Legija
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema,dupa lupte seculare i-am dat de cap.
Nu imi tinea presiunea in rampa si am pus o supapa de sens pe retur si porneste din prima.
Acum daca puteti sa-mi spuneti din ce cauza nu imi tinea presiunea in rampa,(mentionez ca la mine presiunea se pierdea imediat dupa ce opream motorul) ce ar trebui verificat si schimbat.
Nu imi tinea presiunea in rampa si am pus o supapa de sens pe retur si porneste din prima.
Acum daca puteti sa-mi spuneti din ce cauza nu imi tinea presiunea in rampa,(mentionez ca la mine presiunea se pierdea imediat dupa ce opream motorul) ce ar trebui verificat si schimbat.
The_maX20
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Legija
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
rolspeed
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:poate chiar "chestia" pierdea presiunea
Chestia aia e regulator de benzina e pe vacum si eu am tot problema asta dar nici supapa pe un sens nu este o buna ideie ca atunci nu mai lasa benzina pe retur....la majoritatea calibrelor este problema asta si e cam scump...iar la contact nu da vans adica 90% din calibra nu da avans la contact numa la automat incepe sa porneasca pompa de benzina....si eu am rezolvat cu un buton si eu inainte de a porni masina tin vreoa 3-4 sec..
Legija
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
Vreau sa va anunt ca s-a rezolvat problema.
Pentru ca nu mai aveam ce sa mai schimb la masina am ajuns de unde am inceput si anume la rezervor.
Impreuna cu un prieten am dat rezervorul jos si pentru ca pompa de benzina se afla in rezervor am avut o supriza placuta sa vad ca furtunul care imi iese din pompa si se termina la capacul rezervorului(turul 30cm) era foarte SLABIT.
Am inlocuit bucata aia de furtun cu unu nou si bineinteles coliere noi,le-am stras puternic si am pus rezervorul la locul lui.
A trecut deja o luna de zile si masina merge brici,porneste din prima si la cald si la rece.
Supapa de sens am dat-o jos de mult,deci sunt sigur ca aia a fost toata smecheria.
Va multumesc pentru idei,opinii sugestii,etc.
Pentru ca nu mai aveam ce sa mai schimb la masina am ajuns de unde am inceput si anume la rezervor.
Impreuna cu un prieten am dat rezervorul jos si pentru ca pompa de benzina se afla in rezervor am avut o supriza placuta sa vad ca furtunul care imi iese din pompa si se termina la capacul rezervorului(turul 30cm) era foarte SLABIT.
Am inlocuit bucata aia de furtun cu unu nou si bineinteles coliere noi,le-am stras puternic si am pus rezervorul la locul lui.
A trecut deja o luna de zile si masina merge brici,porneste din prima si la cald si la rece.
Supapa de sens am dat-o jos de mult,deci sunt sigur ca aia a fost toata smecheria.
Va multumesc pentru idei,opinii sugestii,etc.