- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Daca poti face un repaus de 2-3 zile, scoate borna imediat ce o opresti si dupa acest interval pui borna si incerci o pornire! Asa te poti edifica clar, daca problema vine de la acumulator, sau din instalatia masinii! Am inteles ca alternatorul a fost desfacut/verificat! Problema este daca a fost pus pe un banc de proba dinamica si daca s-a verificat debitul curentului livrat de el! Este posibil ca tensiunea sa fie in parametri, adica 14.2-14.5V si sa nu livreze curent suficient pentru a incarca bine acumulatorul! S-au mai intalnit cazuri de "defecte ascunse" la subansamlurile lui....bobine cu spire in scurt, diode cu jonctiuni indoielnice, regulator cu probleme de livrare curent! La noul acumulator, curentul de incarcare se situeaza undeva la 7A! Asa ar fi ideal...raport 1/10 din capacitatea maxima a lui! Bafta!
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
D_M_G a scris:Daca poti face un repaus de 2-3 zile, scoate borna imediat ce o opresti si dupa acest interval pui borna si incerci o pornire! Asa te poti edifica clar
Da, am facut asta, si din moment ce tensiunea bateriei nu a scazut cu nici un mV, pornirea a fost fara cusur. Despre aleternator este adevarat ca pot spune numai despre tensiune. Cind le-am spus celor de la service sa verifice si curentul de incarcare, iar au ridicat din umeri neputinciosi. Le-am spus de ampermetre cu clesti , dar au ramas la fel de impasibili spunind ca nu au asa ceva. Printre putinele explicatii logice pe care le gasesc plauzibile, este si asta, anume curentul efectiv de incarcare al bateriei. Masina fiind in garantie nu am putut eu personal demonta alternatorul si sa-l dau la verificat. Acum masina este in service, astept sa vad urmatoarea miscare facuta de avocat. Oricum, tin sa multumesc tuturor pentru opinii.
@BV19MAX: masuratorile au fost facute si cu inchiderea armata si fara, lasind capota deschisa. Am lasat ampermetrul conectat, si din cind in cind trageam un ochi. Curentul era zero, tensiunea insa scadea de pe o zi pe alta.
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
@geco0ol
Dam....asa sta din pacate treaba cu multe service-uri! Afara gardul, inauntru...varza cu carne! Cred ca trebuie sa insisti si la astia sa puna alternatorul pe bancul dinamic de proba!...daca au asa ceva! Altceva chiar nu vad unde ar fi problema....consum in stanby nu, cabluri bune, contacti buni, acumulator bun....ramane in continuare debitul de curent livrat de alternator! Bafta!
Dam....asa sta din pacate treaba cu multe service-uri! Afara gardul, inauntru...varza cu carne! Cred ca trebuie sa insisti si la astia sa puna alternatorul pe bancul dinamic de proba!...daca au asa ceva! Altceva chiar nu vad unde ar fi problema....consum in stanby nu, cabluri bune, contacti buni, acumulator bun....ramane in continuare debitul de curent livrat de alternator! Bafta!
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Acceasi problema o am si eu..pe masina din semnatura. A meaa iesit deja din garantie.
Initial am crezut ca e datorita frigului (problemele au aparut in ianuarie), au schimbat bateria pe garantie (36 Ah parca), aceeasi idee cretina ( ca nu merg mult, ca nu incarca repede, ca masina e buna). Ce e drept nu merg chiar zilnic cu ea , poate o las si 7-10 zile nepornita, figurile insa le face si dupa 2-4 zile, deci nu mi se pare ok. Am ajuns sa umblu cu cabluri du curent in portbagaj, pentru ca in Romania, vanzatorii de masini sunt niste ....
Acum iar nu are curent...simt ca innebunesc. Nu stiu cat de buna e solutia cu o baterie de capacitate mai mare..alternatorul cat va incarca in cazul acesta?!
Daca afli ceva, da-mi si mie de veste
P.S. Dealer-ul care ma plimbat si pe mine pana a iesit din garantie este Expocar din Rm. Valcea ( masina a fost luata de la ei noua). Sincer, fie sunt amatori, fie sunt rau intentionati ( eu am avut o pleiada intrega de probleme cu masina asta, iar cei de la dealer nu prea si-au dat interesul).
Sunt profun dezamagit.
Initial am crezut ca e datorita frigului (problemele au aparut in ianuarie), au schimbat bateria pe garantie (36 Ah parca), aceeasi idee cretina ( ca nu merg mult, ca nu incarca repede, ca masina e buna). Ce e drept nu merg chiar zilnic cu ea , poate o las si 7-10 zile nepornita, figurile insa le face si dupa 2-4 zile, deci nu mi se pare ok. Am ajuns sa umblu cu cabluri du curent in portbagaj, pentru ca in Romania, vanzatorii de masini sunt niste ....
Acum iar nu are curent...simt ca innebunesc. Nu stiu cat de buna e solutia cu o baterie de capacitate mai mare..alternatorul cat va incarca in cazul acesta?!
Daca afli ceva, da-mi si mie de veste
P.S. Dealer-ul care ma plimbat si pe mine pana a iesit din garantie este Expocar din Rm. Valcea ( masina a fost luata de la ei noua). Sincer, fie sunt amatori, fie sunt rau intentionati ( eu am avut o pleiada intrega de probleme cu masina asta, iar cei de la dealer nu prea si-au dat interesul).
Sunt profun dezamagit.
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
Man, toata compasiunea pentru problema ta, sau de fapt a noastra . Este mincatoare de nervi, fara doar si poate. Daca era o masina de 5-6000 de euro, direct la fier vechi o duceam, dar avind garantie pe ea, vreau sa zic ca am tinut cu dintii sa iau masina cu garantie, mi se cam rupea inima dupa atitia bani ...
Dincolo de sentimentalisme, din raspunsurile oferite de colegii nostrii de forum vreo doua chiar merita atentie, unul acela care se refera la FSA, iar celalalt care se refera la curentul de incarcare de la alternator. Daca aveam masina pe mina eu unul acum asta as fi verificat in continuare. Acum personal astept sa intre procesul pe rol, si sa pun problema in fata celor de la Opel. Sigur ca voi reveni cu detalii imediat ce aflu ceva nou. Deocamdata trebuie sa astept sa intre.
Respect.
Dincolo de sentimentalisme, din raspunsurile oferite de colegii nostrii de forum vreo doua chiar merita atentie, unul acela care se refera la FSA, iar celalalt care se refera la curentul de incarcare de la alternator. Daca aveam masina pe mina eu unul acum asta as fi verificat in continuare. Acum personal astept sa intre procesul pe rol, si sa pun problema in fata celor de la Opel. Sigur ca voi reveni cu detalii imediat ce aflu ceva nou. Deocamdata trebuie sa astept sa intre.
Respect.
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
am avut si io o treaba de asta, sincer cu alta marca. alternatoru arata 14-14,2v insa in mers nu-s ce dracu se intampla ca cureaua de la alternator se largea si nu mai incarca la fel ca in stationare. Am depistat dupa multe idei de necrezut cand am pus aparatul de masura pe ea si am mers cu vreo 60 km/h vreo 10-15km. atunci alternatoru scotea sub 10v. parerea mea e ca alternatoru ii de vina. io il schimbasem vo cateva zile de la un prieten cu acelasi tip de masina si asa am fost sigur. parerea mea ar fi sa schimbati si voi alternatoru daca e posibil macar de proba vo cateva zile. cel putin Neouber poa sa faca asta ca el nu mai are garantie de ,pierdut.
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
In ecranele ascunse ale computerului de bord se poate citi si tensiunea bateriei. OK, vor spune unii ca nu e chiar tensiunea bateriei, dar caderea de tensiune pe conductori etc, este oricum nesemnificativa pentru scopul de fata. Mie imi arata si in mers si in stationare si daca turam motorul pe loc tot 14.2-14.3V. Am confirmat asta si cu voltmetrul pus pe borne (pe loc, ralanti, si turat apoi). Tensiunea pare cit se poate de OK. Ce nu pot insa confirma, este curentul de incarcare.
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Aseara am pornit-o cu cabluri si am fost la un electrician bun de la reprezentanta Suzuki din Rm. Valcea. Teste peste teste, concluzia aceeasi...se descarca firesc datorita multor chestii electronice, iar faptul ca nu merg des si mult cu ea o impiedica sa se incarce. In ecranul ascuns mi-a aratat mai bine de 10-15 minute 13.7-13.9, iar apoi a urcat trecptat, incet incet pana la 14.2-14.3 volti, deci curent de incarcare exista in parametrii normali.
