- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
- sniper00lock
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mai 2009
- Constanta
sniper00lock
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
k3ros3n
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
dorryano a scris:...l-am pus si nimic.aceeasi eroare si inca doua...180 si 161 care nu stiu ce inseamna...
Sper din tot sufletul sa ma insel, insa aceste 2 coduri nu exista, daca e sa deduc si sa ma iau dupa primele 2 cifre as tinde sa cred ca sunt 2 mari probleme:
1. fault code 16 - Knock sensor 1 - No change in voltage (adica senzor detonatii/batai flenduri)
2. fault code 18 - Knock control unit - No signal, Engine Control Unit (ECU) fault (mai exact ECU cu probleme)
Deci intai si intai ar trebui luat prin eliminare incepand cu problema mai putin costisitoare.
Merita sau nu incercat, eu mi-am dat cu parerea.
Bafta si la cat mai putine probleme.
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
k3ros3n a scris:
Sper din tot sufletul sa ma insel, insa aceste 2 coduri nu exista, daca e sa deduc si sa ma iau dupa primele 2 cifre as tinde sa cred ca sunt 2 mari probleme:
1. fault code 16 - Knock sensor 1 - No change in voltage (adica senzor detonatii/batai flenduri)
2. fault code 18 - Knock control unit - No signal, Engine Control Unit (ECU) fault (mai exact ECU cu probleme)
Deci intai si intai ar trebui luat prin eliminare incepand cu problema mai putin costisitoare.
Merita sau nu incercat, eu mi-am dat cu parerea.
Bafta si la cat mai putine probleme.
dorryano a scris:...l-am pus si nimic.aceeasi eroare si inca doua...180 si 161 care nu stiu ce inseamna...
Sper din tot sufletul sa ma insel, insa aceste 2 coduri nu exista, daca e sa deduc si sa ma iau dupa primele 2 cifre as tinde sa cred ca sunt 2 mari probleme:
1. fault code 16 - Knock sensor 1 - No change in voltage (adica senzor detonatii/batai flenduri)
2. fault code 18 - Knock control unit - No signal, Engine Control Unit (ECU) fault (mai exact ECU cu probleme)
Deci intai si intai ar trebui luat prin eliminare incepand cu problema mai putin costisitoare.
Merita sau nu incercat, eu mi-am dat cu parerea.
Bafta si la cat mai putine probleme.
ms...uite ca la asta nu m-am gandit
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
r e g
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
r e g
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
ehe baietii mei,am gasit intr-un sfarsit un mecanic priceput care mi-a gasit BUBA!era releul de la injectoare,care defapt sunt 2 relee intr-unu,unu de la pompa de benzina si celalalt de la injectoare...asta mi-a fost invatatura de minte sa nu ma mai duc la toti carpacii!ar fi bine sa urmati si voi sfatul meu!
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
dorryano a scris:ehe baietii mei,am gasit intr-un sfarsit un mecanic priceput care mi-a gasit BUBA!era releul de la injectoare,care defapt sunt 2 relee intr-unu,unu de la pompa de benzina si celalalt de la injectoare...asta mi-a fost invatatura de minte sa nu ma mai duc la toti carpacii!ar fi bine sa urmati si voi sfatul meu!
pune si tu o poza cu releul ala sa vedem cum arata.
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
lexmaul a scris:
dorryano a scris:ehe baietii mei,am gasit intr-un sfarsit un mecanic priceput care mi-a gasit BUBA!era releul de la injectoare,care defapt sunt 2 relee intr-unu,unu de la pompa de benzina si celalalt de la injectoare...asta mi-a fost invatatura de minte sa nu ma mai duc la toti carpacii!ar fi bine sa urmati si voi sfatul meu!
pune si tu o poza cu releul ala sa vedem cum arata.lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
dorryano a scris:
foarte tare aceeasi problema o avusese-m si eu tot din cauza releului ala ....nimeni nu putea sa-i dea de cap (mecanici) , toata lumea isi dadea cu parerea ca e pompa , ca sunt injectoarele , am schimbat atunci toti senzorii de pe motor , sonda lambda , etc. apropo cat te-a costat releul?
lexmaul a scris:
dorryano a scris:ehe baietii mei,am gasit intr-un sfarsit un mecanic priceput care mi-a gasit BUBA!era releul de la injectoare,care defapt sunt 2 relee intr-unu,unu de la pompa de benzina si celalalt de la injectoare...asta mi-a fost invatatura de minte sa nu ma mai duc la toti carpacii!ar fi bine sa urmati si voi sfatul meu!
pune si tu o poza cu releul ala sa vedem cum arata.dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
lexmaul a scris:
dorryano a scris:
foarte tare aceeasi problema o avusese-m si eu tot din cauza releului ala ....nimeni nu putea sa-i dea de cap (mecanici) , toata lumea isi dadea cu parerea ca e pompa , ca sunt injectoarele , am schimbat atunci toti senzorii de pe motor , sonda lambda , etc. apropo cat te-a costat releul? lexmaul a scris:
dorryano a scris:ehe baietii mei,am gasit intr-un sfarsit un mecanic priceput care mi-a gasit BUBA!era releul de la injectoare,care defapt sunt 2 relee intr-unu,unu de la pompa de benzina si celalalt de la injectoare...asta mi-a fost invatatura de minte sa nu ma mai duc la toti carpacii!ar fi bine sa urmati si voi sfatul meu!
pune si tu o poza cu releul ala sa vedem cum arata.din lipsa de bani l-am luat pe cel mai ieftin,am dat 90 de lei pe el,cat o tine o tine,cand oi da de bani o sa iau unul pe original.
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
dorryano
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
- faurionutz
- **
- 59 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Calibra 1997 X20XEV
- Suceava
faurionutz
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat