asemenea, am folosit telefonul pe post de video ( cu flash-ul activ) ca sa vad exact unghiul sub care tre sa tin switch-ul pt ca direct nu se vede.
La prima, am rezolvarea. Se conecteaza inapoi bateria la masina, se pune contactul, se scoate siguranta F38, si cu un aparat de masura se masoara caderea de tensiune intre caroseria masinii si cele 2 fire( nu e nevoie sa fie dezizolate pt ca in spatele panoului in gaura unde intra sunt dezizolati papucii). La unul trebuie sa fie o cadere de 12 V iar la celalalt ~0. Se va lega firul care aveam 0v deoarece inseamna ca la acela curentul ajunge prin siguranta. Am atasat o poza. Atentie mare se masoara tensiunea si NU intensitatea. Scopul legarii corect este ca in cazul unui scurtcircuit, sa sara siguranta de 10amp, daca consumatorul e legat inainte de aceasta siguranta, in cazul unui scurt, siguranta de 10amp e degeaba.
La a doua, nu merge din op-com facuta activarea. Am accesat ECU-ul ca un astra g din 2001, am dat program variant configuration, am pus cruise control si abs pe preset, am dat program, am accesat ECU ca vectra b 2001 z16xe, vede cruise control-ul activ, dar pe meassuring blocks nu pot masura ca switch-ul de ambreijaj si butonul de set functioneaza. La switch, imi zice tot timpul active iar cand apas pe butonul de set nu apare I pe measuring blocks. Butoanele de reset si de off merg.
Am pus si o poza cu locul unde intra switch-ul de ambreiaj. Destul de dificil montajul. Am reusit sa il montez, rugant sotia sa tina pedala apasata in timp ce il montam si cu mana dreapta in zona pedalelor, pozitionand switch-ul iar mana stanga am bagat-o pe sub volan si impingeam switch-ul. De asemenea, am folosit telefonul pe post de video ( cu flash-ul activ) ca sa vad exact unghiul sub care tre sa tin switch-ul pt ca direct nu se vede.
- cristigrigoras
- *
- 16 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Brasov
cristigrigoras
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Swich ul poti il cumperi de la comercianti de piese noi sau din dezmembrari.
De la tabloul de sigurante, te legi la o siguranta ce se specifica in acest tutorial si apoi firul se imparte in 4: unu duce la switch si 3 la maneta. Apoi de la switch si maneta se duc la ecu. Practic, un fir de la siguranta ( + ) se duce la 4 intrerupatoare si apoi la ecu.
De la tabloul de sigurante, te legi la o siguranta ce se specifica in acest tutorial si apoi firul se imparte in 4: unu duce la switch si 3 la maneta. Apoi de la switch si maneta se duc la ecu. Practic, un fir de la siguranta ( + ) se duce la 4 intrerupatoare si apoi la ecu.
- cristigrigoras
- *
- 16 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Brasov
cristigrigoras
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cristigrigoras
- *
- 16 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Brasov
cristigrigoras
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
- fratelo4u
- **
- 415 mesaje
- din 16 Aug 2009
- Vectra 2001 z16xe
- Arges
fratelo4u
- Mesaje scrise: 415
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
salutari! am maneta, urmeaza switch-ul... o intrebare am: switch-ul are si a2a mufa sau intra fire direct in el? sau in afara de switch mai trebuie inca o mufa pt el.. sectiunea celorlalte fire? papuci , ceva...? zafira a z16xe. Am curaj sa incerc singur practic si cu ajutorul vostru teoretic... si cred ca voi reusi Multumesc anticipat!
- cristigrigoras
- *
- 16 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Brasov
cristigrigoras
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
mufa este in dreptul pedalei de ambreiaj, deasupra acesteia, prinsa de manunchiul de cabluri din spatele blocului de sigurante.
daca ai mufa de la volan(aia unde se conecteaza maneta de semnalizare) ai si mufa pentru switc-ul de la pedala. caut-o bine ca e acolo
la mine era prinsa cu un scotch din hirtie.
succes
daca ai mufa de la volan(aia unde se conecteaza maneta de semnalizare) ai si mufa pentru switc-ul de la pedala. caut-o bine ca e acolo
la mine era prinsa cu un scotch din hirtie.
succes
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- **
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
- adyytzu
- **
- 347 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Dolj
adyytzu
- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
rrexhunt
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
arisgigi
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am pus si eu dupa turorial cc dar la final surpriza nu aveam pinii necesari in mufa ecu ... nu scria pe nicaieri ca trebuie si pini. In fine daca tot am ajuns in etapa finala am bagat doar firele dezizolate in gaura puna aproape au iesit pe partea cealalta in speranta ca o sa faca contact cu ecu . Si a mers ,cel putin asa zice opcomul ,nu am testato inca in mers.