- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
tzorrro
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
eu am A-H Z17DTL si as vrea sa pun turbina de DTH, din cate am citit, diferentele ar fi asa:
- turbina
- ECU
- cutia de viteze (F17+WR la DTL si F23WR sau M32WR la DTH)
- engine management bosch/denso, desi pe A-H se poate sa fie bosch pe ambele motoare.
Am inteles ca e OK cu turbo vgt si remap, dar ma gandesc ca nu degeaba cei de la Opel au pus alta cutie pe motor. Acuma, e adevarat ca nici nu stiu diferentele intre cutii.
DIFERENTELE SUNT ASA:
1. remap - de la 80CP la 110CP si de la 170Nm la 230Nm (300EUR)
2. modificari turbo si remap - de la 80CP la 130CP si de la 170Nm la 300Nm (aprox. 1000EUR)
- turbina
- ECU
- cutia de viteze (F17+WR la DTL si F23WR sau M32WR la DTH)
- engine management bosch/denso, desi pe A-H se poate sa fie bosch pe ambele motoare.
Am inteles ca e OK cu turbo vgt si remap, dar ma gandesc ca nu degeaba cei de la Opel au pus alta cutie pe motor. Acuma, e adevarat ca nici nu stiu diferentele intre cutii.
DIFERENTELE SUNT ASA:
1. remap - de la 80CP la 110CP si de la 170Nm la 230Nm (300EUR)
2. modificari turbo si remap - de la 80CP la 130CP si de la 170Nm la 300Nm (aprox. 1000EUR)
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Personal il sustin pe ACO si restul care se limiteaza la remapare.
Dupa ce-am facut-o si eu (cu toate ca am fost extraordinar de reticent, in mare parte tot din cauza "celor auzite") mi-e greu sa-mi imaginez cum am putut sa conduc atatia ani in configuratia de 80CP si parca nici n-as cere mai mult fatza de cat am acum.
Nu contrazic pe nimeni, riscuri exista oriunde.
Cat despre initiatorul topicului: tot respectul pentru oamenii care au ambitie sa faca lucruri marezte, dar nu-i mai simplu ca mia aia de euro s-o dai pe-un ursuletz rupt de 150+ cai cu care sa-ti satisfaci pofta de adrenalina cand ai chef si sa-ti pastrezi durerile de cap pentru cand ti-or incepe copiii s-o dea pe manele ?
...vorba aia: senzori, furtune, parghii, furtunase, etc... sa nu mai vorbim de vreo autentificare RAR in caz de... orice modificare de-asta se vede.
Bafta !
Dupa ce-am facut-o si eu (cu toate ca am fost extraordinar de reticent, in mare parte tot din cauza "celor auzite") mi-e greu sa-mi imaginez cum am putut sa conduc atatia ani in configuratia de 80CP si parca nici n-as cere mai mult fatza de cat am acum.
Nu contrazic pe nimeni, riscuri exista oriunde.
Cat despre initiatorul topicului: tot respectul pentru oamenii care au ambitie sa faca lucruri marezte, dar nu-i mai simplu ca mia aia de euro s-o dai pe-un ursuletz rupt de 150+ cai cu care sa-ti satisfaci pofta de adrenalina cand ai chef si sa-ti pastrezi durerile de cap pentru cand ti-or incepe copiii s-o dea pe manele ?
...vorba aia: senzori, furtune, parghii, furtunase, etc... sa nu mai vorbim de vreo autentificare RAR in caz de... orice modificare de-asta se vede.
Bafta !
tzorrro
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
dupa remapare varianta normala (urmeaza race) si eu incep sa cred ca e bine ca nu m-am aruncat din prima la schimbat turbine si alte nebunii. exemplu: cu 1 an jumatate inainte sa fac remap-ul, am lovit un caine si din lovitura grila dintre proiectoare mi s-a desprins si a indoit intercooler-ul. oricata forja i-am dat nu am reusit sa il sparg - ma gandisem sa il schimb ca sigur trebuie sa pice. dupa remap, intr-o luna a crapat exact acolo. concluzie: cu cat fortezi mai mult masina cu atat incepe sa cedeze mai repede in punctele slabe, puncte de care s-ar putea sa nu ai habar pana nu faci un remap/upgrade motor, si eu cred ca costul de 1000EUR pentru varianta upgrade turbo va creste mult mai mult odata ce vor incepe sa pice elementele imbatranite (vezi furtune apa - problema la toate 1.7-urile).
eu ma voi opri la remap la 110cp, iar daca va fi nevoie de mai mult am sa schimb masina cand imi voi permite.
eu ma voi opri la remap la 110cp, iar daca va fi nevoie de mai mult am sa schimb masina cand imi voi permite.
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
M-am gabdit sa reinvii topicil asta dupa ce turbina de pe al meu z17dtl si-a cam favut bagajele sa plece (vezi film). Eram curios daca a intreprins pana la urma cineva schimbarea. Daca exista informatii noi va rog sa nu le tineti pt voi!
http://youtube.com/watch?v=DQNF_jzXyG0
http://youtube.com/watch?v=DQNF_jzXyG0