El mi-a zic ca am 3 variante:
1. Merg / Pornesc masina cam 10-15 minute la fiecare 3 zile.
2. Scot fisa negativa de pe borna cand stiu ca o las mai mult timp in parcare.
3. Sa pun un contact general ( intrerupator) care sa-i ia curentul ( ca sa nu tot bazai borna)
Punerea unei baterii de capacitate mai mare ( a mea are 36 Ah) mi-a spus ca nu face decat sa mai imi dea inca 24-48 ore de ragaz pana la descarcare. Solutia recomandata de el: sa merg cu ea
Deja nu mai vreau sa ma gandesc la nimik..decat eventual cum sa o vand ( desi mai am rate la ea inca 8 ani).
Treaba ciudata e ca masina mea nu a facut asa de la inceput...ci de abia cand se apropia de 2 ani. Vis-a-vis de multiplii consumatorii pe care ii are constant, ceea ce am activat eu exact inainte de a-mi face figuri a fost optiunea de a-si inchide usile la plecarea de pe loc ( la nici o saptamana dupa acesta activare au inceput problemele).
S-auzim de bine
El mi-a zic ca am 3 variante:
1. Merg / Pornesc masina cam 10-15 minute la fiecare 3 zile.
2. Scot fisa negativa de pe borna cand stiu ca o las mai mult timp in parcare.
3. Sa pun un contact general ( intrerupator) care sa-i ia curentul ( ca sa nu tot bazai borna)
Punerea unei baterii de capacitate mai mare ( a mea are 36 Ah) mi-a spus ca nu face decat sa mai imi dea inca 24-48 ore de ragaz pana la descarcare. Solutia recomandata de el: sa merg cu ea
Deja nu mai vreau sa ma gandesc la nimik..decat eventual cum sa o vand ( desi mai am rate la ea inca 8 ani).
Treaba ciudata e ca masina mea nu a facut asa de la inceput...ci de abia cand se apropia de 2 ani. Vis-a-vis de multiplii consumatorii pe care ii are constant, ceea ce am activat eu exact inainte de a-mi face figuri a fost optiunea de a-si inchide usile la plecarea de pe loc ( la nici o saptamana dupa acesta activare au inceput problemele).
S-auzim de bine
costivl
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Rm. Valcea
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
geco0ol
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
pentru Neouber
Da, intr-adevar unitatea infotainment, s-a dovedit pentru multi patiti cu bateria/nu porneste a fi de fapt marele vinovat. Daca nu ai incercat asta, eu as scoate pentru o saptamina alimentarea la display si la unitatea mp3, radio etc. Poate este un mic sacrificiu sa circuli o saptamina fara radio muzica, etc, dar cel putin te edifici asupra acestei posibile cauze. O alta cauza raportata frecvent este un bec in torpedo care ramine aprins. Daca nu ai verificat asta, merita sa verifici. Sportul cu scosul bornei pusul bornei dimineata l-am practicat si eu, dar ma scotea din sarite sa tot setez de fiecare data ce era de setat, asa ca am renuntat. Iti tin pumnii, sa gasesti consumatorul acela care iti face zile fripte !
Da, intr-adevar unitatea infotainment, s-a dovedit pentru multi patiti cu bateria/nu porneste a fi de fapt marele vinovat. Daca nu ai incercat asta, eu as scoate pentru o saptamina alimentarea la display si la unitatea mp3, radio etc. Poate este un mic sacrificiu sa circuli o saptamina fara radio muzica, etc, dar cel putin te edifici asupra acestei posibile cauze. O alta cauza raportata frecvent este un bec in torpedo care ramine aprins. Daca nu ai verificat asta, merita sa verifici. Sportul cu scosul bornei pusul bornei dimineata l-am practicat si eu, dar ma scotea din sarite sa tot setez de fiecare data ce era de setat, asa ca am renuntat. Iti tin pumnii, sa gasesti consumatorul acela care iti face zile fripte !
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
mihalisGR
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut! am avut si eu o problema asemanatoare cu descarcatul bateriei!bateria am cumparato noua, 5milioane, Warta, cu indicator pe ea si dupa vreo luna de zile daca lasam masina vreo 2 zile in garaji nu mai pornea! intradevar ca aveam consum maricel cred eu ,dupa cum facea scantee cand scoteam plusul(+) ,dupa ce am verificat alternatorul si era ok! am zis sa scot borna seara pana vad de unde e consumul! si surpriza: bateria dupa vreo3-4 zile(de vineri pana luni) ramanea fara amperi,ca volti ave ,dar cand puneam becul de far pe ea in cateva minute "murea"deci concluzia :bateria era noua ,era de firma ,dar a stat cam mult in depozit,cred eu,.am fost inapoi la firma si dupa o cearta cu "sefu" ca nu vroia sa o schimbe pe motiv ca am fortato si nu am lasato sa se incarce bine ,deci pierdusem garantia ... IN fine am shimbat bateria si acum nu mai am probleme! functiozeaza si dupa o saptamana! incearca sa scoti borna sa vezi daca face la fel!
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
@costivl .. pai daca esti valcean, te asteptam cu interes la intalnirile clubului local.
@ everybody
Nu am bec in torpedou, cel din portbagaj nu ramane aprins, nu am nimic montat pe ea decat ce are din fabrica. Deocamdata masina are borna negativa decuplata ( de marti seara, cand am mers cu ea cam 30-40 minute sa se incarce) si as vrea sa o las asa pana pe duminica..sa vad daca e o problema a bateriei sau nu.
La teste nu cred ca au verificat fiecare siguranta in parte, ci doar bateria. Am sa vad cum evolueaza treaba si va tin la curent
@ everybody
Nu am bec in torpedou, cel din portbagaj nu ramane aprins, nu am nimic montat pe ea decat ce are din fabrica. Deocamdata masina are borna negativa decuplata ( de marti seara, cand am mers cu ea cam 30-40 minute sa se incarce) si as vrea sa o las asa pana pe duminica..sa vad daca e o problema a bateriei sau nu.
La teste nu cred ca au verificat fiecare siguranta in parte, ci doar bateria. Am sa vad cum evolueaza treaba si va tin la curent
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
costivl a scris:Salut,
Daca te ajuta cu ceva, sunt tot din Valcea am un Vectra C, an avut exact aceiasi pb din cauza unui mp3 montat in locul celui original, iar desteptul care la montat la pus pe direct, nu pe contact... in 2 zile ramaneam fara baterie din cauza ca acest MP3 consuma f mult cand era stins...
Costi
Daca te ajuta cu ceva, sunt tot din Valcea am un Vectra C, an avut exact aceiasi pb din cauza unui mp3 montat in locul celui original, iar desteptul care la montat la pus pe direct, nu pe contact... in 2 zile ramaneam fara baterie din cauza ca acest MP3 consuma f mult cand era stins...
Costi
acu vreo cinci zile am montat un mp3 in locul celui original pe care mi l-a pus meseriasu tot pe direct. ieri nu mai aveam baterie. aceasta sa fie cauzsa? cum ai rezolvat?
costivl
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Rm. Valcea
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
costivl
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Rm. Valcea
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
costivl a scris:Salut,
Daca te ajuta cu ceva, sunt tot din Valcea am un Vectra C, am avut exact aceiasi pb din cauza unui mp3 montat in locul celui original, iar desteptul care la montat la pus pe direct, nu pe contact... in 2 zile ramaneam fara baterie din cauza ca acest MP3 consuma f mult cand era stins...
Costi
Daca te ajuta cu ceva, sunt tot din Valcea am un Vectra C, am avut exact aceiasi pb din cauza unui mp3 montat in locul celui original, iar desteptul care la montat la pus pe direct, nu pe contact... in 2 zile ramaneam fara baterie din cauza ca acest MP3 consuma f mult cand era stins...
Costi
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
problema semnalata de voi am patit-o la o corsa intr-o iarna nu a fost pornita masina 3 zile si nu a mai vrut sa o ia sub nici o forma pana nu am facut resoftare si inlocuite baterie
si mie la service mi s-a spus acelasi lucru ca nu trebuie ca masina sa stea nepornita mai mult d 2 zile si la fel nu ii cred ca mi se pare o aberatie
ati verificat vreunul din voi acea rola din capatul alternatorului?
la opel din cate stiu eu acea rola are un ambreaj in iteriorul ei si acela se uzeaza in timp,pana la urma cedeaza si ramane de tot fara incarcare, iar pana atunci el in timpul mersului mai scapa si inloc sa va incarce 14- 14,3 incarca 10 si automat boare bateria
si mie la service mi s-a spus acelasi lucru ca nu trebuie ca masina sa stea nepornita mai mult d 2 zile si la fel nu ii cred ca mi se pare o aberatie
ati verificat vreunul din voi acea rola din capatul alternatorului?
la opel din cate stiu eu acea rola are un ambreaj in iteriorul ei si acela se uzeaza in timp,pana la urma cedeaza si ramane de tot fara incarcare, iar pana atunci el in timpul mersului mai scapa si inloc sa va incarce 14- 14,3 incarca 10 si automat boare bateria