- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
ok, asta am inteles si eu cu claxonul si cu comenzile din volan! Dar am citit multe despre problema asta cu cim-ul, si se pare ca toti care au avut probleme cu cim-ul nu au avut probleme cu opritul motorului. Eu oricum o sa incerc varianta, azi trebuia sa o incerc, dar nu a mai avut timp meseriasul la care ma duc eu, asa ca vedem maine!
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Prima data ai putea incerca sa-i cureti contactele
Cim-uri ia de aci https://www.clubopel.com/vie...222&start=120
Cim-uri ia de aci https://www.clubopel.com/vie...222&start=120
- edyionut
- **
- 294 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Inainte sa schimbi CIM ul , umbla la cutia cu sigurante din portbagaj ( eu am caravan si acolo am umblat). Este o fisa cu o mufa neagra, gen euroscart, scoate-o si bag-o la loc dupa 1 minut. La mine a functionat perfect, imi facea la fel masina si acum nu mai am nici o problema; intr-adevar, nu se oprea motorul, dar nu mai mergea claxonul cand aprindeam luminile. Acum totul e ok ( de mai mult de 1 an).
Succes
Inainte sa schimbi CIM ul , umbla la cutia cu sigurante din portbagaj ( eu am caravan si acolo am umblat). Este o fisa cu o mufa neagra, gen euroscart, scoate-o si bag-o la loc dupa 1 minut. La mine a functionat perfect, imi facea la fel masina si acum nu mai am nici o problema; intr-adevar, nu se oprea motorul, dar nu mai mergea claxonul cand aprindeam luminile. Acum totul e ok ( de mai mult de 1 an).
Succes
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
edyionut a scris:Salut,
Inainte sa schimbi CIM ul , umbla la cutia cu sigurante din portbagaj ( eu am caravan si acolo am umblat). Este o fisa cu o mufa neagra, gen euroscart, scoate-o si bag-o la loc dupa 1 minut. La mine a functionat perfect, imi facea la fel masina si acum nu mai am nici o problema; intr-adevar, nu se oprea motorul, dar nu mai mergea claxonul cand aprindeam luminile. Acum totul e ok ( de mai mult de 1 an).
Succes
Inainte sa schimbi CIM ul , umbla la cutia cu sigurante din portbagaj ( eu am caravan si acolo am umblat). Este o fisa cu o mufa neagra, gen euroscart, scoate-o si bag-o la loc dupa 1 minut. La mine a functionat perfect, imi facea la fel masina si acum nu mai am nici o problema; intr-adevar, nu se oprea motorul, dar nu mai mergea claxonul cand aprindeam luminile. Acum totul e ok ( de mai mult de 1 an).
Succes
nu am probleme cu claxonul! Problema mea "suprema" este ca se opreste motorul! alte probleme nu am!
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
este extraordinar cum dupa o luna nu a reusit nici un service din orasul asta ( Iasi) sa imi rezolve si mie problema. Toti imi iau bani pe testere si se uita un pic pe la motor si ma trimit mai departe la reprezentanta (G&P), iar baietii din club imi zic sa nu ma duc pt ca aia sunt lipsiti de profesionalism! Oricum am fost odata la ei si au stat o ora jumate 3 baietasi in jurul masinii si nu au rezolvat nimic. Mi-au spus sa revin si sa le las masina vreo 2-3 zile, dar dupa cat profesionalism au dat dovada chiar nu mi-as lasa masina pe mana lor! Ziceti-mi cel mai bun service auto din tara asta va rog!
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cred ca nu gresesc sa confund pe jammin cu altcineva...
Deci masina cumparata de pe la Galati parca prin intermediar un samsarel care batea campii cu desfacut ECU si sters pe acolo...ce nervi aveam eu cu gogosi de genul asta dapai jammin
Ca orice samsarel spala motorul , in drum spre Iasi deja probleme de aprindere dar nu mai stiu ce atotcunoscator il consiliaza sa-i dea in gura sa se desfunde catalizatorul...evident bobina picata, probabil a intrat apa la ea si uleiul era plin de benzina...schimba bobina si ulei evident. Problemele nu au disparut total, mergea rotund dar motorul se oprea cand vroia el, rece sau cald fara atentionare fara nica. Dupa o incercare de releu benzina pe direct idem si la fel.
Facut teste dupa teste si prins cand moare, atunci se pierdea dialogul cu ECU, CIM-ul nu il vedea deloc si nici eu nu puteam intra pe el direct. Verdictul in seara respectiva a fost ECU sau CIM, ECU ca a fost spalat motorul de samsarel, apa si scantei garla si CIM de bune ce sunt plus rescrieri
Cum nu aveam nici CIM nici ECU de proba, el nu avea cod recomandat sa mearga la A...
Cine a rezolvat ? A ? Schimbat ECU sau ... ?
Deci masina cumparata de pe la Galati parca prin intermediar un samsarel care batea campii cu desfacut ECU si sters pe acolo...ce nervi aveam eu cu gogosi de genul asta dapai jammin
Ca orice samsarel spala motorul , in drum spre Iasi deja probleme de aprindere dar nu mai stiu ce atotcunoscator il consiliaza sa-i dea in gura sa se desfunde catalizatorul...evident bobina picata, probabil a intrat apa la ea si uleiul era plin de benzina...schimba bobina si ulei evident. Problemele nu au disparut total, mergea rotund dar motorul se oprea cand vroia el, rece sau cald fara atentionare fara nica. Dupa o incercare de releu benzina pe direct idem si la fel.
Facut teste dupa teste si prins cand moare, atunci se pierdea dialogul cu ECU, CIM-ul nu il vedea deloc si nici eu nu puteam intra pe el direct. Verdictul in seara respectiva a fost ECU sau CIM, ECU ca a fost spalat motorul de samsarel, apa si scantei garla si CIM de bune ce sunt plus rescrieri
Cum nu aveam nici CIM nici ECU de proba, el nu avea cod recomandat sa mearga la A...
Cine a rezolvat ? A ? Schimbat ECU sau ... ?
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
ce treaba are spalatu motorului , eu mi-am spalat singur motorul, solutie de motor diluata si cu jetul, am insistat pe cutie ca era cam mizerabila, dar oricum toate mufele din compartumentul mortor sunt proiectate sa nu intre apa la pini, singurul vulnerabil este tabloul de siguranta daca nu e inchis bine si ia apa poate sa faca probleme. Mentionez ca eu nu am avut nici o problema de cand am spalat motorul.
cristi_opel- Suspendat
- 5 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Vectra 2004 Z19DTH
- Constanta
cristi_opel- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
- jammin
- OP
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat